вторник , 17 юли 2018
Начало » Бодибилдинг пионери » Как тренира Стив Рийвс
Как тренира Стив Рийвс

Как тренира Стив Рийвс

Здравейте приятели на Тренирай.БГ!

Много пъти тук е ставало въпрос за Стив Рийвс, една икона на бодибилдинга и еталон за мъжко тяло. Рийвс изгражда тяло, което е мечта за много трениращи, изящни мускули, уникална визия и цялостна симетрия. Разбира се това се дължи и на генетичните данни на легендата, но и на здравите тренировки, които е правил преди 60-70 години.

Рещих да пусна тази програма, като провокация към „капацитетите“, които твърдят, че тренировка на цялото тяло три пъти седмично е само за новаци. Същите тези специалисти наричат тези тренировки кръгови, което е още една глупост, тъй като кръговите тренировки нямат нищо общо с това и са съвсем различен тип трениране. Но както се казва човек вижда толкова, колкото знае.

Ето как тренира Стив Рийвс. Вижте една от неговите програми:

ПОНЕДЕЛНИК:

  1. Военни преси 3х8-12
  2. Гребане с щанга 3х8-12
  3. Повдигане от лег 3х8-12
  4. Повдигане за прасци прав 3х8-12
  5. Римскамъртва тяга 3х8-12
  6. Коремни преси 3х8-12
  7. Полу-клек 3х8-12
  8. Пълен клек 3х8-12
  9. Сгъване с щанга 3х8-12
  10. Френско разгъване 3х8-12

СРЯДА:

  1. Мъртва тяга с дъмбели 3х12
  2. Раменни преси с дъмбели 3х12
  3. Кофички 3х12
  4. Редуващо се сгъване с дъмбели 3х12
  5. Повдигане за прасци седнал 3х12
  6. Бутане от лег с тесен хват 3х12
  7. Набиране пред гърди 3х12
  8. Преден клек 3х12
  9. Хиперекстензии 3х12
  10. Повдигане на краката от лег 3х12

ПЕТЪК:

  1. Мъртва тяга 3х8-12
  2. Гребане с дъмбел 3х8-12
  3. Вертолет 3х8-12
  4. Полу-лег с щанга 3х8-12
  5. Повдигане за прасци прав 3х8-12
  6. Хекен клек 3х8-12
  7. Напади с дъмбели 3х8-12
  8. Коремни преси 3х8-12
  9. Разгъване с дъмбел за трицепс 3х8-12
  10. Концентрирано сгъване 3х8-12

Три тренировки седмично, 10 упражнения в тренировка по 3 серии за всяко и обшо 30 серии за една тренировка. Рийвс редува различни упражнения във всяка тренировка, като тази в сряда е с една идея по-леки тежести. Стив Рийвс много добре знае важността от доброто въстановяване, за това държи на добрия сън всяка нощ, активна почивка в не тренировъчните дни и правилно хранене.

Диетата на Рийвс обиновенно е имала следните параметри 60% въглхидрати, 20% протеин и 20% мазнин. Обикновенно се е хранил 3 пъти дневно, като към  това е прибавяй и 1-2 домашно приготвяни протеинови шейка от портокалов сок, мед, банан и три сурови яйца.

СТИВ РИЙВС: ръст 185,5 см, тегло 95,5 кг, гръден кош 129,5 см, ръце 49 см, талия 73,5 см, бедра 65 см, прасци 45 см

Стив Рийвс: ръст 185,5 см, тегло 95,5 кг, гръден кош 129,5 см, ръце 49 см, талия 73,5 см, бедра 65 см, прасци 45 см

Само за сериозно трениращи !!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Един коментар

  1. Светльо

    Малеее…много обем ,много нещо!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*