Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Големи ръце от Дейв Дрейпър

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 07 апр. 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видите тренировката за ръце на една легенда от 60-те години на миналия век.

Дейв Дрейпър е уникален културист и при по-добро стечение на обстоятелствата би бил сериозен опонент на Арнолд Шварценегер. Висок на ръст с много мускулна маса по себе си и ръце, които унищожават опонентите на сцената. Повече за него може да видите ТУК!

Дейв и Арнолд

Както своите колеги през 60-те, Дейв е използвал най-разпространения сплит тогава а именно:

Понеделник-Сряда-Петък : Гърди+Гръб+Крака, като често краката са оставали за вечерта, като втора тренировка през този ден

Вторник-Четвъртък-Събота: Рамо+Бицепс+Трицепс

Тогава е било така! Здрава работа, здраво хранене и да не се лъжем малко химия. Казвам малко, защото техните дози по това време са били "смешни" дори за сегашните "квартални звезди" в залите. Но... един е Арнолд, един е Дрейпър, един е Лари Скот, мога да изброявам до утре!

Ето и програмата, която Дейв Дрейпър често е изпълнявал:

БИЦЕПС:

  1. Сгъване седнал с наклонена облегалка 5х8
  2. Сгъване легнал по гръб на лежанка 5х8
  3. Сгъване на машина 5х8

ТРИЦЕПС:

  1. Бутане от лег с тесен хват 5х8
  2. Френско разгъване от сед с щанга 5х8
  3. Френско разгъване от лег с два дъмбела 5х8

ПРЕДМИШНИЦИ:

  1. Зотман згъване 5х8
  2. Сгъване на китките с щанга 5х12

 

Сериите са изпълнявани в пирамида, като най-тежката е предпоследна, а последната е малко по-лека. Доста сериозна тренировка, особено за нас обикновените трениращи. Въпреки това може да извлечем някой добри неща като сгъването от лег, разгъването с два дъмбела, зотман сгъване и т.н. Спокойно може да си изберете по едно упражнение за бицепс и трицепс и в следващата тренировка да опитате!

Дейв Дрейпър

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато говорим за Златната ера, няма как да не споменем Франко Колумбо. Най-добрият приятел на Арнолд Шварценегер, отличен културист и може... Прочети повече
Бил Пърл е един от най-великите културисти в историята на бодибилдинга, в последствие уважаван треньор, автор на книги и ментор на много билдери като Крис... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки един трениращ отдал се на желязната игра в началото е имал свой кумир, който да следва. Такъв за много билдери... Прочети повече

3 коментара

  1. Съгласен съм, че всичко зависи от гените. Ако имаш силни гени можеш да натрупаш чиста мускулна маса с правилни тренировки, храна и почивка и да станеш относително голям и относително изчистен. Ако нямаш такива, винаги си оставаш посредствен с 40см ръка и дотам. По-здрави!

  2. След като дозите са били "смешни", нека автора каже какви дози са взимали, защото всичко останало е в сферата на догадките. Когато някой е на стероиди, независимо дали си ги бие или ги приема орално, той е на химия. Сайта за натурално трениращи ли беше или може да взимаме опит от хора на лека химия? Ако изключим химиците в този спорт, май не остава много какво да се пише и публикува. Не виждам всеки ден 100+кг изчистени натурално трениращи, постигнали това само с храна и добавки. Да си кажем истината, какво можем да постигнем (поставям и себе си в тази група като натурално трениращ) следвайки тренировъчните принципи описани тук без прием на анаболи? По-здрави!

    1. Здравей Кирил, определено си много прав, хората на химия не са пример за подражаване! Тук обаче става въпрос за легенди оставили следа след себе си и въпреки, че не са като нас може много да се научи от тях, а Дейв Дрейпър е добър пример в случая. Има голяма разлика с някой местен тулуп с два цикъла от интернет нали 🙂

      Относно дозите, не мисля да изпадам конкретика не ми е работа, но и Арнолд и Менцер са споменавали конкретни препарати и милиграми в свои интервюта през годините, да не говорим, че Лари Скот бе първия известен който говори с цифри.

      Та като съпоставя казаното от тях и това което съм чувал по залите се чудя, кой всъщност е шампиона и легендата!? Явно не става само с химия, ето тук е идеята, да покажа добри примери на умни и достойни билдери. Също така винаги в статиите обяснявам, кое е добре да се взаимства и кое не, как да се приспособи към нас и прочие, предполагам си забелязал 🙂

      Относно това кой какво може да постигне, тук има пръст гена, някои ще напреднат доста, други по-малко, но всеки може да качи мускули толкова, колкото му позволи скелетната рамка. За мен е напълно реално човек със среден ръст, нормална костна система да направи ръка 43 до 45 см при тегло 85 до 90 кг и тънка талия с очертания на пресата, което ще рече 10-12% подкожна мазнина. Може и повече, но ще е за сметка на теглото и талията, а талията е най-важна за добрата фигура!

      Е, няма да е 100+ кг и "одран", а и на кого му е нужно! Но за обикновен човек е повече от добре. Виждал съм много примери за това, като включвам и себе си!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар