Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как да разберем кое упражнение кой мускул натоварва

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 31 окт. 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Колко упражнения за гърди знаете? А, за гръб? Бицепс? Много нали!

Едното било за тази част, другото за онази. Правят се сплитове, атакува се мускула от всички ъгли и така поне докато не ни дойде друга гениална идея.

Всеки вече знае, че за един мускул има редица упражнения. И всеки знае, но е по вероятно само да е чувал, че еди кое си товари еди какво си. В повечето случаи обаче, караме само на предположения и догатки.

Как да разберем реално кое упражнение къде точно удря мускула на практика! Е, това е въпрос за милиони и аз имам точния отговор. Всъщност той не е мой, а на хората живели, тренирали и състезавали се в така наречения период на "старата школа".И понеже тогава не е имало интернет, разни гурура и сайтове надпреварващи се да казват последните новости пичовете са я карали по простичко.

Как ли? Ето как!

Когато "стария билдер" искал да разбере как действа някое ново упражнение и кой мускул ще натовари е правил следното. Слагал е тежест с която да може да направи спокойно 10-15 повторения и ... е правил 10-15 серии само от него?! След това на другия ден е следял мускулната треска и е гледал там където го е боляло най-много.

ГЕНИАЛНО!

Прост но ефективен метод! Практически издържан! Показва реалните неща, такива какви то са, без догатки, без предположения, без слухове. Така тези хора са постъпвали с на практика всичко. Опитват - анализират - прилагат!

Какво ни пречи и ние да го правим!?

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо,... Прочети повече
Грешка №1: Фокусиране върху тежестта От много години постоянно повтаряне, че за да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен! Но....приемането буквално... Прочети повече

1 коментара

  1. Или вместо да чете статии от рода "Как да повиша обиколката на ръката с 10см за 2 седмици", може да отвори някои учебник по анатомия. Малко базови познания няма да са излишни особено за трениращите.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още