четвъртък , 27 февруари 2020
Начало » Тренирай с мен » Тренировка за простосмъртни – ДЕСЕТ!
Тренировка за простосмъртни – ДЕСЕТ!

Тренировка за простосмъртни – ДЕСЕТ!

 

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренировка за простосмъртни  е една успешна поредица в рубриката „Тренирай с мен“, която днес  отново ще продължим с един наш стар приятел – Даниел!

Ето и имейла на Дани:

Здравейте приятели на сайта 🙂 бих искал да ви покажа как аз правя мускули 🙂 Аз съм автора на тренировка за простосмъртни 2. Тренировката не е най-съкратената но не виждам смисъл да я променям, засега ми действа много добре.

Тази тренировка е пригодена към мен и моето тяло. Сплита е три дневен, висок съм 172 и тежа 73 килограма. Тренировката е с продължителност 1 час, пия xtend(bcaa+glutamine) и витамини. На мен тези неща най-хубаво ми действат, от личен опит съм установил, че аминокиселините ми помагат повече от протеина например.

Смятам, че протеина е излишеш при един добре структуриран хранителен режим. Ям 3200-3500 калории дневно зависи дали тренирам и около 180 грама протеин на ден. Всяко повторение се изпълнява стриктно, с перфектна техника. Всяка следваща тренировка+1 повторение всеки месец +5-10% тежест.

Нека ви покажа как аз тренирам 🙂

Сряда:дърпам

загрявка горен скрипец 3×20
мъртва тяга 3×15

работни серии
1.Щироки набирания надхват 4×7-10
2.Чукчета със чуков хват 4×5-8
3.Мъртва тяга 3×7-10
в супер серия с
4.Пулоувър с дъмбел 3×12-15
5.Сгъване за бицепс от 45 градусов наклон 3×9-12
6.Задно рамо на машина 3×12-15

Петък:крака

загрявка 3x 20 клек
работни серии
1.Предек клек 5×5-8
2.Сгъване за задно бедро  на машина 4×9-12
в супер серия
3.Разгъване за предно бедро на машина 4×12-15
4.Прасец на лег преса 3×12-15 в супер серия с 5 и 6
5.Коремни със завъртане 2x отказ
6.Повдигане на крака от вис 1x отказ

Неделя:бутам

загрявка 3x 20 полулег

работни серии
1.Бутане от полулег 3×5-8
2.Кофички 3×5-8
3.Флайс 3×12-15
4.Трицепсово разгъване машина 3×12-15
5.Раменни преси на машина 3×7-10
6.Вертолет 3×7-10
7.Повдигане за трапец 2×9-12

 

Най-добрия метод за Сила и Мускулна Маса!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

4 коментара

  1. Пламен

    Структурата изглежда добре, но има прекалено много машини и обем.

  2. Ивайло Николов

    здравейте, аз също тренирам по тази програма и съм доста доволен…другото, което искам да споделя, е че използвам абсолютно същите добавки- екстенд, отделно глутамин и витамини. С течение на времето и аз установих,че протеина не ми действа… поне както очаквах. Хубавото на сайта,е че всеки споделя своите тренировки и виждания и плюс статиите от автора на сайта, всеки един от нас може да извлече максимума за себе си ….разбира се трябва да познаваме достатъчно тялото си и да преценим точно кое как ще му повлияе. с интерес очаквам и следя всяка статия…поздрави и успех на всички…

    • даниел

      така е, няма перфектна и универсална програма, всеки трябва да разбере на него кое му влияе най-добре.

  3. даниел

    раменните преси са 4 серии, без да искам съм написал 3 🙂

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*