Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как тренира Стив Рийвс

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 19 ное. 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ!

Много пъти тук е ставало въпрос за Стив Рийвс, една икона на бодибилдинга и еталон за мъжко тяло. Рийвс изгражда тяло, което е мечта за много трениращи, изящни мускули, уникална визия и цялостна симетрия. Разбира се това се дължи и на генетичните данни на легендата, но и на здравите тренировки, които е правил преди 60-70 години.

Рещих да пусна тази програма, като провокация към "капацитетите", които твърдят, че тренировка на цялото тяло три пъти седмично е само за новаци. Същите тези специалисти наричат тези тренировки кръгови, което е още една глупост, тъй като кръговите тренировки нямат нищо общо с това и са съвсем различен тип трениране. Но както се казва човек вижда толкова, колкото знае.

Ето как тренира Стив Рийвс. Вижте една от неговите програми:

ПОНЕДЕЛНИК:

  1. Военни преси 3х8-12
  2. Гребане с щанга 3х8-12
  3. Повдигане от лег 3х8-12
  4. Повдигане за прасци прав 3х8-12
  5. Римскамъртва тяга 3х8-12
  6. Коремни преси 3х8-12
  7. Полу-клек 3х8-12
  8. Пълен клек 3х8-12
  9. Сгъване с щанга 3х8-12
  10. Френско разгъване 3х8-12

СРЯДА:

  1. Мъртва тяга с дъмбели 3х12
  2. Раменни преси с дъмбели 3х12
  3. Кофички 3х12
  4. Редуващо се сгъване с дъмбели 3х12
  5. Повдигане за прасци седнал 3х12
  6. Бутане от лег с тесен хват 3х12
  7. Набиране пред гърди 3х12
  8. Преден клек 3х12
  9. Хиперекстензии 3х12
  10. Повдигане на краката от лег 3х12

ПЕТЪК:

  1. Мъртва тяга 3х8-12
  2. Гребане с дъмбел 3х8-12
  3. Вертолет 3х8-12
  4. Полу-лег с щанга 3х8-12
  5. Повдигане за прасци прав 3х8-12
  6. Хекен клек 3х8-12
  7. Напади с дъмбели 3х8-12
  8. Коремни преси 3х8-12
  9. Разгъване с дъмбел за трицепс 3х8-12
  10. Концентрирано сгъване 3х8-12

Три тренировки седмично, 10 упражнения в тренировка по 3 серии за всяко и обшо 30 серии за една тренировка. Рийвс редува различни упражнения във всяка тренировка, като тази в сряда е с една идея по-леки тежести. Стив Рийвс много добре знае важността от доброто въстановяване, за това държи на добрия сън всяка нощ, активна почивка в не тренировъчните дни и правилно хранене.

Диетата на Рийвс обиновенно е имала следните параметри 60% въглхидрати, 20% протеин и 20% мазнин. Обикновенно се е хранил 3 пъти дневно, като към  това е прибавяй и 1-2 домашно приготвяни протеинови шейка от портокалов сок, мед, банан и три сурови яйца.

СТИВ РИЙВС: ръст 185,5 см, тегло 95,5 кг, гръден кош 129,5 см, ръце 49 см, талия 73,5 см, бедра 65 см, прасци 45 см

Стив Рийвс: ръст 185,5 см, тегло 95,5 кг, гръден кош 129,5 см, ръце 49 см, талия 73,5 см, бедра 65 см, прасци 45 см

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

1 коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар