тренирай

Свинско филе с гъби

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 17 юни 15 от Александър Георгиев

Писна ли ви от пилешко?! Пиле с ориз, пиле с картофи, варени пилешки гърди и прочие и прочие. Е, ако сте състезател и се готвите за някъде, то няма как ще си дъвчите пилето и това е. Ами ние обикновените?!

Ето и добрата новина, ние обикновените, които тренираме в свободното си време имаме цялото разнообразие на света. Ние тренираме да сме здрави, да сме силни, да изглеждаме добре и така до като сме живи. Голяма работа, че подкожните мазнини не са 6%! На кой му пука, дори нещо повече, не е здравословно мазнините в тялото да са много ниски. Не гледайте културистите, в днешно време те не са еталон за здраве или здравословен начин на живот!

След като уточнихме някои неща, ето и рецептата за днес : "Свинско филе с гъби". Да точно така, месото е свинско и нека фитнес експертите да протестират колкото си искат 🙂

Необходими продукти:

- Свинско филе - 500 гр

- Гъби - 500 гр

- Яйца - 2 бр

- Краве масло - 50 гр

- 50 гр брашно

- Кисело мляко - 200 гр

- Лимон - 1 бр

- Млян черен пипер

- Кимион

- Сол

Приготвяне:

Нарязваме филето на тънки ивици и ги овкусяваме с черния пипер, прибавяме малко сол и кимион. Взимаме една стъклена тавичка с капак, ако нямате ще трябва да  завиете една обикновена тавата с алуминиево фолио. Нарязва се маслото на филийки и се разпръсква из тавата. Нареждат се филетата, а върху тях слагаме нарязаните гъби. Доливаме малко вода докато се покрият и изцеждаме лимона върху тях. Покриваме тавата с капака или фолиото и печем на 180 градуса.

Нека докато чакаме да приготвим соса. В една купа разбиваме яйцата, слагаме киселото мляко и отново разбиваме. Сега прибавяме брашното и доливаме с вода като бъркаме постоянно, така докато стане не много рядка смес - това е соса!

След като се задуши хубаво месото с гъбите вадим тавата и махаме похлупака, изсипваме соса и отново във фурната, само че този път без капак или фолио. Оставяме така за 15 -тина минути и вече сме готови 🙂

Гарнитура:

Тук всичко е въпрос на избор, може да си сварите отделно картофи или малко ориз, а може просто задушени зеленчуци.

Общ състав за 4 порции:

Протеини - приблизително 100 гр

Въглехидрати - приблизително 40 гр

Мазнини - приблизително 80 гр

Калории - 1280

Сега мога да ви пожелая само приятен апетит!

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Щом сте тук в нашият сайт и четете тази статия, значи тренирате. Това предполага, че се интересувате и здравословно хранене, а... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Почти всеки трениращ във фитнес залата знае, кое е Джон Сина. Знае, че е сред най-известните кечисти в света, знае и... Прочети повече
Биг Рами е сред най-масивните културисти днес. Той успява да изкара на сцената физика от над 130 кг, с която печели редица титли, сред които... Прочети повече

3 коментара

  1. Здравей, Алекс , поздравления за сайта! Исках да те питам като човек, който е врял и кипял
    във фитнес материята...не малко хора, сред които и лекари, ме убеждаваха дълго , че пилешкото е
    наблъскано с антибиотици и е доста вредно...вследствие на това от година ям основно свинско, от което станах чувствително по-масивен- наблягам на свински врат, плешка, бут, от който си правя кюфтета...мисълта ми е...мога ли да продължа със свинското в този му вид без да се притеснявам, че мога да кача холестерол и въобще да си навредя на здравето? Благодаря

    1. Здрасти Боби, добре е поне веднъж в годината да си правиш изследвания, да провериш машина как работи 🙂 Те ще ти покажат! Иначе от свинското се качва сила и маса повече от добре, както си рабрал вече. Но наистина е добре да се правят профилактични прегледи, най - малкото за твое успокоение.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.