неделя , 19 януари 2020
Начало » Бодибилдинг пионери » Тренирай със СТИВ РИЙВС
Тренирай със СТИВ РИЙВС

Тренирай със СТИВ РИЙВС

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днешната статия е по предложение на Кирил Христов, с която ще допълним информацията за едни от най-ефективните методи изграждали мускули преди 70-80 години. Силно вярвам, че те работят и до днес безотказно!

Кирил Христов:

Здравейте! Програмата e взета от книгата на Стив Рийвс„Building the Classic Physique“. Аз лично намерих тази тренировка, която се прави три пъти седмично през ден и в една статия в интернет.

Мисля, че тези методи за трениране са много по-прости и по-добри от сегашните и със сигурност може да се очакват добри резултати, ако се храните добре. Дихателния клек всяка тренировка дава огромен тласък за качване на мускулна маса по цялото тяло. Също ще ви помогне да се разширите заради зачестените дълбоки вдишвания.

Стив Рийвс е почивал по 45 секунди между сериите и по 2-3 минути между упражненията. Всяко повторение го е правил 2 секунди позитивна част и 3 секунди негативна. За него е била важна техниката на изпълнение да е перфектна.Когато успеете да направите повече от необходимите повторения със 100% перфектна форма може да качите тежестта.

Който желае може да опита тази класика от старата школа! Стив Рийвс е знаел какво прави. Все пак е обявен за най-симетричния мъж. Ето я неговата програма за цяло тяло в една тренировка:

(Загрявка) Суинг с пудовка или дъмбел 3х15-20

1. Вертолет с широк хват 3х8-12

2. Лежанка 3х8-12

3. Гребане с дъмбел с една ръка 3х8-12

4. Разтваряне за средно рамо 3х8-12

5. Наклонена лежанка 3х8-12

6. Разгъване на скрипец с прав лост 3х8-12

7. Сгъване с прав лост 3х8-12

8. Сгъване с дъмбели от полулег 3х8-12

9. Клек 3х8-12 в суперсерия с:

10.Пулоувър 3х8-12

11. Дихателен клек 1х20 в суперсерия с дихателен пулоувър 1х20

12. Мъртва тяга ала Стив Рийвс 2х8-12

13. Добро утро 2х8-12

С тази програма Стив Рийвс твърди, че е качил около 13 кг за 4 месеца

 

 

 

BEVERLY Nutrition CREA Extreme Tank

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

4 коментара

  1. Калоян

    Здравей!
    Тази програма не е ли доста изтощителна,като се има в предвид големия брой упражнения с техните повторения?
    Нали включваш факта , че повечето от нас работят и възстановяването е доста по-трудно и по-бавно.Друго…не знам какво е ял Стив, но храната в днешно време е БОКЛУК,което е доста оправдаващо по повод това , че не нарастваме на килограми и най-вече на мускули(говоря за хората,които не използват изкуствени тестостерони)

    • Александър Георгиев

      Здрасти Калоян! Използвай статията чисто информативно. Така е било тогава. Идеята е да се покаче, как старите билдери са правили мускули. За храната си абсолютно прав!

  2. Защо за трицепс има само едно упражнение, а за бицепс две?

    • Александър Георгиев

      Здравей Цанко, едно време са брояли всичко. Тук има две лежанки в които участва трицепса и едно гребане в което участва бицепса. Така за да изравни нещата Рийвс слага 2 упражнения за бицепс и едно за трицепс.

      Това е причината и в някой програми въобще да няма упражнение за трицепс и само едно за бицепс.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

...