тренирай

Лятна мусака

8 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 10 юли 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видите една рецепта, която много лесно се приготвя, а резултата е уникална мусака.

Необходими продукти:

- Картофи - 1,5 кг

- Тиквички - 3 бр

- Яйца - 5 бр

- Извара - 200 гр

- Сирене - 50 гр

- Кашкавал - 50 гр

- Кисело мляко 2% - 1 бр

- Зехтин - 3 супени лъжици

Приготвяне:

Подготвяме си една тавичка и нареждаме в нея предварително нарязаните на кръгчета картофи. След това се заемаме и с тиквичките, които също нарязваме на кръгчета и ги нареждаме върху картофите. Слагаме сол на вкус, две лъжици зехтин и заливаме с вода докато се покрият и мятаме във фурната. Пече се на 180 градуса.

След като омекнат картофите изваждаме тавата и разстиламе в нея изварата и натрошеното сирене. Сега разбиваме яйцата с киселото мляко в една купа и заливаме. Сега остана да настържем кашкавала най-отгоре и отново във фурната за 15 минути. Готово ! Какво съдържа всичкото това нещо 🙂

Ето и състава за цялото количество:

- Протеин - приблизително 120 гр

- Въглехидрати - приблизително 260 гр

- Мазнини - приблизително 100 гр

- Калории - 2420

Е, това е приятели! Добър апетит 🙂

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж сме коментирали, закуската заедно със след тренировъчното хранене са най-важните за деня. Нека да поговорим за закуската. Тя... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една рецепта за домашен гейнър, с който може да си набавим качествени калории от отлични източници на... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Понеже следя сайта от както е основан. Като там обсъждаме и говорим както за тренировки така и за храненето за един... Прочети повече

8 коментара

  1. Г-н Георгиев искам да Ви попитам как се храните когато не сте вкъщи и също така какво работите и как се храните на работа?

    1. Здрасти Ники, всичко е въпрос на навик и сметки. Обикновено се храня 4 пъти и едното се пада когато съм на работа. Предпочитам да си нося сандвич с пиле или нещо в кутийка, но има дни когато се импровизира 🙂 Например консерва риба тон с един земел или протеинова вафла с едно кисело мляко. По-големия проблем при мен е, че по цял ден шофирам и постоянно имам срещи с разни хора, тъй като работя в търговска компания и рядко по обедно време съм в офиса. Но както казах в началото всичко е въпрос на навик. Просто трябва да знаеш какво е нужно да приемеш в тези хранения когато си навън и да си ги набавиш под някаква форма 🙂

      1. Не е ли малко 4 хранения дневно?
        8 часа с един сандвич ми се вижда малко.
        Аз ям минимум два плюс някой и друг банан и пак ми се струва малко.

        1. За мен е ОК 🙂 иначе почвам да дебелея. Няма 8 часа интервал всяко хранене е на 4-4,5 часа или нещо такова закуска-обед-закуска-вечеря!

          1. По принцип знам че трябва на 3 часа да имаш хранене.

          2. 🙂 и аз така съм чел, но не е задължително да е така. За мен през 4 часа е по-добре.

Вашият отговор на Александър Георгиев Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.