вторник , 25 юли 2017
Начало » Рецепти » Свинско филе с гъби
Свинско филе с гъби

Свинско филе с гъби

Писна ли ви от пилешко?! Пиле с ориз, пиле с картофи, варени пилешки гърди и прочие и прочие. Е, ако сте състезател и се готвите за някъде, то няма как ще си дъвчите пилето и това е. Ами ние обикновените?!

Ето и добрата новина, ние обикновените, които тренираме в свободното си време имаме цялото разнообразие на света. Ние тренираме да сме здрави, да сме силни, да изглеждаме добре и така до като сме живи. Голяма работа, че подкожните мазнини не са 6%! На кой му пука, дори нещо повече, не е здравословно мазнините в тялото да са много ниски. Не гледайте културистите, в днешно време те не са еталон за здраве или здравословен начин на живот!

След като уточнихме някои неща, ето и рецептата за днес : „Свинско филе с гъби“. Да точно така, месото е свинско и нека фитнес експертите да протестират колкото си искат 🙂

Необходими продукти:

– Свинско филе – 500 гр

– Гъби – 500 гр

– Яйца – 2 бр

– Краве масло – 50 гр

– 50 гр брашно

– Кисело мляко – 200 гр

– Лимон – 1 бр

– Млян черен пипер

– Кимион

– Сол

Приготвяне:

Нарязваме филето на тънки ивици и ги овкусяваме с черния пипер, прибавяме малко сол и кимион. Взимаме една стъклена тавичка с капак, ако нямате ще трябва да  завиете една обикновена тавата с алуминиево фолио. Нарязва се маслото на филийки и се разпръсква из тавата. Нареждат се филетата, а върху тях слагаме нарязаните гъби. Доливаме малко вода докато се покрият и изцеждаме лимона върху тях. Покриваме тавата с капака или фолиото и печем на 180 градуса.

Нека докато чакаме да приготвим соса. В една купа разбиваме яйцата, слагаме киселото мляко и отново разбиваме. Сега прибавяме брашното и доливаме с вода като бъркаме постоянно, така докато стане не много рядка смес – това е соса!

След като се задуши хубаво месото с гъбите вадим тавата и махаме похлупака, изсипваме соса и отново във фурната, само че този път без капак или фолио. Оставяме така за 15 -тина минути и вече сме готови 🙂

Гарнитура:

Тук всичко е въпрос на избор, може да си сварите отделно картофи или малко ориз, а може просто задушени зеленчуци.

Общ състав за 4 порции:

Протеини – приблизително 100 гр

Въглехидрати – приблизително 40 гр

Мазнини – приблизително 80 гр

Калории – 1280

Сега мога да ви пожелая само приятен апетит!

 

 

Опитай!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на стотици хора в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече няколко години е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава и тук ще намерите необходимите знания за тази цел!

3 коментара

  1. Здравей, Алекс , поздравления за сайта! Исках да те питам като човек, който е врял и кипял
    във фитнес материята…не малко хора, сред които и лекари, ме убеждаваха дълго , че пилешкото е
    наблъскано с антибиотици и е доста вредно…вследствие на това от година ям основно свинско, от което станах чувствително по-масивен- наблягам на свински врат, плешка, бут, от който си правя кюфтета…мисълта ми е…мога ли да продължа със свинското в този му вид без да се притеснявам, че мога да кача холестерол и въобще да си навредя на здравето? Благодаря

    • Александър Георгиев

      Здрасти Боби, добре е поне веднъж в годината да си правиш изследвания, да провериш машина как работи 🙂 Те ще ти покажат! Иначе от свинското се качва сила и маса повече от добре, както си рабрал вече. Но наистина е добре да се правят профилактични прегледи, най – малкото за твое успокоение.

  2. светльо

    Сашо страшен си. Супер вкусно. 🙂

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*