неделя , 20 януари 2019
Начало » Тренировъчни принципи » Едно СУПЕР повторение!
Колекция 3 в 1 за по-големи Мускули
Едно СУПЕР повторение!

Едно СУПЕР повторение!

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Искате ли да изненадате мускулите, трябва ли ви разнообразие? ОК, ето днес ще направим един опит да разнообразим „скучната“ тренировка.

Навсякъде четем, как трябва да се сменят тренировките, упражненията, дните и какво ли не, за да не свиквал мускула. Облъчени от тази информация се почва едно въртене, сучене и прочие, все неща, които правят така, че да забравите пъровначалният вид на тренировката си.

Сигурно сте чували или по-точно сте чели, как някой профи казва нещо от сорта:“ Никога незнам какво ще правя когато влеза в залата. Знам, че днес е ден за гърди, но до тук. Влезна ли карам по интуиция, така изненадвам мускула и го държа свеж.“

Само това му трябва на новобранеца и почва да „тренира интуитивно“, нали така се прави 🙂

Незнам за вас, ама на мен това ми идва в повече. В тренировките няма нищо интуитивно, дори в храненето, единствено съм съгласен с почивката. Както и да е, който иска да си кара по интуиция, ние по-тъпите ще си вдигаме по стария начин – базови упражнения, растящи тежести, хубава храна и добра почивка.

ОК, но къде отива разнообразието, къде отива изненадата, мускула ще заспи?! Не няма! Както казва Стюарт МакРобърт, ставате ли по-силни месец след месец, година след година, в няколко базови упражнения, като клек, лег, тяга, кофички, набиране, раменни преси и прочие, то ще станете и с по-големи мускули. Просто е!

Сега да се върнем на разнообразието. Никой не е казал, че не може и ние да вкараме малко „свеж въздух“, но той трябва да е планиран. Ако сте напреднали, вдигате от години и ви трябва нещо „по-така“ ето една техника, която ще разбие платото и отново ще тръгнете нагоре.

СУПЕР БАВНО ПОВТОРЕНИЕ! Да, точно така техниката е от едно повторение изпълнено супер бавно, но наистина супер бавно.

Как се прави? Най-ефективният начин е, когато е след края на сериите за дадено упражнение. Тогава намалете тежеста с 30 до 50 % и направете най-бавното повторение в живота си! То може да трае 30 – 40 секунди дори минута или повече. Просто спускайте възможно най-бавно както се казва “ по милиметър на секунда“ 🙂 и вдигайте отново много бавно. Това е!

Болката, която ще усетите по време на, и след супер повторението е ужасна, за това тази техника се прави само в едно упражнение за мускул, и не всяка тренировка. Най-добре е през тренировка или две.

Кой упражнения са най-удачни за това? Абсолютно е забранено прилагането на тази техника при КЛЕК и ТЯГА!

Крака: Сиси клек, лег-преси, разгъване на краката

Гръб: Чукчета, гребане на скрипец, придърпване на горен скрипец, гребане на машина, набиране

Гърди: Лег или полу лег (тук само ако имате партньор или на смит машина), кофички, флайс

Рамо : Преси, разтваряне

Бицепс: Може при всички

Трицепс : Може при всички

Прасци : Може при всички

Най-важно е безопасността при трениране. Подсигурете се и не тренирайте рисково!

И умната!

 

 

Суроватъчен 93% протеин изолат!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

4 коментара

  1. Това е мното интересно, ще го пробвам. Но не разбрах – само в едно упражнение в смисъл такъв – днес правя гърди, гръб, рамо и мога да го направя в по едно упражнение от трите или само при едното .. ??
    PS много добра статия!

    • Александър Георгиев

      В едно упражнение за една мускулна група, иначе ти решаваш при колко мускули ще го правиш

      • И дали стига едно упражнение – премерно бенч преса + гребане за тренировка или останалите упражнениея да си ги правя по отделно за гърди и за гръб (в сручая – още по едно примерно само флайс за гърди и скрипец за гръб съответно )

  2. Супер статия! 🙂

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*