Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Най-добрите упражнения за ГОЛЕМИ РАМЕНА

8 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 24 юли 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Продължаваме на пред с поредицата "най-добрите упражнения" и стигаме до тези за рамена.

Добре развитите рамена няма как да бъдат скрити. Дали сте с дрехи или без дрехи то големите и кръгли рамена си личат отдалеч. Въпреки, че ширината на раменния пояс е генетично зададена, то това не пречи да направите хубави и добре развити рамена. А, ако държите талията тънка то "V" образната визия ви е в кърпа вързана.

Не вярвате ли? Вижте първия Мистър Олимпия - Лари Скот. Слаб и с тесен раменен пояс той успява да направи едни от най-добрите рамена в историята. Всички говорят за ръцете му, но те не биха така впечатляващи ако не бяха в комплект с едни наистина добри рамена.

Топ 3 на упражненията за рамена:

1. Раменни преси прав - Номер едно! Не случайно билдерите в предстероидната ера са наблягали на него. Забравете за предно, средно и задно рамо. Много хора се хвърлят в детайлите без да имат достатъчно мускул за обработка. Натрупайте основната маса и след това се "гъделичкайте" с детайлите!

2. Редуващи се преси с дъмбели - Уникално пражнение. Зверски натоварва рамената. Номера тук е когато се редуват ръцете "почиващата" ръка да е горе, а не долу. Така напрежението остава и не дава почивка на мускула дори за секунда.

3. Вертолет - Много хора смятат, че това е упражнение за трапец. ОК, така да бъде, но я хванете лоста с хват на ширина на раменете! Гарантирам здраво цялостно натоварваме дори във задното рамо за учудване на някой.

Това е моя избор, ако ви харвесва давайте. Препоръчвам да се започне с първото упражнение. След като напреднете си изберете едно от първите две или пък ги редувайте през тренировка и вертолет за края. Убеден съм, че това е напълно достатъчно!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес отново бръкнем в торбата на добре забравените упражнения от Старата Школа. Преди 50-60 години, залите не са били така... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес обърнем внимание на едно забравено упражнение от Старата Школа, а именно ЗЕЛЕР сгъване! Това упражнение носи името на неговия... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Правите ли мъртва тяга? А, мъртва тяга с дъмбели? Е, преди някой да си каже, че това е „женско“ упражнение, нека... Прочети повече

8 коментара

  1. Вертолет -а твърдо е отхвърлян като упражнение от Стюарт МакРобърт!

  2. Искам да попитам с какво раменните преси прав са по - добри от тези в седнало положение? Питам, защото като ги правя прав ми се натоварва кръста и предпочитам седнал. Въпреки това виждам, че е доста популярно да се правят, когато човек е прав.

    1. Просто защото ангажира повече мускулни групи. Освен раменете има много мускули които участват в стабилизирането на щангата над глава, това го прави едно много добро базово упражнение. От друга страна пресите прав дават възможност за по-голяма тежест.

      Едно време преси седнал с опора е правил само този, който има проблеми с кръста. На всичкото отгоре са си взимали щангата от земята 🙂

      Пресите седнал не са никак лоши дори напротив, просто от стоеж упражнението е по-силово!

  3. Искам да попитам само тези трите упражнения достатъчни ли са за рамо ?

    1. Ако тепърва ще развиваш обем в рамената първото или второто + вертолета са обсолютно достатъчни според мен.

  4. Тренирам от три години и имам много добри резултати от тези упражнения и разтваряне встрани. За съжаление преди 2 дни извадих ляво рамо при военна преса от седеж. Някой сблъсквал ли се е с подобна травма? Как става връщането в залата? Естествено ще почакам поне два-три месеца...

    1. Травмите в рамото са много неприятни и болезнени. От опит ти казвам, че ще мине доста време преди да се въстановиш, а след това винаги имай едно на ум.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още