Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как се храни Дориан Йейтс

8 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 02 дек. 14 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим един хранителен режим, който е използвал Дориан Йейтс по време на състезателната си кариера.

Хубаво е да се види какво правят големите, да се направят изводите, да се "открадне" някоя идея и съответно всичко това да се трансформира в една версия, която да ни свърши работа.

Дориан Йейтс 6 пъти Мистър Олимпия, е човека, който изведе голямата мускулна маса на сцената. До този момент най-тежките културисти са били около 110 кг. При тези килограми Арнолд печели 7 Олимпии, а Лий Хейни 8. Дориан е първия с тегло над 116 релефен до кост. Неговата поява отваря вратата за други "големи момчета" и така се поставя началото на една нова ера в бодибилдинга. Ера на голямата мускулна маса.

В основен период Дориан е минавал 130 килограмовата бариера на лично тегло. По това време е консумирал над 6000 калории дневно. Разбивката на храната е била във следното съотношение - Протеин - 30%, Въглехидрати 50 или 55% и Мазнини 15 или 20%. Когато е "чистил" и се е подготвял за състезание е падал "само" до 3500 калории.

Трябва да е ясно,че Дориан е от друга планета и няма какво да се мерим с него, но нека все пак разгледаме едно меню когато е свалял килограми и е приемал "нищожните" 3500 калории. За него са малко, но за нас не е така, дори на практика могат да ни служат и за качване на мускулна маса особено ако трениращия е около 80 кг и по-малко!

Ето и примерно меню от това време:

7:00 ч: 500 гр овесена каша, 6 белтъка + 2 жълтъка, 2 препечени филии със сладко, 1 банан

10:00 ч: 40 гр протеин на прах разбъркан с вода + 300 гр варени картофи

11:00 ч: ТРЕНИРОВКА

12:00 ч: 40 гр протеин разбъркан с вода + 70 гр прости въглехидрати на прах

13:00 ч: 200 гр пилешко филе, 100 гр ориз, 100 гр зеленчуци

16:00 ч: 40 гр протеин на прах разбъркан с вода + банан

19:00 ч: 200 гр телешко, 300 гр печени картофи, 200 гр броколи

22:00 ч: 40 гр протеин на прах разбъркан с вода + 50 гр овесена каша

Дориан винаги е бил стриктен и е работил по план. Вярвам,че ако се пипнат тук там нещата спокойно може да пригодим към личните си нужди този план, който може да проработи и за вас!

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Понеже следя сайта от както е основан. Като там обсъждаме и говорим както за тренировки така и за храненето за един... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ, казвам се Светльо Николов и ще ви разкажа какво е "бронирано кафе" или Bulletproof Coffee и как действа? Но нека първо... Прочети повече
Един от най-известните хранителни режими е "90 дневната диета". Една от най-популярните диети в интернет пространството, особено сред дамите. Диетата отчасти е базирана на принципа на разделното... Прочети повече

8 коментара

        1. Не, пакетче и малко, общо към 350 гр въглехидрат, пък говорим и за Дориан 🙂

          1. какви са тези 500 гр овесени ядки , знаеш ли че цял ден няма да излезе от тоалетната , за мене по скоро са 50 гр и има грешка в превода , като имам в предвид и 2 филии и банан ...

  1. Не мисля, че това е неговата диета. Има доста въглехидрати вътре и едва ли би избрал така да чисти. Според мен е имало повече протеин и по-малко въглехидрати.

    1. Някъде да си чел за "ниско въглехидратна диета от Дориан"? 🙂
      Да, точно така! Доста са въглехидратите но за хора като теб и мен! Имай в предвид, че Дориан "пада" от 6000-6500 калории и двойно повече въглехидрати, тежи 130 кг и сваля до 116-117 кг и ползва химия!

      Точно поради тази причина, посочих, че тази диета може да бъде спокойно практикувана ако се качват килограми за обикновен 80 килограмов трениращ!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар