Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката на Дейв Дрейпър

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 19 сеп. 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дейв Дрепър е една легенда, която изгрява през 60-те години на миналия век. Той е един от буквално най-големите културисти на своето време. С ръст от 182 см , състезателно телгло 105 кг и ръце 53 см е мачкал всичко по пътя си, не случайно става Мистър Америка и Мистър Свят. В края на 60-те се засича на сцената и с Арнолд Шварценегер и въпреки, че няма победа над него му дава сериозен отпор. Не след дълго те стават добри приятели и тренировъчни партньори.

Сега ще ви представя една типична програма на Дейв Дрепър по време на състезателните му години. Както е модерно по това време, той е тренирал шест пъти седмично, тялото е разделено на две и всеки мускул бил атакуван три пъти в рамките на седем дни.

Ето и програмата:

Понеделник-Сряда-Петък

Гърди:

  1. Повдигане от лег 5х6
  2. Флайс с прави ръце 5х6

Рамене:

  1. Раменни преси зад врат 5х6
  2. Разтваряне в страни с дъмбели 5х6

Трицепс:

  1. Френско разгъване 5х6
  2. Кофички 5х10

Бицепс:

  1. Сгъване с дъмбели от наклон 5х6
  2. Сгъване с щанга прав 5х6

Предмишници:

  1. Съване на китките с щанга 4х8
  2. Разгъване на китките с щанга 4х15

 

Вторник-Четвъртък-Събота

Гръб:

  1. Гребане с щанга от наклон 5х8
  2. Набиране пред гърди 5х8-10

Крака:

  1. Пълен клек 5х10
  2. Сгъване на краката от лег 5х10
  3. Повдигане на пръсти от стоеж 10х15

Тази методика Дрепър е използвал когато е искал да качва килограми. Дейв е забелязал, че най-добре му се отразява когато тренира всеки мускул три пъти седмично с не повече от 10 серии. Корема е тренирал всеки ден с най-различни упражения за общо време от 20 минути!

Важно е да се отбележи, че Дрепър е тренирал така, след като е бил вече изграден културист и между състезанията е трябвало да качи някой друг килограм. Нека тази статия има само информативен характер за вас. На никой не препоръчвам да тренира 6 пъти седмично.

От друга страна всеки може да пригоди тази програма към себе си, например може да се тренира 3 пъти седмично, като се редуват тренировките. Или пък просто да си харесате някоя комбинация от упражнения за мускулна група. Каквото и да решите УМНАТА!

Дейв Дрепър

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

1 коментара

  1. Аз си падам по обемните тренировки. По тази тренирвока бих пробвал да трнеирам, но всяка мускулна група веднъж седмично или на 8- 10 дена ( т.е два дена пълна почивка). И тъй като е малко по така висок обем бих увеличил повторенията на 8- 10, защото неможе да се тренира с висок обем и с висока интензивност. Ако интензивонстта е прекалено висока може да доведе до претренираване и с прекаления обем. 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар