Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Най-добрите упражнения за ГОЛЕМИ ПРАСЦИ

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 04 авг. 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Кой от вас е доволен от своите прасци? Прасците са от тези мускули, за които казват или ги имаш или не. Няма какво да се лъжем при тях генетиката е най-важна, по-важна и от ръцете. Всеки може да направи що годе прилични ръце, да ги докара на големина, на форма, но при праците - греда!

Няма страшно, то при професионалистите си е проблем, та какво остава за нас обикновените трениращи. Защо се получава така? Както казах по-горе всичко е до генетика, всичко зависи от това как са захванати мускулите, някои са с "високи" прасци, други с "ниски", като прибавим и различната смесица от влакна при различните хора, а и да не забравяме, че по цял ден ги използваме, е поне докато си стоим на краката, то картинката не е много обнадеждаваща.

В различни таблици и формули се дава, че за идеална и пропорционална фигура трябва обколката на врата, ръката (сгъната) и прасците трябва да са еднакви. То добре, ама на практа е трудно дори за Рони Колман, който има разлика поне 7-8 см в полза на ръцете.

И така, нека ни е ясно, че това е възможно най-трудната мускулна група и да не си прави илюзии, че ще е лесно. Въпреки това всеки един, повтарям всеки един може да си направи правците много по-добри от колкото са в момента и по-долу ще видите моя топ 3 от най-добрите упражнения за прасци.

1. Изправяне на пръсти с щанга на раменете - Ако някой си мисли, че това е същото като повдигането на калф машина, нека опита и после ще си говорим. Малко е неудобно, тъй като трябва да се пази и равовесие, но точно това поражда много по-голямо напрежение в прасците. Може да се прави директно от пода или пък пръстите да са на тънка около 2-3 см летва.

2. Ходене на пръсти - Уникално упражнение, виждали ли сте жена с слабо развит прасец? Рядко, нали! И защо е така - отговора е прост, ходят на токчета! Ако някой се престраши сложи една щанга зад врата и направи 2-3 дължини из залата ходейки на пръсти, ще усети такава болка и напомпване, че все едно не е тренирал прасци до сега.

3. Повдигане на един крак - Също много добро упражнение. Номера тук е свободния крак да е вдигнат високо зад коляното на този, скойто тренираме. Другия момен е да сме на висока подложка и да спускаме надолу докато прасеца е напълно разтеггнат и повдигаме на горе докато е напълно съкратен. Бавните повторения са за предпочитане, а когато бройката и стане доста голяма взимаме един дъмбел в ръка.

И така приятели 1 или 2 от тези упражнения изпълнени в 2 или 3 серии с по 10-15 или 15-20 повторения е вскичко от което се нуждаете, за да накарате сантиметъра да мръдне нагоре!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес отново бръкнем в торбата на добре забравените упражнения от Старата Школа. Преди 50-60 години, залите не са били така... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес обърнем внимание на едно забравено упражнение от Старата Школа, а именно ЗЕЛЕР сгъване! Това упражнение носи името на неговия... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Правите ли мъртва тяга? А, мъртва тяга с дъмбели? Е, преди някой да си каже, че това е „женско“ упражнение, нека... Прочети повече

1 коментара

  1. Прасците се делят на вътрешна и външна част.Има машини за вътрешната част.Външната е изправяне на прасците от стоеж с машина или щанга на рамената зад врат.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар