вторник , 23 октомври 2018
Начало » Звезди на 60-те и 70-те » Тренировка за ръце от Лари Скот
Тренировка за ръце от Лари Скот

Тренировка за ръце от Лари Скот

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим легендарната тренировка за ръце на първия Мистър Олимпия – Лари Скот. Както е извесно Лари Скот е първия културист, който достига границата от 50 см  ръка.

Постижението му е уникално, тъй като той започва като слабо момче и първите години се е борил упорито само и само да качи малко мускулна маса. С течение на годините Лари изгражда едно от най-великите тела и си заслужава титлата на най-добрия културист в света – Мистър Олимпия през 1965 година, която печели още веднъж през следващата година, преди да слезе непобеден от трона.

Няма човек, който да не е правил или поне чувал за „скотово сгъване“. Това е едно уникално упражнение измислено от Винс Жиронда, но ефекта който оказва върху бицепсите на Лари прави така, че той да стане „кръстник“ на това велико упражнение.

През състезателната си кариера Лари Скот тренира 6 дни в седмицата по следния сплит:

Понеделник-Четвъртък: Гърди+Гръб

Вторник-Петък: Рамена+Ръце

Сряда-Събота:Крака

Ето и тренировката на Лари Скот за ръце:

Бицепс

  1. Скотово сгъване с два дъмбела едновременно 6х6 ( дъмбели по 60 паунда/ 27,24 кг) в суперсерии с:
  2. Скотово сгъване с щанга – прав лост 6х6 ( 130 паунда/ 59,02 кг)
  3. Скотово сгъване с щанга – крив лост в надхват 4х8 ( 85 паунда/ 38,59 кг)
Скотово сгъване с щанга

Скотово сгъване с щанга

Трицепс

  1. Френско разгъване от лег с щанга 6х8 ( 185 паунда/ 83,99 кг) в суперсерии с:
  2. Разгъване на скрипец над глава коленичил на пода 6х8 (130 паунда/ 59,02)
  3. Кик бек с дъмбел 4х10 ( 60 паунда/ 27,24 кг)
Разгъване на скрипец над глава коленичил на пода

Разгъване на скрипец над глава коленичил на пода

Тренировка два пъти седмично с по 16 серии за бицепс и 16 за трицепс. Първото и второто упражнение се правят в суперсерии. Като допълнителна техника Лари Скот е изпълнявал и така наречените „изгарящи повторения“ или след като направи всичките си повторения в една серия продължава с 3-4 частични, които докарват на мускула допълнително напомпване и ужасно парене.

Използвайте тази статия чисто информативно. Ако решите все пак да опитате програмата, то поне намалете сериите или тренировъчните дни или най-добре и двете !

Лари Скот - Мистър Олимпия 1965, 1966

Лари Скот – Мистър Олимпия 1965, 1966

Ultimate Nutrition 100% Prostar whey е храната за шампиони!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

4 коментара

  1. Я.Попов

    За сравнение – сега начинаещи започват с 20-30 мг и стигат до 50 мг на ден!

  2. Калоян

    Интересното е , че подробно ни описват тренировките на Лари Скот , но никога не се споменава какво е взимал този човек !!!

    • Александър Георгиев

      Той, Лари Скот сам си споменава в редица интервюта „не познавам някой да е приемал повече от 10 мг Дианабол по това време“, все пак говорим за 60-те години на миналия век! Не случайно бе противник на съвременния бодибилдинг и всичката химия в него.

      Днес знайни и незнайни „спецове“ правях схеми с по 2-3 препарата и в десетки пъти по-високи дози, които могат да убият човек, но какво пък, все пак „баницата“ е 50 см, нищо че е в пъпки и най-вероятно мазна ?

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

...