тренирай

Тренировка за простосмъртни - ЧЕТИРИ

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 09 фев. 15 от Александър Георгиев

Рубриката "Тренирай с мен" все повече набира популярност и отново имаме материал за нея. Искрено се радвам, че решавате да споделите своите програми с всички от общността на приятелите на Тренирай.БГ!

Ние не сме състезатели, не се състезаваме по между си и няма какво да крием. Напротив, трябва да си помагаме и ето днес Пламен Паскалев ни предоставя своята тренировка. Давам думата на Пламен:

Здравейте г-н Георгиев,

казвам се Пламен, на 15 години съм и желая да участвам в рубриката "Тренирай с мен" с една програма, която лично работи за мен и то много добре. В двудневия сплит, който използвам от 3 месеца, комбинирам тренировките в зала и с тренировки по кик-бокс.

Успях да кача 6кг и по сантиметър и половина в ръцете само за 3 месеца. Също така повиших и тежестите си на базовите упражнения.Преминах към двудневен сплит по ваш съвет и съм ви искрено благодарен за това! Програмата е следната:

Тренировка 1: Гърди,Гръб,Рамо,Корем

Гърди:

1.Лежанка 2х8-10

2.Флайс 2х12

3.Кофички 2хдо отказ

Гръб:

1.Придърпване на горен скрипец с тесен хват: 1х15+2х8-10

2.Гребане с щанга(чукчета):3х8

3.Мечка:3х6-8

4.Повдигане на рамена с дъмбели: 1хдо отказ

Рамо:

1.Пуш преси:2х10-12

2.Разтваряне на дъмбели в страни:10-12 повторения: в суперсерия с

3.Вертолет:6-8 повторения / 2 суперсерии

Корем:

1.Коремни преси 2хдо отказ

2.Руско извиване 2х до отказ

Тренировка 2: Крака,Ръце,Корем:

Крака:

1.Клек 3х10+1х20

2.Бедрено разгъване: 2х15

3.Римска тяга:3х8-12

4.Повдигане на пръсти: 2хдо отказ

Бицепс:

1.Сгъване с щанга: 3х8-10

2.Зотман сгъване: 3х10

Трицепс:

1.Френско разгъване: 3х10-12

2.Кофички за трицепс:3х8-12

Корем:

1.Вдигане на краката от вис: 3х15

2.Коремни преси 2хдо отказ

Това е моята програма, нагодил съм я изцяло към себе си и виждам страхотни резултати. Тренира се през 3 дни, а понякога ако не се чувствам възстановен, през 4 дни.

Протеина е 2 гр на килограм...Мъртва тяга е премахната, тъй като не съм в здравословно състояние да я правя, но всеки може да я вмести, така както сметне за добре...Загряващите серии са от 1 до 3, зависи според упражнението и мястото му в програмата..

 

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! И, за бога момчета, тренирайте краката си!!! Толкова нелепо изглежда развита горна част на тялото с неразвита долна част. Постоянно наблюдаваме... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Здравейте на всички приятели на Тренирай.БГ! Лятото все още продължава и това не ми пречи да държа перфектна форма все още. Не, че и през... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.