Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Лятна мусака

8 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 10 юли 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видите една рецепта, която много лесно се приготвя, а резултата е уникална мусака.

Необходими продукти:

- Картофи - 1,5 кг

- Тиквички - 3 бр

- Яйца - 5 бр

- Извара - 200 гр

- Сирене - 50 гр

- Кашкавал - 50 гр

- Кисело мляко 2% - 1 бр

- Зехтин - 3 супени лъжици

Приготвяне:

Подготвяме си една тавичка и нареждаме в нея предварително нарязаните на кръгчета картофи. След това се заемаме и с тиквичките, които също нарязваме на кръгчета и ги нареждаме върху картофите. Слагаме сол на вкус, две лъжици зехтин и заливаме с вода докато се покрият и мятаме във фурната. Пече се на 180 градуса.

След като омекнат картофите изваждаме тавата и разстиламе в нея изварата и натрошеното сирене. Сега разбиваме яйцата с киселото мляко в една купа и заливаме. Сега остана да настържем кашкавала най-отгоре и отново във фурната за 15 минути. Готово ! Какво съдържа всичкото това нещо 🙂

Ето и състава за цялото количество:

- Протеин - приблизително 120 гр

- Въглехидрати - приблизително 260 гр

- Мазнини - приблизително 100 гр

- Калории - 2420

Е, това е приятели! Добър апетит 🙂

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Понеже следя сайта от както е основан. Като там обсъждаме и говорим както за тренировки така и за храненето за един... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ, казвам се Светльо Николов и ще ви разкажа какво е "бронирано кафе" или Bulletproof Coffee и как действа? Но нека първо... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Шон Рей е една от най-големите звезди на бодибилдинга през 90-те години на миналия век. Той показва една от най-добрите и... Прочети повече

8 коментара

  1. Г-н Георгиев искам да Ви попитам как се храните когато не сте вкъщи и също така какво работите и как се храните на работа?

    1. Здрасти Ники, всичко е въпрос на навик и сметки. Обикновено се храня 4 пъти и едното се пада когато съм на работа. Предпочитам да си нося сандвич с пиле или нещо в кутийка, но има дни когато се импровизира 🙂 Например консерва риба тон с един земел или протеинова вафла с едно кисело мляко. По-големия проблем при мен е, че по цял ден шофирам и постоянно имам срещи с разни хора, тъй като работя в търговска компания и рядко по обедно време съм в офиса. Но както казах в началото всичко е въпрос на навик. Просто трябва да знаеш какво е нужно да приемеш в тези хранения когато си навън и да си ги набавиш под някаква форма 🙂

      1. Не е ли малко 4 хранения дневно?
        8 часа с един сандвич ми се вижда малко.
        Аз ям минимум два плюс някой и друг банан и пак ми се струва малко.

        1. За мен е ОК 🙂 иначе почвам да дебелея. Няма 8 часа интервал всяко хранене е на 4-4,5 часа или нещо такова закуска-обед-закуска-вечеря!

          1. По принцип знам че трябва на 3 часа да имаш хранене.

          2. 🙂 и аз така съм чел, но не е задължително да е така. За мен през 4 часа е по-добре.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още