Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

КРЪНЧ - директен удар в пресата!

4 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 16 май 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ!  Убеден съм, че почти всеки един от нас тайно или явно не е доволен от коремната си. Няма спор всеки иска "да изкара плочките", но все нещо не е наред.

Нека първо изясним нещо. Всеки един, абсолютно всеки има коремна преса, но не всеки може да си я види. Дори човек, който не тренира, но с нисък процент подкожни мазнини има всичките онези квадратчета, към които така усърдно се стремим. В тоя ред на мисли, добрата коремна преса не е функция на тренировката, а на диетата!

Това уточнение бе важно, с цел елиминирането на празни очаквания и поредното разочарование. Във всяка една зала има хора, които правят коремни преси, повдигат краката, правят туистове, наклони, молитви и какво ли не, но...коремната преса я няма или почти се вижда, май.

След като изяснихме основния фактор, който "изкарва пресата", нека сега се обърнем към тренирането и. Хубаво е да се тренира корема, но това не е нещо по различно от тренирането на всяка една мускулна група. Нищо по различно. Ако тренирате даден мускул веднъж седмично, защо корема да го тренираме 3 пъти например. Кой каза?

Нека стигна и по-далеч, коремната преса не се нуждае, от кой знае колко, дори напротив. Ако тренираме с базови упражнения като клек, тяга, раменни преси прав и други, корема взима едно сериозно участие, като стабилизираща мускулна група. Клека например няма да ви докара мускулна треска в корема, но определено ще е отнесъл "здрав бой", дори след това да не направите и едно упражнение за преса.

Така, нека да не остава съмнение в това, че казвам да не тренираме корем. Не съм го казал, хубаво е да го тренираме, хубаво е да подържаме мускулите в тази област стегнати и здрави, а ако използваме и тежест, то след като стопим мазнините ще се радваме на едни хубави и дебели квадратчета.

Нека днес се обърнем към едно упражнение КРЪНЧ, което товари директно коремните мускули. Смея да твърдя, че това е едно от най-добрите упражнения. То елиминира участието на краката, елиминира инерцията и прави така, че всяко едно повторение влиза точно там където трябва.

крънч

И така, лягаме по гръб, сгъваме краката в колената, така както е показано на снимката. Ръцете са зад врата и почваме! Номера тук е, да се сгъваме само с помощта на коремните мускули, без крака, без кръст и без ръцете да дърпат главата 🙂

Трудно е, но 2-3 такива серии с по 15-20 БАВНИ повторения ще ви дадат всичко необходимо. Това е! Ако тренирате по съкратени тренировки тип хардгейнер или H.I.T. то друго не ви трябва. Правете това упражнение в края на тренировките, нека коремните мускули участват пълноценно до тогава в базовите упражнения и след това 2-3 финални изстрела...и коремната преса е до там!

Ако сте сериозни в тренировките си, това е книгата, която винаги трябва да ви бъде под ръка. Също като ренген, тя ще ви предостави поглед от вътре на вашите мускули в действие при всяко едно известно упражнение във фитнес залата!

[button color="red" size="medium" link="https://treniraibg.com/knigi/bodibilding-anatomiya" target="blank" ]Научи Повече![/button]

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес отново бръкнем в торбата на добре забравените упражнения от Старата Школа. Преди 50-60 години, залите не са били така... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес обърнем внимание на едно забравено упражнение от Старата Школа, а именно ЗЕЛЕР сгъване! Това упражнение носи името на неговия... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Правите ли мъртва тяга? А, мъртва тяга с дъмбели? Е, преди някой да си каже, че това е „женско“ упражнение, нека... Прочети повече

4 коментара

  1. Вярно написано.... но от личен опит...мисля, че не е чак толкова трудно. Номера е да се правят и въртения, а и има възможности да се направят трудни.

  2. Определено едно от най-добрите упражнения да не кажа и най-доброто когато ви стане прекалено лесно без проблем може да добавите нужната тежест зад главата и да продължите.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар