Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Време е за равносметка

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 23 дек. 14 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изминава поредната година и по традиция в нейния край хората си правят равносметка. Какво се случи, какво постигнах, какво не успях, за какво съжалявам и за какво не. Все въпроси, на които всеки сам трябва да си отговори.

Нека проверим какво се случи в тренировъчният ни живот през изминалите почти 12 месеца. Това е много време, адски много. За да се създаде и роди едно дете, един човешки живот са необходими 9 месеца, а ние за правенето на мускули имаме цели 12.

В същото време, тези 12 месеца могат да бъдат и адски малко, много кратки и недостатъчни. Това се отнася особено за хора, които нямат план, цел и не са последователни. Тези хора обикновено карат ден за ден, месец за месец и не могат да погледнат напред във времето за повече от 2 седмици. Е, така не става. На това се казва да си пропилееш живота. За една година няма да станете Мистър Олимпия, но спокойно може да качите 7-8 дори 15 килограма мускули, спокойно може да стопите същото количество мазнини! Само, че ако имате план и времето ви е подредено в него.

Всеки един от нас тези дни ще тегли чертата. За това какво сме постигнали и какво не, има само един виновник и него го виждаме всяка сутрин пред огледалото. Ако искаш да поздравиш някой, бягай пред огледалото, ако искаш да обвиниш някой, пак пред огледалото! Нашите резултати добри или лоши тази година са плод на това, което сме направили или не сме направили, на никой друг.

И така, какво постигна тази година? Колко килограма качи, колко свали, колко ти порасна силата? С колко увеличи размерите си? Видя ли си пресата за първи път? Качи ли заветните 5 см на ръцете? Все въпроси на които трябва да си отговориш честно!

Добра или лоша, годината свърши и идва нова, цяла една година, цели 12 месеца - много време! Анализирай, всичко до тук, виж грешките и изготви новия план. Изготви план 2015!

Отдели време и планирай!

Защото, който не планира успеха си, със сигурност планира провала си!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека да започна тази моя история от средата на март тази година. Есента съпругата ми и синът ми изкараха гадният covid... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Искам днес да поговорим за търпението. Едно качество, което е сред топ 3 на успешните хора. Да, знам 21 век сме... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В началото сме на една чисто нова година и на едни 365 чисто нови дни. Как ще ги изпълним това зависи... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар