тренирай

Как да разберем кое упражнение кой мускул натоварва

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 31 окт. 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Колко упражнения за гърди знаете? А, за гръб? Бицепс? Много нали!

Едното било за тази част, другото за онази. Правят се сплитове, атакува се мускула от всички ъгли и така поне докато не ни дойде друга гениална идея.

Всеки вече знае, че за един мускул има редица упражнения. И всеки знае, но е по вероятно само да е чувал, че еди кое си товари еди какво си. В повечето случаи обаче, караме само на предположения и догатки.

Как да разберем реално кое упражнение къде точно удря мускула на практика! Е, това е въпрос за милиони и аз имам точния отговор. Всъщност той не е мой, а на хората живели, тренирали и състезавали се в така наречения период на "старата школа".И понеже тогава не е имало интернет, разни гурура и сайтове надпреварващи се да казват последните новости пичовете са я карали по простичко.

Как ли? Ето как!

Когато "стария билдер" искал да разбере как действа някое ново упражнение и кой мускул ще натовари е правил следното. Слагал е тежест с която да може да направи спокойно 10-15 повторения и ... е правил 10-15 серии само от него?! След това на другия ден е следял мускулната треска и е гледал там където го е боляло най-много.

ГЕНИАЛНО!

Прост но ефективен метод! Практически издържан! Показва реалните неща, такива какви то са, без догатки, без предположения, без слухове. Така тези хора са постъпвали с на практика всичко. Опитват - анализират - прилагат!

Какво ни пречи и ние да го правим!?

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Имате ли тренировъчен дневник? Записахте ли си какво правихте в залата днес? А с какво се хранихте? Въпроси, на които знам отговора! От разговора ми... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Често има питания относно размерите, към които да се стреми един трениращ. Всеки, които се захване с промяна на тялото си... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В предишната статия видяхме пет основателни причини да тренираме цялото тяло в една тренировка, а сега ще разберем как да го... Прочети повече

1 коментара

  1. Или вместо да чете статии от рода "Как да повиша обиколката на ръката с 10см за 2 седмици", може да отвори някои учебник по анатомия. Малко базови познания няма да са излишни особено за трениращите.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.