Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Легендарни ГЪРДИ от Франко Колумбо

5 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 22 мар. 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Имаше времена когато културистите се познаваха дори само по сенките им. Всички бяха различни, с различен вид, форма и мускули. Днес е по-различно. Ако скрием лицата на повечето няма да познаем кой, кой е! Еднакви, нечовешки огромни мускули, големи кореми, макар и релефни, и прочие!

От 100 години на сам, всеки културист бе с индивидуален вид и изглед. Като почнем от Гримек минем през Стив Рийвс, Лари Скот, Олива, Шварценегер, Зейн и Франко. Към края на 90-те всичко почна да се слива, а през новия век културистите взеха да излизат "по калъп".

Направих това отколнение с цел да наблегна на Франко Колумбо и неговите уникално развити гърди. Тези гърди са определяни от някой капацитети в бодибилдинг средите като най-добрите за всички времена. И има защо, що се отнася до невероятно развитата им горна част. Просто няма такива "горни гърди".

Ето и една типична тренировка за гърди на Франко Колумбо - 2 пъти Мистър Олимпия (1976, 1981)

  1. Повдигане от лег с щанга - 6х10-6 в пирамида
  2. Полу-лег с щанга - 5х10-6 в пирамида
  3. Кофички - 4х15-20 в суперсерия с:
  4. Кросовър - 4х15-20

Колумбо е много добър приятел и тренировъчен партньор на Арнолд Шварценегер. Тази програма той е правил 2-3 пъти в седмицата като са тренирали по класическия сплит тогава: 1.Гърди+Гръб, 2. Рамо+Ръце и 3. Крака, по някога са минавали на двуразови тренировки и са тренирали така: 1.Сутрин: Гърди+Гръб, вечер: Крака и 2. Сутрин: Рамо, вечер: Ръце.

Тренирали са 6 дни в седмицата, като при първия вариант има две тренировки за мускулна група, а във втория три седмично. Няма да е честно ако не се отбележи и невероятната генетика на Франко Колумбо, но както виждате крайния резултат е подплатен и с много, много работа!

Франко Колумбо

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

5 коментара

  1. Имам въпрос кофичките+кросовъра как точно трябва да се отразят на пекторала ? В смисъла каква е идеята и още нещо бях чел ,че точно Франко Коломбо казва, че е добре да се правят тежките серии последни , защото адаптацията идва към последно подадения й стрес. Какво мислите за това 🙂 Благодаря ви!

    1. Здравей Марио,
      опитай суперсерията кофички и кросовър, и всичко ще се изясни. Може и да го е казал, но програмите му говорят друго, поне докато е бил активен културист. След това може и да е размислил 🙂 Фракно Коломбо, е голям привърженик на метода пирамида, може би има в предвид сериите.

      1. Да, правя ги доста е добро за метаболитен стрес като край на тренировката, но просто исках да разбера дали има други позитиви :)) Иначе книгата на Арнолд - "Тайната на моя успех" е най-ценното четиво за мен 🙂 Благодаря за отговора

  2. Само едно малко уточнение не е Франко Колумбо а правилното е Франко Коломбо

  3. Изцяло съм съгласен, че в днешно време културистите са изгубили всякаква индивидуалност и изглеждат много еднотипно. В последно време мисля, че единствения с по-естетична и интересна физикика, който се е появявал на сцената е Cedric McMillan.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар