петък , 17 август 2018
Начало » Тренирай със .... » Как тренира най-добрия
Трябва ти повече мускулна маса? СМЕНИ ТАКТИКАТА!
Как тренира най-добрия

Как тренира най-добрия

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както знаете последните 4 години Мистър Олимпия си има един единствен шампион и той е Фил Хийт!

Хийт е може би генетично най-надарения културист стъпвал някога на сцената и не случайно най-известният му прякор е „The Gift“. Какво общо има шампиона с нас обикновените трениращи – НИЩО! Това обаче не означава, че трябва да сме коне с капаци и да не се интересуваме от най-добрите в спорта.

Шампионите не могат да са модел на подражание, тъй като нямаме допирни точки, но могат да бъдат източник на вдъхновение и извор на идеи що се отнася до трениране! За това днес ще ви представя как тренира най-добрия.

ПОНЕДЕЛНИК: Задни бедра, прасци, предни бедра:

Задни бедра

  1. Мъртва тяга с прави крака – 4х8-10
  2. Сгъване от лег за задни бедра – 4х8-10
  3. Сгъване от сед на машина за задни бедра – 7х10-12

Прасци

  1. Повдигане на пръсти от стоеж – 4х15-20
  2. Бутане на лег преса за прасци – 4х15-20
  3. Посдигане на пръсти от сед – 7х15-20

Бедра

  1. Разгъване от сед – 4х10-12
  2. Преден клек – 4х10-12
  3. Лег преси – 4х10-12
  4. Хекен клек – 7х10-12

ВТОРНИК: Гърди, трицепс:

Гърди

  1. Повдигане с дъмбели от наклон – 4х10-12
  2. Флайс от наклон – 4х10-12
  3. Бенч преси на машина – 4х10-12
  4. Пек-дек – 7х10-12

Трицепс

  1. Разгъване на скрипец с въже – 3х10-12
  2. Кофички на машина – 3х10-12
  3. Бутане от лег с тесен хват – 3х10-12
  4. Френско разгъване от лег – 7х10-12

СРЯДА: ПОЧИВКА

ЧЕТВЪРТЪК: Гръб, бицепс:

Гръб

  1. Набиране с широк хват – 3х10-12
  2. Набиране в подхват – 3х10-12
  3. Гребане с Т-щанга (мечка) – 4х10-12
  4. Гребане с щанга – 4х10-12
  5. Гребане с дъмбел – 3х10-12
  6. Пулдаун с прави ръце7х10-12

Бицепс

  1. Сгъване прав с крив лост – 3х10-12
  2. Чуково сгъване3х10-12
  3. Концентрирано сгъване – 3х10-12
  4. Скотово сгъване на машина – 7х10-12

ПЕТЪК: Рамена и трапец:

Рамена

  1. Раменни преси на смит машина – 4х10-12
  2. Повдигане на дъмбели пред тялото – 4х10-12
  3. Вертолет4х10-12
  4. Разтваряне с дъмбели в страни – 7х10-12
  5. Повдигане на раменете с дъмбели – 4х10-12
  6. Повдигане на раменете с щанга – 4х10-12

Обикновено тренировките на Хийт му отнемат 1,5-2 часа. Последното упражнение за мускул обикновено е по метода FST7 , който разширява фасцията (ципата която обвива мускула) чрез максимално напомпване! Има доста упражнения и голям обем, но в основен период той тежи над 125 кг, а на сцената е 113 кг. Казвам това в случай, че някой се отнесе и почне да копира сляпо.

Какво може да разберем от тази тренировка. И при най-големите, базовите упражнения са в основата. Сплита е 4 дневен и има 3 дни почивка, въпреки всичката фармакология!

 

 

Добре дошъл в СТАРАТА ШКОЛА!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*