Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Фитнес за жени

4 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 25 авг. 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! С изключително удоволствие ще ви предствя програмата на едно момиче, което следи редовно сайта. Да, оказа се, че Тренирай.БГ не е запазена марка само за мъже 🙂

Въпреки, че материалите са изцяло насочени към мъжката аудитория, то има и находчиви дами, които успяват да извлекат нещо полезно и за себе си, и Наталия е добър пример за това. Ето и какво има да ни каже тя:

Здравей Александър,

искам първо да те поздравя за чудесния сайт и да ти благодаря за полезната информация. Чета го от известно време и любимият ми раздел е "Домашни тренировки". Тренировките в къщи са много удобни за мен, тъй като не обичам да ходя на фитнес и сама успях да си изготвя една програма (използвайки идеи от тук разбира се) с която свалих 4 кг за миналия месец и успях да придобия по-стегната фигура. Аз съм на 23 години и в момента тежа 53 кг при височина 169 см. Ето и моята програма:

Първи Кръг

1. Клякане с гира пред гърдите - 20 повторения

2. Мъртва тяга с прави крака и гири - 20 повторения

3. Напади с ръце на кръста - 20 повторения

Правя упражненията едно след друго след което почивам 2-3 минути и така 3 пъти

Втори Кръг

1. Разтваряне с дъмбели за гърди легнала на земята - 15 повторения

2. Гребане с две гири едновременно от наклон - 15 повторения

3. Раменни преси права - 15 повторения

Отново упражненията се правят едно след друго, почивка 2-3 минути и отново 3 кръга

Правя тази тренировка 3 пъти седмично сутрин на гладно, без никакво кардио. Имам две гирични по 3кг и упражненията правя с тях. Ограничих леко калориите, както ти ми каза и наблегнах предимно на белтъчната храна, като въглехидратите бяха само до обяд. Мисля, че се получи добре и съм много доволна.

Предоставям програмата на сайта, ако иска някое момиче може да се възползва. Благодаря отново и продължавай все така!

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Един от най-известните хранителни режими е "90 дневната диета". Една от най-популярните диети в интернет пространството, особено сред дамите. Диетата отчасти е базирана на принципа на разделното... Прочети повече
Продължение от ПЪРВА Част.... Ето го и моето предложение за 10 упражнения, с които да започнете след раждането. Подбрала съм ги така, че да бъдат... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Доста време мислих каква да бъде първата статия, която ще напиша за вас… Искам първо да благодаря на екипа за възможността... Прочети повече

4 коментара

  1. Страхотно е,че и жени вече се включиха с примерна програма.
    Отдавна следя сайта и черпя полезни съвети, благодаря ви.

  2. Здравейте на всички може ли да ми посочите как де изпълнява програмата доколкото разбрах програмата се изпълнява 3 пъти седмично пнеделник, сряда и петък но има и няколко кръга та въпросамие 2 каръга се правят в една тренировка или се редуват (програмата е са сестра ми)благодаря предварително за отговора☺

  3. Това ми хареса.Най - накрая да има и такъв тип тренировки.Нека по - вече жени да се включат в сайта и да споделят по темите в него, както и от своите практики в тренировките.
    Успех.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още