Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировка един път седмично

9 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 07 юли 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видите една тренировка, която добре се е отразила на нашия приятел Калин. Малко е странна, но важното е, че работи. Ето какво има да ни каже Калин:

Здравейте, казвам се Калин на 23 и тренирам от 6 години. Смея да твърдя, че имам добър напредък за това време, но от есента смених работата и занемарих малко фитнеса. Работата ми е много ангажираща и напрегната и това наложи да спра тренировките. Винаги съм тренирал 3 или 4 пъти седмично, но взе да ми идва нанагорно.

Следя сайта от година някъде и заглеждах тренировките тук, но само до там. Та реши да опитам два пъти седмично изкарах няколко седмици и пак яко умора, направо се видях в чудо. Тогава писах на Александър и той ми каза да направя пълна почивка от 2 седмици. След това ми каза, да тренирам само веднъж в неделя. Въобще не ми хареса идеята, но той каза, че така и така нямам напредък, така, че нищо не губя и се реших.

Ето програмата:

Тренировка А: (първа седмица)

1. Клек - 7х15,12,10,8,8,8,15

2. Лежанка - 6х12,10,8,6,6,12

3. Набиране - 5х макс

Тренировка Б: (Втора седмица)

1. Мъртва тяга - 7х 15,12,10,8,6,4,4

2. Раменни преси - 6х12,10,8,6,6,12

3. Кофички - 5х макс

От опит казвам, това не си е шега работа. Добре, че тренирам в неделя, след един почивен ден, че ако направя една от тях през работно време, няма да мога да се прибера от залата.

Лека полека килограмите с които вдигах се върнаха и сега се усещам доста добре. След 2 месеца вкарах и още една тренировка в къщи от раздела "Домашни тренировки" Та домашната тренировка е в сряда вечер и е един вид  за тонус.

За сега съм доволен, клякам със 100 кг за 8-ца, а на тягата 140 кг за 4 повторения, тежа 82 кг на ръст 178.

Поздрави от мен

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Здравейте на всички приятели на Тренирай.БГ! Лятото все още продължава и това не ми пречи да държа перфектна форма все още. Не, че и през... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека да започна тази моя история от средата на март тази година. Есента съпругата ми и синът ми изкараха гадният covid... Прочети повече

9 коментара

  1. От личен опит тренирам в неделя от години цялото тяло по 3 упражнения с по 4-5 серии всяко като наблягам на крака.Държа около 90-95кг и никакви болежки,само мускули.Получава се добро свръхвъстановяване.Нямам толкова релеф но силата е супер и масата се поддържа на ниво.За мен е най-добрата тренировка ако нямате време в живота си.

  2. Не знам дали е само при мен, обаче тренирам само всеки понеделник по ХИТ и мога да кажа, че се доближава ефекта на лек стероиден цикъл. Не съм мечтал за такива резултати и такава сила....

    1. И на мен ми е любопитно по какъв начин са разпределни мускулните групи, както и серии?

  3. А за този човек няма ли да е по удачно да тренира H-I-T?Ще има точното въстановяване да изпълнява една такава програма, тренировката му се пада през 6 дни и ще е напълно въстановен за следващата?

    1. За нищо. 😉 Леко уточнение! Мисля че си в преразход на енергия като цяло (с работа и тренировки), и за това ти идва в по вече.Коригирай.

  4. За домашна т-ка тази на Тор ще е добре от неговата програма.Доста е практична.В раздела "Тренирай със..."

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Светльо Николов