сряда , 21 ноември 2018
Начало » Мотивация » Тренировка на цялото тяло – Един заслужен ренесанс 2 част
Тренировка на цялото тяло – Един заслужен ренесанс 2 част

Тренировка на цялото тяло – Един заслужен ренесанс 2 част

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Има много мнения за това, кой е най-правилния начин за трениране. Цялото тяло, двоен сплит, троен, четворен, петорен, два пъти на ден, три пъти и какво ли не.

Тези от вас, който следят редовно сайта знаят, на какво се набляга тук. В Тренирай.БГ изобилстват предимно тренировки за цялото тяло, двудневни и тридневни сплитове. Тези пък, които са се престрашили да опитат, то вече знаят защо е така.

В никакъв слушай не искам да омаловажавам 4 и 5 дневните сплитове и „модерния“ днес начин на трениране, както се казва за всеки влак си има пътници, но не искам да се омаловажават и най-старите методи. Методите от началото на 20-ти век, до средата му, смея да твърдя, че са най-удачни за обикновените трениращи.

Знам, че работят, лично съм се убедил, виждал съм как работят и за много други, вече и от приятелите на сайта се заформи една голяма група привърженици. Просто яд ме е, когато някой инструктор, пък бил той и с 2 дипломи и няколко сертификата, каже „кръгова тренировка“и я препоръча за начинаещи. То дори термина не е използван на място, да не говорим, че няма нищо общо.

И така нека го кажа ясно:

Тренировката за цялото тяло няма нищо общо с кръговата и НЕ Е САМО ЗА НАЧИНАЕЩИ. 

Тренировката за цялото тяло е най-стария метод на земята, той е най-естествения и е направил толкова много мускули, че чак не е за вярване. Погледнете телата на Кланси Рос и Джон Гримек и вижте за какво става дума. Големи мускули, големи шампиони далеч преди да се заговори за стероиди въобще, и как мислите, че са тренирали те?! Правилно – цялото тяло 3 пъти седмично!

След като някой може да направи ръце 44-45 см и гръден кош 120-125 см с такъв тип тренировки, в условия далеч от идеалните, във времена, когато протеиновите шейкове са били от сурови яйца с мляко и мед, тренирайки в гараж с щанга и дъмбели, защо си мислите, че ние не можем?!

Ето моя отговор на този въпрос. Просто се мислим за по-умни, че знаем повече, все пак е 21- век, добавки, това-онова, специалисти и дрън дрън! Истината е, че не сме по-умни, дори напротив. Сега сме разглезени от всякъде и дори не си правим труда да мислим, чакаме всичко наготово, някой да ни каже вълшебната формула, да даде вълшебното хапче и да разкрие тайната на големите мускули. Приятели, аз не вярвам в чудеса, а вие!

Ако сте чели историята на Джордж Джоует или някоя от неговите книги знаете, че това е човек, който е създал университет по бодибилдинг! Представяте ли си едно време, хората за които днес смятаме, че сме нещо повече от тях са имали университет и са изучавали как да развият тялото си. Невероятно!

Днес да има нещо подобно? Защо ни е? Ние си знаем, ако не знаем в нета ще се намери. ОК, а какъв е резултата? Мързел, невежество и стероиди! Може да е крайно, но така стоят нещата по нашите зали в 90% от случаите. Ето тема за размисъл.

Ако искате да опитате такъв тип тренировка, то вижте програмата в първата част ТУК!

 

Ultimate Nutrition 100% Prostar whey е храната за шампиони!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

4 коментара

  1. Аз също много се дразня,когато каже че тези тренировки за начинаещи , просто никога не е тренирал така . Значи е за начинаещ да прави клекове ,лежанки и другите тежки упражнения 3пъти седмично , а напредналия отива за едно рамо ,като се набляга на гири до 15 кг с дроп серии и други подобни , кое според вас е по трудно ? Плюс това е един от може би най логичните и рационални методи за трениране ,също доста добре научно подкрепен . Ако му се рови на някой да поразгледа за протеинов синтез . Моят съвет е ако почвате такива тренировки ,дайте си четири пет месеца ,за да ви се адаптира тялото и вижте резултатите , най вероятно първият месец , ще ви е малко трудно и изморително , но после ще става по лесно тогава идва времето да направите една лека седмица и да дигнете сериите от две три работни до четири , Ако Александър желае ,може да напиша една статия с моята програма ,там ще съм по подробен .

    • Александър Георгиев

      Винаги си добре дошъл 🙂 Може да ми пишеш през формата за контакт и ще публикуваме програмата в рубриката „Тренирай с мен“. Поздрави!

  2. Пламен

    Този модел на трениране, замести всички сплитове поне при мен.За 4 месеца тренировка на цялото тяло, има резултатите повече отколкото за 1 година на сплитове.Много добра статия!

  3. Велизар

    Наистина в по-големите зали има доста хора който са на стероиди,но доста малка част изглеждат впечатляващо.Виждал съм в събкекалнята със спринцовки и дори не ги е срам да го правят пред момче като мен.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

...