сряда , 21 ноември 2018
Начало » Бодибилдинг пионери » Как тренира Стив Рийвс
Как тренира Стив Рийвс

Как тренира Стив Рийвс

Здравейте приятели на Тренирай.БГ!

Много пъти тук е ставало въпрос за Стив Рийвс, една икона на бодибилдинга и еталон за мъжко тяло. Рийвс изгражда тяло, което е мечта за много трениращи, изящни мускули, уникална визия и цялостна симетрия. Разбира се това се дължи и на генетичните данни на легендата, но и на здравите тренировки, които е правил преди 60-70 години.

Рещих да пусна тази програма, като провокация към „капацитетите“, които твърдят, че тренировка на цялото тяло три пъти седмично е само за новаци. Същите тези специалисти наричат тези тренировки кръгови, което е още една глупост, тъй като кръговите тренировки нямат нищо общо с това и са съвсем различен тип трениране. Но както се казва човек вижда толкова, колкото знае.

Ето как тренира Стив Рийвс. Вижте една от неговите програми:

ПОНЕДЕЛНИК:

  1. Военни преси 3х8-12
  2. Гребане с щанга 3х8-12
  3. Повдигане от лег 3х8-12
  4. Повдигане за прасци прав 3х8-12
  5. Римскамъртва тяга 3х8-12
  6. Коремни преси 3х8-12
  7. Полу-клек 3х8-12
  8. Пълен клек 3х8-12
  9. Сгъване с щанга 3х8-12
  10. Френско разгъване 3х8-12

СРЯДА:

  1. Мъртва тяга с дъмбели 3х12
  2. Раменни преси с дъмбели 3х12
  3. Кофички 3х12
  4. Редуващо се сгъване с дъмбели 3х12
  5. Повдигане за прасци седнал 3х12
  6. Бутане от лег с тесен хват 3х12
  7. Набиране пред гърди 3х12
  8. Преден клек 3х12
  9. Хиперекстензии 3х12
  10. Повдигане на краката от лег 3х12

ПЕТЪК:

  1. Мъртва тяга 3х8-12
  2. Гребане с дъмбел 3х8-12
  3. Вертолет 3х8-12
  4. Полу-лег с щанга 3х8-12
  5. Повдигане за прасци прав 3х8-12
  6. Хекен клек 3х8-12
  7. Напади с дъмбели 3х8-12
  8. Коремни преси 3х8-12
  9. Разгъване с дъмбел за трицепс 3х8-12
  10. Концентрирано сгъване 3х8-12

Три тренировки седмично, 10 упражнения в тренировка по 3 серии за всяко и обшо 30 серии за една тренировка. Рийвс редува различни упражнения във всяка тренировка, като тази в сряда е с една идея по-леки тежести. Стив Рийвс много добре знае важността от доброто въстановяване, за това държи на добрия сън всяка нощ, активна почивка в не тренировъчните дни и правилно хранене.

Диетата на Рийвс обиновенно е имала следните параметри 60% въглхидрати, 20% протеин и 20% мазнин. Обикновенно се е хранил 3 пъти дневно, като към  това е прибавяй и 1-2 домашно приготвяни протеинови шейка от портокалов сок, мед, банан и три сурови яйца.

СТИВ РИЙВС: ръст 185,5 см, тегло 95,5 кг, гръден кош 129,5 см, ръце 49 см, талия 73,5 см, бедра 65 см, прасци 45 см

Стив Рийвс: ръст 185,5 см, тегло 95,5 кг, гръден кош 129,5 см, ръце 49 см, талия 73,5 см, бедра 65 см, прасци 45 см

Ultimate Nutrition 100% Prostar whey е храната за шампиони!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Един коментар

  1. Светльо

    Малеее…много обем ,много нещо!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

...