Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката на Жан-Клод Ван Дам

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 28 окт. 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Питали ли сте се как тренират екшън героите, за да изглеждат така мускулести и във форма. Истината е,че тези пичове тренират адски здраво и въобще не си поплюват. Вече имахме статия за това как тренира Силвестър Сталоун в подготовката му за Роки 3, а днес ще видим как тренира Жан-Клод Ван Дам.

Жан-Клод Камил Франсоа Ван Варенберг е роден на 18.10.1960 година. Въпреки, че Ван Дам е свързван предимно с бойните спортове, то той не е чужд и на културизма. Жан-Клод Ван Дам има страхотно развито мускулесто тяло. Дори в ранните си години участва в няколко състезания по бодибилдинг и не случайно първият му прякор в Холивуд е "мускулите от Брюксел".

Как тренира Ван Дам? Ето вижте една типична негова тренировка,която практикува  когато се подготвя за филм.

Понеделник-Сряда-Петък:

/сутрин/

Гърди

  1. Повдигане от лег - 4х8-10
  2. Повдигане от полу-лег - 4х8-10
  3. Флайс - 3х8-10
  4. Кофички - 3х10-12
  5. Пуловър - 3х10-12

Гръб

  1. Набиране широк хват - 4х8-10
  2. Набиране тесен подхват - 4х8-10
  3. Гребане с Т-щанга - 4х8-10
  4. Гребане с щанга - 4х8-10

/вечер/

Крака

  1. Клек - 5х15-20
  2. Преден клек - 4х8-10
  3. Хекен клек - 3х10-12
  4. Сгъване от лег - 4х10-12
  5. Сгъване прав на машина - 4х10-12
  6. Мъртва тяга с прави крака - 3х10-12

Прасци

  1. Магарешко повдигане - 4х10-15
  2. Повдигане от стоеж - 4х10-15

Корем

  1. Коремни преси - 3х25
  2. Усуквания с тежест- 10х10
  3. Крънч на машина - 3х25
  4. Повдигане на краката от вис - 3х10

Вторник-Четвъртък-Събота:

Рамена

  1. Раменни преси зад врат - 5х15
  2. Разтваряне в страни - 4х8-10
  3. Разтваряне от наклон - 4х8-10
  4. Повдигане на раменете с дъмбели - 4х8-10

Ръце

  1. Сгъване с щанга - 5х10-12
  2. Сгъване с дъмбели от наклон - 4х8-10
  3. Концентрирано сгъване - 3х8-10
  4. Френско разгъване от лег - 4х10-12
  5. Разгъване на скрипец - 3х8-10
  6. Разгъване с дъмбел над глава - 3х10-12

Предмишници

  1. Сгъване на китките с щанга - 4х10-12
  2. Разгъване на китките с щанга - 4х10-12

Прасци

  1. Повдигане от седеж - 4х10-15

Корем

  1. Коремни преси - 3х25
  2. Усуквания с тежест- 10х10
  3. Крънч на машина - 3х25
  4. Повдигане на краката от вис - 3х10

 

Много сериозна тренировка, но когато работиш и си изкарваш парите с тялото си, то всичко това е оправдано. Имайте в предвид, че това е тренировъчен режим на сериозен човек, с на практика неограничен бюджет за въстановяване, така че това не е за всеки!

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте, приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една проста и базова тренировка за гръб, която ще даде необходимата ширина и плътност. Обикновено тренировката за гръб... Прочети повече
Насър Ел Сонбати е сред динозаврите с чудовищна мускулна маса през 90-те години на миналия век. Огромен и впечатляващ, Насър е и сред най-тежко трениращите... Прочети повече
Лий Прийст е една от суперзвездите на 90-те години на миналия век. Роден е на 6 юли 1972 година в Нюкясъл, Австралия. Още от малък... Прочети повече

3 коментара

  1. Моя кумир от детството...още помня как бележника ми беше облепен с негови снимки, но програма та му... NoComent!!!

  2. Опитвам да се сетя в кой филм го гледах, но се беше назобил така, че краката му бяха 2/3 от тялото. А и защо му е да прави повече маса и да прилича на бидон. Трудно ще прави шпагат върху кутийки от безалкохолно ако е 100+ кг нали.

  3. Доста обем прави.При положение че не е билдер.
    На мнение съм че тр да махне поне една серия от упражнение.Прекалено много е това.
    Готин е пича всички го харесваме, но смятам че този обем му пречи да направи по голяма маса.
    Той и не иска да става билдер,но това е доста.Където има по 4-5 серии тр да намали до 3 поне.
    За годините си е перфектен.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар