Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировка за простосмъртни - ДЕСЕТ!

4 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 25 ное. 15 от Александър Георгиев

 

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренировка за простосмъртни  е една успешна поредица в рубриката "Тренирай с мен", която днес  отново ще продължим с един наш стар приятел - Даниел!

Ето и имейла на Дани:

Здравейте приятели на сайта 🙂 бих искал да ви покажа как аз правя мускули 🙂 Аз съм автора на тренировка за простосмъртни 2. Тренировката не е най-съкратената но не виждам смисъл да я променям, засега ми действа много добре.

Тази тренировка е пригодена към мен и моето тяло. Сплита е три дневен, висок съм 172 и тежа 73 килограма. Тренировката е с продължителност 1 час, пия xtend(bcaa+glutamine) и витамини. На мен тези неща най-хубаво ми действат, от личен опит съм установил, че аминокиселините ми помагат повече от протеина например.

Смятам, че протеина е излишеш при един добре структуриран хранителен режим. Ям 3200-3500 калории дневно зависи дали тренирам и около 180 грама протеин на ден. Всяко повторение се изпълнява стриктно, с перфектна техника. Всяка следваща тренировка+1 повторение всеки месец +5-10% тежест.

Нека ви покажа как аз тренирам 🙂

Сряда:дърпам

загрявка горен скрипец 3x20
мъртва тяга 3x15

работни серии
1.Щироки набирания надхват 4x7-10
2.Чукчета със чуков хват 4x5-8
3.Мъртва тяга 3x7-10
в супер серия с
4.Пулоувър с дъмбел 3x12-15
5.Сгъване за бицепс от 45 градусов наклон 3x9-12
6.Задно рамо на машина 3x12-15

Петък:крака

загрявка 3x 20 клек
работни серии
1.Предек клек 5x5-8
2.Сгъване за задно бедро  на машина 4x9-12
в супер серия
3.Разгъване за предно бедро на машина 4x12-15
4.Прасец на лег преса 3x12-15 в супер серия с 5 и 6
5.Коремни със завъртане 2x отказ
6.Повдигане на крака от вис 1x отказ

Неделя:бутам

загрявка 3x 20 полулег

работни серии
1.Бутане от полулег 3x5-8
2.Кофички 3x5-8
3.Флайс 3x12-15
4.Трицепсово разгъване машина 3x12-15
5.Раменни преси на машина 3x7-10
6.Вертолет 3x7-10
7.Повдигане за трапец 2x9-12

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте на всички приятели на Тренирай.БГ! Лятото все още продължава и това не ми пречи да държа перфектна форма все още. Не, че и през... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека да започна тази моя история от средата на март тази година. Есента съпругата ми и синът ми изкараха гадният covid... Прочети повече
Здравейте, културисти, щангисти, трибойци, многобойци, фитнесджий и четатели на Тренирай.БГ! Казвам се Неделин, на 24г., от Монтана. Още преди 6-7г. съм писал на г-н Александър... Прочети повече

4 коментара

  1. Структурата изглежда добре, но има прекалено много машини и обем.

  2. здравейте, аз също тренирам по тази програма и съм доста доволен...другото, което искам да споделя, е че използвам абсолютно същите добавки- екстенд, отделно глутамин и витамини. С течение на времето и аз установих,че протеина не ми действа... поне както очаквах. Хубавото на сайта,е че всеки споделя своите тренировки и виждания и плюс статиите от автора на сайта, всеки един от нас може да извлече максимума за себе си ....разбира се трябва да познаваме достатъчно тялото си и да преценим точно кое как ще му повлияе. с интерес очаквам и следя всяка статия...поздрави и успех на всички...

    1. така е, няма перфектна и универсална програма, всеки трябва да разбере на него кое му влияе най-добре.

Вашият отговор на Ивайло Николов Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар