Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Кога да тренираме

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 21 ян. 15 от Александър Георгиев

Кога да тренираме? Кое е най-доброто време за тренировка през деня? Кога има най-добър резултат?

Тези и подобно на тези въпроси си е задавал всеки един от нас. Колкото и добре да тренираме винаги сянката на съмнението надвисва, когато нещо не върви както трябва.

Казват, че най-доброто време за тренировка е следобед между 16 и 20 часа. Също така казват, че второто най-добро време е преди обяд между 10 и 12 часа. Казват! Имало научни доказателства!

Добре де, какво правим, ако точно тогава не може да тренираме?! Няма да имаме резултати? Ще се сбогуваме с мечтата за големи мускули?! Или пък "гуруто" ще поклати неодобрително глава и ще каже: " момче така нищо няма да стане".

Стига глупости! Дори и да има нещо вярно в дадените часови пояси, никой не може да ме убеди, че те са по-важни от добрата тренировка, адекватната почивка и отличното хранене. Ако тези три елемента са ви изпипани до край, ще дръпнете много повече от човек, който чете и следва час по час, това което някой някъде е обявил за правилно!

Приятели, мускулите не знаят дали е вечер или сутрин. Дори не знаят дните от седмицата, но... много добре знаят, кога са тренирани тежко, много добре знаят, че се нуждаят от храна и почивка, и въобще не им пука колко е часа!

Примери има много. Лари Скот, първия Мистър Олимпия е тренирал късно вече след 23 часа. Отивал е след работа и след като си е свършил задълженията в къщи. Серджо Олива също е бил по късните тренировки. Боер Ко пък е тренирал рано сутрин в 4 часа, след което е отивал на лекции.

Часът не е важен, важна е тренировката, важна е храната, важна е почивката, а ако пък имате щастието да тренирате в "най-доброто време" ОК, ако ли не майната му, то не определя крайния резултат!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека да започна тази моя история от средата на март тази година. Есента съпругата ми и синът ми изкараха гадният covid... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Искам днес да поговорим за търпението. Едно качество, което е сред топ 3 на успешните хора. Да, знам 21 век сме... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В началото сме на една чисто нова година и на едни 365 чисто нови дни. Как ще ги изпълним това зависи... Прочети повече

3 коментара

  1. Тренирал съм в различно време. Зависи от ангажиментите. Преди години, като по-млад ставах през лятото около 5ч. закусвах, и в 6.30ч. тръгвах. Или, пак през лятото, ако не можех да стана сутринта, тренирах около 22.00. За да тренирам и за да ми остава време за другото, открай време жертвам съня си, защото да имаш този режим който Сашо е написал, значи да имаш наследство и нищо друго да не правиш. Но да легнеш в 4.00 и да спиш до 14.00, не е добре, защото ако е постоянно ще получиш инверсия на съня, през деня е шумно и трудно се спи, съня не е така качествен и ред други неща.

    Ако си млад, можеш и след безсънна нощ да правиш тренировка. На кой не се е случвало. Ако си обаче състезател и ти трябват резултати, ги губиш. Едно е за мускулна маса, друго е ако трябва да постигнеш определени резултати. Така че, всеки с определен вече опит, би трябвало да знае.

  2. Добре де, а защо тогава масово хората казват лягай си рано?По тази логика дали ще си легна в 4 сутринта и ще спя до 14:00 следобед или ще легна в 22:30 и ще спя до 7, пак ще спя 8-10 часа...Аз мисля, че няма значение и кога лягаш и кога тренираш, важно е да се въстановяваш добре и да се храниш както трябва!

    1. Ами казват лягай рано за да спиш повече 🙂 ако си на училище или работа ставаш към 7ч, и като си легнеш в 1-2 ето ти недостиг на сън! Просто такъв ни е ритъма. Обаче ако не си в този режим на ангажименти, то 8-10 часа непрекъснат сън си е 8-10 часа сън не зависимо от времето на деня.Както обичам да казвам всичко е въпрос на математика! Така, че прав си в разсъжденията 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар