Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай - проста работа за умни хора!

6 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 10 окт. 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Не знам на какво се дължи, но напоследък се нагледах на скапани програми. Нека да обясня. Попадам на тренировки, в които няма никакъв смисъл. Ако идеята е да се ходи определен брой пъти в седмицата до фитнеса, да се правят определен брой упражнения и това устройва някой, ОК!

Аз обаче винаги съм търсел логиката. Искам нещо - правя конкретно действие да го постигна, искам друго - ОК, чета, проучвам и правя това което е необходимо. Винаги това, което ще ме отведе там където искам, ако сбъркам правя изводи и сменям. Това е моя начин.

Проблема е, че много момчета правят нещата, защото просто така е казал или написал някой, без дори да помислят дали това отговаря на техните цели и моментно състояние. Без въпроси! Нека едно е ясно - сляпото копиране никога няма да ви даде оригинала!

Когато искаш да направиш нещо, първо си поставяш цел, след това правиш план и накрая както казва Арнолд си скъсваш задника от работа. До тук добре, но... Това за целта е ясно всеки малко или много си поставя някаква цел, но плана? Е то тук куцат нещата. Дори и да си късаш задника от здраво бачкане в залата, нямаш ли план, то разликата с теб и хамстера в колелото е сведена до нула.

Къде е проблема?

Първо нека разсеем една голяма заблуда. НЯМА КАК ДА КАЧИШ МУСКУЛИ И ДА ТОПИШ МАЗНИНИ ЕДНОВРЕМЕННО! И колкото по-бързо се разбере, толкова по-бързо ще излезете по пътя на успеха в залата.

ИЛИ ЕДНОТО ИЛИ ДРУГОТО!

Някои кават, че може! Някои дори го "доказват", но който е в играта от години знае, че ако тренираш като любител в свободното си време то това няма как да стане. Да знам, културистите го правели ли, този можел, онзи можел. Но тези "можещите" никога не казват какво взимат през устата или мускулно в задника да речем.

Едно време билдерите не са усложнявали нещата, имали са периоди за "маса" обикновено 5 до 8 месеца и периоди за "релеф" 2 до 3 месеца. Културизма е бил по схемата "две крачки напред, една крачка назад".

Или иначе казано ако искате да сте 80 кг с видима коремна преса, а сега сте 75 кг, то ще трябва да се потрудите да качите поне до 85 теглото си. Това трябва да стане с добър хранителен режим, за да се ограничи до минимум излишното натрупване на още мазнини, а то ще има!

Втория етап е да продължите с тренировката,с която сте имали успех до сега и вкарате кардио, и калориен дефицит, така че да сваляте само по 0,5 кг на седмица. Така лека полека ще стигнете до целта.

Всичко това се отнася за хора с нормално телосложение и физическа форма. Ако мазнините ви са в повече, то плана на се бръща на обратно! И, за да направя нещата още по-прости ето и схемата:

КАЧВАНЕ НА КИЛОГРАМИ = Тренировка с базови упражнения + Калориен излишък + Достатъчно протеин + Адекватна почивка

СВАЛЯНЕ НА КИЛОГРАМИ = Тренировка с базвови упражнения + Кардио + Калориен дефицит + Достатъчно протеин

ТОВА Е! Не усложнявайте нещата, простото винаги работи по-добре!

ТРЕНИРАЙ УМНО!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека да започна тази моя история от средата на март тази година. Есента съпругата ми и синът ми изкараха гадният covid... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Искам днес да поговорим за търпението. Едно качество, което е сред топ 3 на успешните хора. Да, знам 21 век сме... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В началото сме на една чисто нова година и на едни 365 чисто нови дни. Как ще ги изпълним това зависи... Прочети повече

6 коментара

  1. Относно качването и свалянето: намалих яденето и тръгнах на фитнес горе долу по едно и също време. Калориите ги смятам от време на време, като цяло съм в баланс. Сега не знам, ще отслабна ли, или ще кача 😀

  2. Всичко много хубаво, но спрях да чета на второто изречение с това
    Не знам слято 🙂
    "...Незнам на какво се дължи,..."

    1. Здравей Георги и много ти благодаря, че ми показа къде съм сгрешил. Наистина досадна грешка, за което много съжалявам. Вече е оправена! Благодаря отново.

  3. Лично мнение. Много добра статия. Напомни ми за ред неща от старата школа в края на 70-те и 80-те. Аз също поддържам написаното, поради което и изразявайки личното си мнение, често съм получавал хапливи отговори....

  4. Страхотна статия! Всичко е синтезирано много добре и съветите са много практични!

  5. Добре казано чесно казано се надявам все повече хора да намерят верният път просто да влезнат през вратата , а не да се опитват да се изкачат до покрива за да влезнат вътре!!!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар