тренирай

Тренировка за ръце от Лари Скот

4 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 16 дек. 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим легендарната тренировка за ръце на първия Мистър Олимпия - Лари Скот. Както е извесно Лари Скот е първия културист, който достига границата от 50 см  ръка.

Постижението му е уникално, тъй като той започва като слабо момче и първите години се е борил упорито само и само да качи малко мускулна маса. С течение на годините Лари изгражда едно от най-великите тела и си заслужава титлата на най-добрия културист в света - Мистър Олимпия през 1965 година, която печели още веднъж през следващата година, преди да слезе непобеден от трона.

Няма човек, който да не е правил или поне чувал за "скотово сгъване". Това е едно уникално упражнение измислено от Винс Жиронда, но ефекта който оказва върху бицепсите на Лари прави така, че той да стане "кръстник" на това велико упражнение.

През състезателната си кариера Лари Скот тренира 6 дни в седмицата по следния сплит:

Понеделник-Четвъртък: Гърди+Гръб

Вторник-Петък: Рамена+Ръце

Сряда-Събота:Крака

Ето и тренировката на Лари Скот за ръце:

Бицепс

  1. Скотово сгъване с два дъмбела едновременно 6х6 ( дъмбели по 60 паунда/ 27,24 кг) в суперсерии с:
  2. Скотово сгъване с щанга - прав лост 6х6 ( 130 паунда/ 59,02 кг)
  3. Скотово сгъване с щанга - крив лост в надхват 4х8 ( 85 паунда/ 38,59 кг)
Скотово сгъване с щанга

Скотово сгъване с щанга

Трицепс

  1. Френско разгъване от лег с щанга 6х8 ( 185 паунда/ 83,99 кг) в суперсерии с:
  2. Разгъване на скрипец над глава коленичил на пода 6х8 (130 паунда/ 59,02)
  3. Кик бек с дъмбел 4х10 ( 60 паунда/ 27,24 кг)
Разгъване на скрипец над глава коленичил на пода

Разгъване на скрипец над глава коленичил на пода

Тренировка два пъти седмично с по 16 серии за бицепс и 16 за трицепс. Първото и второто упражнение се правят в суперсерии. Като допълнителна техника Лари Скот е изпълнявал и така наречените "изгарящи повторения" или след като направи всичките си повторения в една серия продължава с 3-4 частични, които докарват на мускула допълнително напомпване и ужасно парене.

Използвайте тази статия чисто информативно. Ако решите все пак да опитате програмата, то поне намалете сериите или тренировъчните дни или най-добре и двете !

Лари Скот - Мистър Олимпия 1965, 1966

Лари Скот - Мистър Олимпия 1965, 1966

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Винаги сме твърдяли, че ефективната тренировка е малсимално простата тренировка. Такава съставена от малко на брой базови упражнения в, които да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Чудите се как да тренирате ефективно, а нямате много време? Е, имам предложение за вас. По-долу ще видите една три дневна... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обичате ли да тренирате бицепсите си? Излишен въпрос нали 🙂 Няма човек, който да не обича, е може и да се... Прочети повече

4 коментара

  1. За сравнение - сега начинаещи започват с 20-30 мг и стигат до 50 мг на ден!

  2. Интересното е , че подробно ни описват тренировките на Лари Скот , но никога не се споменава какво е взимал този човек !!!

    1. Той, Лари Скот сам си споменава в редица интервюта „не познавам някой да е приемал повече от 10 мг Дианабол по това време“, все пак говорим за 60-те години на миналия век! Не случайно бе противник на съвременния бодибилдинг и всичката химия в него.

      Днес знайни и незнайни „спецове“ правях схеми с по 2-3 препарата и в десетки пъти по-високи дози, които могат да убият човек, но какво пък, все пак „баницата“ е 50 см, нищо че е в пъпки и най-вероятно мазна ?

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още
Стив Рийвс