Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как тренира най-добрия

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 24 окт. 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както знаете последните 4 години Мистър Олимпия си има един единствен шампион и той е Фил Хийт!

Хийт е може би генетично най-надарения културист стъпвал някога на сцената и не случайно най-известният му прякор е "The Gift". Какво общо има шампиона с нас обикновените трениращи - НИЩО! Това обаче не означава, че трябва да сме коне с капаци и да не се интересуваме от най-добрите в спорта.

Шампионите не могат да са модел на подражание, тъй като нямаме допирни точки, но могат да бъдат източник на вдъхновение и извор на идеи що се отнася до трениране! За това днес ще ви представя как тренира най-добрия.

ПОНЕДЕЛНИК: Задни бедра, прасци, предни бедра:

Задни бедра

  1. Мъртва тяга с прави крака - 4х8-10
  2. Сгъване от лег за задни бедра - 4х8-10
  3. Сгъване от сед на машина за задни бедра - 7х10-12

Прасци

  1. Повдигане на пръсти от стоеж - 4х15-20
  2. Бутане на лег преса за прасци - 4х15-20
  3. Посдигане на пръсти от сед - 7х15-20

Бедра

  1. Разгъване от сед - 4х10-12
  2. Преден клек - 4х10-12
  3. Лег преси - 4х10-12
  4. Хекен клек - 7х10-12

ВТОРНИК: Гърди, трицепс:

Гърди

  1. Повдигане с дъмбели от наклон - 4х10-12
  2. Флайс от наклон - 4х10-12
  3. Бенч преси на машина - 4х10-12
  4. Пек-дек - 7х10-12

Трицепс

  1. Разгъване на скрипец с въже - 3х10-12
  2. Кофички на машина - 3х10-12
  3. Бутане от лег с тесен хват - 3х10-12
  4. Френско разгъване от лег - 7х10-12

СРЯДА: ПОЧИВКА

ЧЕТВЪРТЪК: Гръб, бицепс:

Гръб

  1. Набиране с широк хват - 3х10-12
  2. Набиране в подхват - 3х10-12
  3. Гребане с Т-щанга (мечка) - 4х10-12
  4. Гребане с щанга - 4х10-12
  5. Гребане с дъмбел - 3х10-12
  6. Пулдаун с прави ръце - 7х10-12

Бицепс

  1. Сгъване прав с крив лост - 3х10-12
  2. Чуково сгъване - 3х10-12
  3. Концентрирано сгъване - 3х10-12
  4. Скотово сгъване на машина - 7х10-12

ПЕТЪК: Рамена и трапец:

Рамена

  1. Раменни преси на смит машина - 4х10-12
  2. Повдигане на дъмбели пред тялото - 4х10-12
  3. Вертолет - 4х10-12
  4. Разтваряне с дъмбели в страни - 7х10-12
  5. Повдигане на раменете с дъмбели - 4х10-12
  6. Повдигане на раменете с щанга - 4х10-12

Обикновено тренировките на Хийт му отнемат 1,5-2 часа. Последното упражнение за мускул обикновено е по метода FST7 , който разширява фасцията (ципата която обвива мускула) чрез максимално напомпване! Има доста упражнения и голям обем, но в основен период той тежи над 125 кг, а на сцената е 113 кг. Казвам това в случай, че някой се отнесе и почне да копира сляпо.

Какво може да разберем от тази тренировка. И при най-големите, базовите упражнения са в основата. Сплита е 4 дневен и има 3 дни почивка, въпреки всичката фармакология!

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още