Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

ГЪРДИ по поръчка!

4 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 15 мар. 15 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видите едно предложение на Димитър Горанов за рубриката "Тренирай с мен"

Димитър:

Здравейте, казвам се Димитър Горанов и искам да предложа тренировката ми за гърди на вашето внимание. Занимавам се с фитнес от 6 години в момента съм 84 кг на ръст 173 см и скоро навърших 22 години. От както попаднах на сайта вече 2 години тренирам само по троен сплит - понеделник,сряда и петък. Смея да твърдя, че това е ми даде доста добри резултати, но гърдите не ми вървяха много. Миналото лято се свързах с Александър коментирахме програмата ми и по негово предложение махнах изцяло лежанката в тренировката си. Оказа се, че тя не е за мен и дори ми пречи. Минах на дъмбели, след което включих и кофички. Сега вече съм много доволен, всяко упражнение усещам директно в гърдите и те растат, просто няма нищо общо с преди. Много се колебаех да махна лежанката, но се радвам, че се реших.

Ето и програмата:

  1. Полу-лег с дъмбели 5х12,10,8,8,8
  2. Кофички - 3х8-10
  3. Флайс от лег - 3х10-15

Понякога правя кофичките в суперсерии с флайса, много е напомпващо и уморително за това пускам само две суперсерии, че третата не мога да я довърша. По някога слагам и тежест за кофичките, друг път без тежест но ги правя бавно. Общо взето това ми е разнообразието. В същия ден тренирам и трицепс. В сряда гръб и бицепс, а петък крака и рамо. Това е. Дано съм бил полезен на някой.

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте на всички приятели на Тренирай.БГ! Лятото все още продължава и това не ми пречи да държа перфектна форма все още. Не, че и през... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека да започна тази моя история от средата на март тази година. Есента съпругата ми и синът ми изкараха гадният covid... Прочети повече
Здравейте, културисти, щангисти, трибойци, многобойци, фитнесджий и четатели на Тренирай.БГ! Казвам се Неделин, на 24г., от Монтана. Още преди 6-7г. съм писал на г-н Александър... Прочети повече

4 коментара

  1. И при мен беше така с гърдите.Сега започвам гърдите с дъмбели горна част пирамида. Започвам с 5кг/10/15/20/25/30кг.След което започвам на обратно до 10кг да връщам,всичко е по10 повторения.После лежанка хоризонтална с прав лост една серия 12повторения смъквам 10кг и правя една серия до оказ.Трето упражнение кофички три серий по 10 като пускам максимално до доло и задържам 2сек. разкъсването става брутално.Това е три упражнения като тренировката се състои от 15 серий,наговарването е сериозно.Почивка 1мин между серийте 2/3мин между упражненията.Успех ако някой иска да пробва 🙂

  2. Лежанката е едно от упражненията, при които качвам най-трудно сила и съм забелязал специално при мен, че когато си дам почивка от нея 1-2 месеца, после съм по силен.Обикновенно я заменям изцяло с кофички или флайс и когато се върна към нея и силата, и натоварването са много по-добри, но мисля, че всичко е индивидуално... :)))

  3. Същата работа и римен се получи. От година правя лежанка и никога не усещах натоварването, което ми се искаше. Сега правя лежанката на смит машина и ми влиза 100 пъти по-добре, но мисля да изпробвам и твоята програма 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар