Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Едно СУПЕР повторение!

4 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 07 авг. 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Искате ли да изненадате мускулите, трябва ли ви разнообразие? ОК, ето днес ще направим един опит да разнообразим "скучната" тренировка.

Навсякъде четем, как трябва да се сменят тренировките, упражненията, дните и какво ли не, за да не свиквал мускула. Облъчени от тази информация се почва едно въртене, сучене и прочие, все неща, които правят така, че да забравите пъровначалният вид на тренировката си.

Сигурно сте чували или по-точно сте чели, как някой профи казва нещо от сорта:" Никога незнам какво ще правя когато влеза в залата. Знам, че днес е ден за гърди, но до тук. Влезна ли карам по интуиция, така изненадвам мускула и го държа свеж."

Само това му трябва на новобранеца и почва да "тренира интуитивно", нали така се прави 🙂

Незнам за вас, ама на мен това ми идва в повече. В тренировките няма нищо интуитивно, дори в храненето, единствено съм съгласен с почивката. Както и да е, който иска да си кара по интуиция, ние по-тъпите ще си вдигаме по стария начин - базови упражнения, растящи тежести, хубава храна и добра почивка.

ОК, но къде отива разнообразието, къде отива изненадата, мускула ще заспи?! Не няма! Както казва Стюарт МакРобърт, ставате ли по-силни месец след месец, година след година, в няколко базови упражнения, като клек, лег, тяга, кофички, набиране, раменни преси и прочие, то ще станете и с по-големи мускули. Просто е!

Сега да се върнем на разнообразието. Никой не е казал, че не може и ние да вкараме малко "свеж въздух", но той трябва да е планиран. Ако сте напреднали, вдигате от години и ви трябва нещо "по-така" ето една техника, която ще разбие платото и отново ще тръгнете нагоре.

СУПЕР БАВНО ПОВТОРЕНИЕ! Да, точно така техниката е от едно повторение изпълнено супер бавно, но наистина супер бавно.

Как се прави? Най-ефективният начин е, когато е след края на сериите за дадено упражнение. Тогава намалете тежеста с 30 до 50 % и направете най-бавното повторение в живота си! То може да трае 30 - 40 секунди дори минута или повече. Просто спускайте възможно най-бавно както се казва " по милиметър на секунда" 🙂 и вдигайте отново много бавно. Това е!

Болката, която ще усетите по време на, и след супер повторението е ужасна, за това тази техника се прави само в едно упражнение за мускул, и не всяка тренировка. Най-добре е през тренировка или две.

Кой упражнения са най-удачни за това? Абсолютно е забранено прилагането на тази техника при КЛЕК и ТЯГА!

Крака: Сиси клек, лег-преси, разгъване на краката

Гръб: Чукчета, гребане на скрипец, придърпване на горен скрипец, гребане на машина, набиране

Гърди: Лег или полу лег (тук само ако имате партньор или на смит машина), кофички, флайс

Рамо : Преси, разтваряне

Бицепс: Може при всички

Трицепс : Може при всички

Прасци : Може при всички

Най-важно е безопасността при трениране. Подсигурете се и не тренирайте рисково!

И умната!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо,... Прочети повече
Грешка №1: Фокусиране върху тежестта От много години постоянно повтаряне, че за да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен! Но....приемането буквално... Прочети повече

4 коментара

  1. Това е мното интересно, ще го пробвам. Но не разбрах - само в едно упражнение в смисъл такъв - днес правя гърди, гръб, рамо и мога да го направя в по едно упражнение от трите или само при едното .. ??
    PS много добра статия!

    1. В едно упражнение за една мускулна група, иначе ти решаваш при колко мускули ще го правиш

      1. И дали стига едно упражнение - премерно бенч преса + гребане за тренировка или останалите упражнениея да си ги правя по отделно за гърди и за гръб (в сручая - още по едно примерно само флайс за гърди и скрипец за гръб съответно )

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар