Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировка за простосмъртни - ПЕТ

12 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 09 май 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели! Днес продължаваме рубриката "Тренирай с мен" и наш гост ще бъде Борис Иванов, който ще ни представи неговата "тренировка за простосмъртни" . Ето я и нея:

Здравейте  приятели на Тренирай.бг! Казвам се Борис и съм на 21 години . Искам да споделя моя скромен опит от желязната игра!  Тренирам сериозно от около три, четири години. През това време тренирах от два до шест дни в седмицата с различни килограми, упражнения, дроп серии, шокирания на мускула и доста други неща  характерни за фитнес  съвремието, споделяни от "гурутата" , някой с частичен успех други не .

Та по същество!  Тук съм за да представя как тренирам в момента  и текущата ми програма, която е тренировка за цяло тяло . Искам да отбележа, че не съм против сплитовете ,но някой неща в тях ми се струват нелогични, като например  тренирането в поредни дни, което със сигурност значи, че не тренираш отпочинал и напълно възстановен  многото изолирани упражнения ,а и в пред стероидната ера никой не е тренирал по сплит програма. Това е може би най-силния довод, за да почна да тренирам с тренировка за цяло тяло . Ето програмата :

  1. Повдигане от лег или повдигане на дъмбели от лег                                            
  2. Набиране или гребане с дъмбел    
  3. Раменна преса с дъмбели или военна преса
  4. Бицепсово сгъване с дъмбели
  5. Клек или лег преса
  6.  Повдигане на краката като съм се хванал на лоста за набиране (така усещам също добро разтягане в  перките )
  7. Разтваряне с дъмбели

Кардио правя може би около три пъти в седмицата за около половин час на пътека или на открито.

Това е!

Където съм писал "или" означава, че ги редувам през тренировка, всяко едно упражнение (без последните две) започвам с тежест при, която изпълнявам осем,девет повторения и тренирам със същите килограми докато не стигна около петнайсет на всичките серии.

Това поне при мен държи голям интерес, тъй като съм в постоянна битка със тежестите . Сериите ги правя от две до четири работни зависи от това  как се чувствам . Понякога, пак когато се усетя правя леки седмици, където ходя до лостовете за няколко кофички и набиранки без да се пъна много много.

Някой може да кажат ,че няма тяга. Лично при мен това упражнение не свърши много добра работа,  от както спрях тягата гърбът ми се разви придоби по-красив вид и нямам болки в кръста. В подредбата и самите упражнения няма нищо специално и сигурно няма да ви направи  50см ръце, но когато си натурален  и тренираш от доста време  няма да качиш десет килограма мускули за по малко от пет дори десет  години, съжалявам но е така затова няма защо да се вманиачаваме  и да бързаме.

В момента на ръст около 180 поддържам  90, 92кг в миналото понатрупах опит и вече  не правя големи  качвания с много храна и после ужасни  гладувания това е за хора като Рони Колман, нормалният трениращ  само боксува така .

Това беше от мен  надявам се да съм бил полезен и нека не се напрягаме ,че не качваме по три сантиметра в ръцете на месец , а да се радваме на тренировките и живота  .

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте на всички приятели на Тренирай.БГ! Лятото все още продължава и това не ми пречи да държа перфектна форма все още. Не, че и през... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека да започна тази моя история от средата на март тази година. Есента съпругата ми и синът ми изкараха гадният covid... Прочети повече
Здравейте, културисти, щангисти, трибойци, многобойци, фитнесджий и четатели на Тренирай.БГ! Казвам се Неделин, на 24г., от Монтана. Още преди 6-7г. съм писал на г-н Александър... Прочети повече

12 коментара

  1. Аз също съм ЗА,да се качва снимка-в сегашна физическа форма.Вече тр. да има такива към статиите.За да се добие представа.И това тр. да стане от сега.Иначе всеки може да си пише каквото си иска.Статиите тр. да са подплатени със снимки.

    1. П.П.Коментара ми не е насочен към Борис Иванов,говоря по принцип че така тр. да става вече.

    2. Може ли да ги прикача в коментара ? или по някакъв друг начин

      1. Не си длъжен да показваш каквото и да е! Снимките са въпрос на личен избор. "Тренирай с мен" е начин да съберем различни мнения и идеи за трениране, а не "Мистър Олимпия" В тоя ред на мисли, който иска показва, който не - НЕ!

        Борис, ако все пак държиш изпрати снимка/и на лично и аз ще ги прикача към статията.

        1. Естествено че всеки сам преценява за себе си.Но би било добре да има снимка.В тоя ред на мисли ми беше коментара!

  2. Здравей би било хубаво да се представят снимки с прогреса. Също така не виждам упражнение за трицепс :). Сега тренировките за цялото тяло винаги са били чудесни както за качване на мускулна маса така и за подържане, но в защита на сплитовете аз ще кажа, че мускула почива повече също така може да се добави по още едно упражнение. В НСА завърших краткия курс по "Фитнес и културизъм" там също обсъждахме за тренировки за цялото тяло, но в един момент те спират да работят след 3- 6 месеца. В статията си написал " В момента на ръст около 180 поддържам 90, 92кг в миналото понатрупах опит и вече не правя големи качвания с много храна и после ужасни гладувания това е за хора като Рони Колман, нормалният трениращ само боксува така ." --- какво значи с много храна и после гладувания???? Има едно качване и се нарича ЧИСТО КАЧВАНЕ и в БРАУН го пише същото. Съжалявам Борис хубаво е, че си се върнал в към БАЗАТА, но аз смятам, че в началото не си започнал да тренираш правилно, защото си написал това ---- "През това време тренирах от два до шест дни в седмицата с различни килограми, упражнения, дроп серии, шокирания на мускула и доста други неща характерни за фитнес съвремието, споделяни от „гурутата“ , някой с частичен успех други не ." Г-н Георгиев го е написал нещо много правилно ВСЕКИ СТАВА ХАРДГЕЙЕНЕР когато има повече работа, семейство и задължения и съвсем малко време за да отдели за тренировка и едвам сапзване на някакъв хранителен режим, но това не ни дава оправдание да не опитваме да спазваме такъв. Виждал съм хора със семейства да спазват и да тренират по сплитове дори водят от малки децата си да ги учат на физическа дейност. Да рядкост са. Иначе тренировката е страхотна. Мое лично мнение е, че аз понякога обичам да се пъна и да се предизвиквам в рамките на разумното и да си дам повече почвика, защото понякога пъненето води до прогрес стига да е в рамките на разумното 🙂 както е написано в "Тренировка на затворника" 🙂

    1. Здравей ,ако искаш ми пиши на Email ,бих ти показал снимки В това изказване , в което казвам че съм тренирал от два до шест дена и прочие .. става въпрос ,че съм пробвал различни неща схеми ,програми най често публикувани в сайтове като Bodybuilding.com . Да и аз се стремя да качвам чисто или ако свалям да не е нещо радикално . Не съм казал ,че сплитовете не работят или нещо подобно , а и ТЦТ не е тренировка за човек ,които се възстановява трудно , напротив опитай да тренираш така всяко упражнение с висока честота , като се опитваш да надскачаш повторенията и килограмите и ще усетиш за какво говоря , а относно че спирали да работят на всеки 3 ,6 месеца не мога да бъда сигурен като потренирам една година ще кажа , но предполагам знаеш няма универсален метод ,който да е супер ефективен за всички през цялото време . Поздрави и успехи от мен .

      1. Определено не спират да работят след 3 или 6 месеца, дори след няколко години, стига трениращия да знае какво прави или поне този който го тренира 🙂

        1. Възможно е и моя грешка да е в изясняването. Но на всеки действа различно 🙂 Благодаря за отговора.

  3. Тренирам по абсолютно същия модел на тренировка.Цялото тяло и редуване на някои упражнения.Това за мен е вярната формула!!!Изключително много благодаря на Александър Георгиев за съветите, които ми е дал...

  4. Когато се стигне до петнайсет повторения на всички серии, тежестта ли се увеличава?

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар