неделя , 8 декември 2019
Начало » Звезди на 60-те и 70-те » Тренировката на Дейв Дрейпър
Тренировката на Дейв Дрейпър

Тренировката на Дейв Дрейпър

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дейв Дрепър е една легенда, която изгрява през 60-те години на миналия век. Той е един от буквално най-големите културисти на своето време. С ръст от 182 см , състезателно телгло 105 кг и ръце 53 см е мачкал всичко по пътя си, не случайно става Мистър Америка и Мистър Свят. В края на 60-те се засича на сцената и с Арнолд Шварценегер и въпреки, че няма победа над него му дава сериозен отпор. Не след дълго те стават добри приятели и тренировъчни партньори.

Сега ще ви представя една типична програма на Дейв Дрепър по време на състезателните му години. Както е модерно по това време, той е тренирал шест пъти седмично, тялото е разделено на две и всеки мускул бил атакуван три пъти в рамките на седем дни.

Ето и програмата:

Понеделник-Сряда-Петък

Гърди:

  1. Повдигане от лег 5х6
  2. Флайс с прави ръце 5х6

Рамене:

  1. Раменни преси зад врат 5х6
  2. Разтваряне в страни с дъмбели 5х6

Трицепс:

  1. Френско разгъване 5х6
  2. Кофички 5х10

Бицепс:

  1. Сгъване с дъмбели от наклон 5х6
  2. Сгъване с щанга прав 5х6

Предмишници:

  1. Съване на китките с щанга 4х8
  2. Разгъване на китките с щанга 4х15

 

Вторник-Четвъртък-Събота

Гръб:

  1. Гребане с щанга от наклон 5х8
  2. Набиране пред гърди 5х8-10

Крака:

  1. Пълен клек 5х10
  2. Сгъване на краката от лег 5х10
  3. Повдигане на пръсти от стоеж 10х15

Тази методика Дрепър е използвал когато е искал да качва килограми. Дейв е забелязал, че най-добре му се отразява когато тренира всеки мускул три пъти седмично с не повече от 10 серии. Корема е тренирал всеки ден с най-различни упражения за общо време от 20 минути!

Важно е да се отбележи, че Дрепър е тренирал така, след като е бил вече изграден културист и между състезанията е трябвало да качи някой друг килограм. Нека тази статия има само информативен характер за вас. На никой не препоръчвам да тренира 6 пъти седмично.

От друга страна всеки може да пригоди тази програма към себе си, например може да се тренира 3 пъти седмично, като се редуват тренировките. Или пък просто да си харесате някоя комбинация от упражнения за мускулна група. Каквото и да решите УМНАТА!

Дейв Дрепър

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Един коментар

  1. Аз си падам по обемните тренировки. По тази тренирвока бих пробвал да трнеирам, но всяка мускулна група веднъж седмично или на 8- 10 дена ( т.е два дена пълна почивка). И тъй като е малко по така висок обем бих увеличил повторенията на 8- 10, защото неможе да се тренира с висок обем и с висока интензивност. Ако интензивонстта е прекалено висока може да доведе до претренираване и с прекаления обем. 🙂

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*