Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай с Джон Гримек

4 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 20 юли 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една програма за сила и мускулна маса на легендарния Джон Гримек.

Джон Гримек е шампион от 40-те години на миналия век и заедно със Стив Рийвс и Кланси Рос оформят елита на бодибилдинга по това време. Повече за Джон Гримек може да прочетете ТУК!

Едно време културистите са тренирали здраво цялото си тяло 3 пъти седмично, не е имало друг модел, не е имало сплитове, принципи на Уайдър, гуровци и всякакви щуротии, които ни налазиха днес. Може би това е и причината всеки един да има резултат. Просто са мислили, експериментирали, анализирали и след това са "блъскали" здраво!

Гримек е типичен представител на това време, дори нещо повече той е бил на върха. А как е тренирал? Просто и тежко! Ето и една негова програма, която е прилагал, когато е искал да натрупа тегло.

Понеделник-Сряда-Петък

1. Военни преси прав - 5х3-5

2. Силово обръщане на щанга пред гърди - 5х3-5

3. Повдигане от лег - 5х3-5

4. Клек - 5х3-5

5. Мъртва тяга - 5х3-5 (без сряда)

Малко пояснения. Военната преса е без стойка, щангата се взима от земята  и се изтласква прав. Всичко на всичко 5 упражнения в 5 серии. Тежестите са такива, че да варират между 3 и 5 повторения, когато станат повече се качва с 5 кг. Това е! Тежко и просто или просто и тежко няма значение 🙂  Важното е, че Гримек е правил мускули по този начин, а и много други като него.

Сподели с приятели

Подобни статии

Томи Коно при ръст 167см и състезателно тегло от 67 до 81 кг е Олимпийски шампион по вдигане на тежести за 1952г и 1956г. Шест... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

4 коментара

  1. Имам над 20 години стаж и без да съм правил тази тренировка, мога да кажа, че е доста тежка, особено след третото упражнение ще стане много тежко. Но едно е сигурно, този който успее да ги завърти и петте базови упражнения и прави добро възстановяване, за няколко месеца ще има голям напредък!

  2. От известно време започнах да тренирам и да ходя на фитнес.Мака ри малко късно да се стегна за лятото, все пак е важно човек да спортува през цялото време.Тук показвате снимки, които за мен са прекалено мускулести, но е важно, те да се постигнат с тренировка и правилно хранене, а не с помощта на различни медикаменти, от които само се вреди на здравословното състояние.Статията е страхотна и се надявам да ни пишете пак.

    1. Програмата ми предизвика интереса но ще я пробвам септември когато се захлади.Задължително.Сега не ми е момента в жегите. Ще споделя тогава за ефекта.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Светльо Николов