Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай със СТИВ РИЙВС

4 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 12 май 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днешната статия е по предложение на Кирил Христов, с която ще допълним информацията за едни от най-ефективните методи изграждали мускули преди 70-80 години. Силно вярвам, че те работят и до днес безотказно!

Кирил Христов:

Здравейте! Програмата e взета от книгата на Стив Рийвс - "Building the Classic Physique". Аз лично намерих тази тренировка, която се прави три пъти седмично през ден и в една статия в интернет.

Мисля, че тези методи за трениране са много по-прости и по-добри от сегашните и със сигурност може да се очакват добри резултати, ако се храните добре. Дихателния клек всяка тренировка дава огромен тласък за качване на мускулна маса по цялото тяло. Също ще ви помогне да се разширите заради зачестените дълбоки вдишвания.

Стив Рийвс е почивал по 45 секунди между сериите и по 2-3 минути между упражненията. Всяко повторение го е правил 2 секунди позитивна част и 3 секунди негативна. За него е била важна техниката на изпълнение да е перфектна.Когато успеете да направите повече от необходимите повторения със 100% перфектна форма може да качите тежестта.

Който желае може да опита тази класика от старата школа! Стив Рийвс е знаел какво прави. Все пак е обявен за най-симетричния мъж. Ето я неговата програма за цяло тяло в една тренировка:

(Загрявка) Суинг с пудовка или дъмбел 3х15-20

1. Вертолет с широк хват 3х8-12

2. Лежанка 3х8-12

3. Гребане с дъмбел с една ръка 3х8-12

4. Разтваряне за средно рамо 3х8-12

5. Наклонена лежанка 3х8-12

6. Разгъване на скрипец с прав лост 3х8-12

7. Сгъване с прав лост 3х8-12

8. Сгъване с дъмбели от полулег 3х8-12

9. Клек 3х8-12 в суперсерия с:

10.Пулоувър 3х8-12

11. Дихателен клек 1х20 в суперсерия с дихателен пулоувър 1х20

12. Мъртва тяга ала Стив Рийвс 2х8-12

13. Добро утро 2х8-12

С тази програма Стив Рийвс твърди, че е качил около 13 кг за 4 месеца

 

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж е ставало дума, ние сме фенове на "старите" билдери и физиките които те демонстрират. Тела като на Джон... Прочети повече

4 коментара

  1. Здравей!
    Тази програма не е ли доста изтощителна,като се има в предвид големия брой упражнения с техните повторения?
    Нали включваш факта , че повечето от нас работят и възстановяването е доста по-трудно и по-бавно.Друго...не знам какво е ял Стив, но храната в днешно време е БОКЛУК,което е доста оправдаващо по повод това , че не нарастваме на килограми и най-вече на мускули(говоря за хората,които не използват изкуствени тестостерони)

    1. Здрасти Калоян! Използвай статията чисто информативно. Така е било тогава. Идеята е да се покаче, как старите билдери са правили мускули. За храната си абсолютно прав!

    1. Здравей Цанко, едно време са брояли всичко. Тук има две лежанки в които участва трицепса и едно гребане в което участва бицепса. Така за да изравни нещата Рийвс слага 2 упражнения за бицепс и едно за трицепс.

      Това е причината и в някой програми въобще да няма упражнение за трицепс и само едно за бицепс.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още