тренирай

Как се храни Дориан Йейтс

8 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 02 дек. 14 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим един хранителен режим, който е използвал Дориан Йейтс по време на състезателната си кариера.

Хубаво е да се види какво правят големите, да се направят изводите, да се "открадне" някоя идея и съответно всичко това да се трансформира в една версия, която да ни свърши работа.

Дориан Йейтс 6 пъти Мистър Олимпия, е човека, който изведе голямата мускулна маса на сцената. До този момент най-тежките културисти са били около 110 кг. При тези килограми Арнолд печели 7 Олимпии, а Лий Хейни 8. Дориан е първия с тегло над 116 релефен до кост. Неговата поява отваря вратата за други "големи момчета" и така се поставя началото на една нова ера в бодибилдинга. Ера на голямата мускулна маса.

В основен период Дориан е минавал 130 килограмовата бариера на лично тегло. По това време е консумирал над 6000 калории дневно. Разбивката на храната е била във следното съотношение - Протеин - 30%, Въглехидрати 50 или 55% и Мазнини 15 или 20%. Когато е "чистил" и се е подготвял за състезание е падал "само" до 3500 калории.

Трябва да е ясно,че Дориан е от друга планета и няма какво да се мерим с него, но нека все пак разгледаме едно меню когато е свалял килограми и е приемал "нищожните" 3500 калории. За него са малко, но за нас не е така, дори на практика могат да ни служат и за качване на мускулна маса особено ако трениращия е около 80 кг и по-малко!

Ето и примерно меню от това време:

7:00 ч: 500 гр овесена каша, 6 белтъка + 2 жълтъка, 2 препечени филии със сладко, 1 банан

10:00 ч: 40 гр протеин на прах разбъркан с вода + 300 гр варени картофи

11:00 ч: ТРЕНИРОВКА

12:00 ч: 40 гр протеин разбъркан с вода + 70 гр прости въглехидрати на прах

13:00 ч: 200 гр пилешко филе, 100 гр ориз, 100 гр зеленчуци

16:00 ч: 40 гр протеин на прах разбъркан с вода + банан

19:00 ч: 200 гр телешко, 300 гр печени картофи, 200 гр броколи

22:00 ч: 40 гр протеин на прах разбъркан с вода + 50 гр овесена каша

Дориан винаги е бил стриктен и е работил по план. Вярвам,че ако се пипнат тук там нещата спокойно може да пригодим към личните си нужди този план, който може да проработи и за вас!

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Почти всеки трениращ във фитнес залата знае, кое е Джон Сина. Знае, че е сред най-известните кечисти в света, знае и... Прочети повече
Биг Рами е сред най-масивните културисти днес. Той успява да изкара на сцената физика от над 130 кг, с която печели редица титли, сред които... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж сме коментирали, закуската заедно със след тренировъчното хранене са най-важните за деня. Нека да поговорим за закуската. Тя... Прочети повече

8 коментара

        1. Не, пакетче и малко, общо към 350 гр въглехидрат, пък говорим и за Дориан 🙂

          1. какви са тези 500 гр овесени ядки , знаеш ли че цял ден няма да излезе от тоалетната , за мене по скоро са 50 гр и има грешка в превода , като имам в предвид и 2 филии и банан ...

  1. Не мисля, че това е неговата диета. Има доста въглехидрати вътре и едва ли би избрал така да чисти. Според мен е имало повече протеин и по-малко въглехидрати.

    1. Някъде да си чел за "ниско въглехидратна диета от Дориан"? 🙂
      Да, точно така! Доста са въглехидратите но за хора като теб и мен! Имай в предвид, че Дориан "пада" от 6000-6500 калории и двойно повече въглехидрати, тежи 130 кг и сваля до 116-117 кг и ползва химия!

      Точно поради тази причина, посочих, че тази диета може да бъде спокойно практикувана ако се качват килограми за обикновен 80 килограмов трениращ!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още