тренирай

Тренировка за простосмъртни - ОСЕМ!

5 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 08 сеп. 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес със Светльо Николов продължаваме серията "Тренировка за простосмъртни".  В тази статия ще видите две предложения, който Светльо ми изпрати да споделим тук. Ето и писмото:

Сашо здравей. 🙂
Тука предлагам две програми на Джон Гримек, и от "един заслужен ренесанс" във вариант на "съкратените тренировки". Първо на Гримек програмата разделена на две, както следва понеделник и четвъртък, а сериите ще са по-малко

Тренировка А

Обръщане пред гърди със щанга - 2 серии
Повдигане от лег - 2 серии
Раменни преси прав с  щанга - 2 серии

Тренировка Б

Клек - 2 серии
Набиране  с тежест - 2 серии
Мъртва тяга - 2 серии

Ето и другата програма вдъхновена от статията "Един заслужен ренесанс":

Тренировка А

Клек - 2 серии
Пулоувър - 2 серии
Преси прав - 2 серии
Трицепс - 1 серия

Тренировка Б

Лежанка - 2 серии
Набиране - 2 серии
Мъртва Тяга - 2 серии
Бицепс - 1 серия

Повторенията са по избор. Това са програми за трудно покачващи. Преработих ги. При необходимост може да се премахне упражнение.
Първата серия е средна близка до работната като подгряваща. Другата е работна.
Поздрави

тео-300x300

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! И, за бога момчета, тренирайте краката си!!! Толкова нелепо изглежда развита горна част на тялото с неразвита долна част. Постоянно наблюдаваме... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Здравейте на всички приятели на Тренирай.БГ! Лятото все още продължава и това не ми пречи да държа перфектна форма все още. Не, че и през... Прочети повече

5 коментара

  1. Има още един вариант на изпълнение на тренировките.
    Който иска може да опита!
    Тренировка А са прави сутрин, а тренировка Б следобед.
    Понеделник,сряда,петък ще се правят.

  2. Не е ли по добре да размениш гърба и бицепса с гърдите и трицепса?

    1. Не е грешно да се тренира гръб и бицепс.Номера тука е че бицепса също е загрял от набирането и минаваме на директна работна серия.Пестим време и енергия от загряващи серии които в случая няма да са необходими.
      Трицепса тука е загрял от пулоувъра и рам.преси, така че минаваме директно на работната серия. Това е смисълът.
      Няма грешка- обмислено е! Но ти може да смениш местата на бицепса и трицепса без никакъв проблем. Ако така ти е по добре, давай.Не е фатално. Няма да се усети особено.

  3. Това са програми за трудно покачващи. Преработих ги специално за тях.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.