Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Прави кофички у дома!

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 27 юли 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Много от нас притиснати от различни обстоятелства се налага да пропуснем тренировка. Понякога това е само една, но друг път минават седмици преди да отидем на фитнес. Лоша работа!

Какво да правим? Не случайно един от девизите на сайта е "Независимо къде, независимо кога, независимо как...Тренирай" и сега ще ви покажа как да правите едно от най-добрите упрабнения у дома.

Кофички на столове! Не случайно казват, че кофичките за горната част на тялото са това, което е клекла за долната. Когато сме ограничени от време и ресурси е добра идея да наблегнем на упражнения, които товарят цели мускулни зони, а кофичките са именно такова.

Правейки кофички вие товарите абсолютно всички бутащи мускули от кръста нагоре по себе си, а като бонус гърба играе като стабилизатор така, че и той намазва до някъде.

Ето как аз обичам да правя кофички в къщи. Взимам два големи стола с облегалки и разполагам успоредно с грърбовете им един към друг. Разтоянието е такова, че да мога да се спускам между тях нормално. За по-голяма безопастност ги подпирам на една маса или слагам нещо тежко върху тях. Така вече са готови за две серии по 10-15 повторения 🙂

Сега идва ред на леко разнообразие. Малко ги размествам в единия край така, че да придобият леко "V" образен вид, но без да се събират. Хващам широкия край и още 2х10-15.

Накрая се обръщам с гръб минавам между столовете и се хващам в тесния край, така акцента пада върху трицепса 1х10-15 е напълно достатъчно. Ако имате още сили веднага след това 1-2 серии лицеви до отказ и това е!Май се получи една добра тренировка за гърди и трицепс 🙂

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка, за която ще са ви необходими само два дъмбела, а ако са раязглобяеми още по-добре.... Прочети повече
Ластиците за тренировки, не могат да заменят силовата тренировка с тежести, но могат да я разнообразят и подобрят! "Изолацията" и затварянето на фитнес залите покрай... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Напоследък по независещи от нас причини ни се наложи да тренираме в домашни условия. Да, не е като в залата, но... Прочети повече

2 коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар