тренирай

Масивни РЪЦЕ!

7 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 13 ное. 14 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Продължаваме с тренировките от раздела "Тренирай с мен". Днешното предложение е от Красимир Кръстев, което намирам за изключително интересно. Вярвам,че може да ви е от голяма ползва.

Ето какво сподели Краси:

Здравейте Александър, поздравления за сайта, много е добър! Искам да споделя и моя опит (23 години вече тренирам с малки прекъсвания-в момента съм на 40г.) за най-добра поне за мен тренировка за ръце (за маса и размер).Трябва да кажа, че никога през тези години не съм използвал таблетки и дори протеин,за мен естествената храна е най-доброто за вашето тяло.

Тренировки за ръце:

  • Седмица “А”- Понеделник и Петък
  • Седмица “В”- Вторник и Събота
  • Седмица “С”- Сряда
  • цикъла се повтаря

Тренировката:

1. Сгъване с крив лост от стоеж(малък чийтинг):

разгряващи серии 2х10 и две тежки 2х6-8(като на втората серия може да свалите малко тежест) + разпъване на скрипец разгряващи 2х10 и две тежки 2х8-12(тук последната е с най-голяма тежест)

2. Сгъване с гири от седеж с облегалка 2х8-10 + пуловър с щанга комбиниран с тесен хват 2х8-10

3. Концентрирано сгъване с щанга от стоеж (малък чийтинг) 2х8-10 + френско от лег 2х8-10
Обикновено започвах с клекове и след това програмата за ръце, а гърба и гърдите в отделен ден.Програмата е доста тежка и не е за начинаещи, храненето е много важно-задължително дневно меню с яйца(поне 3) и месо(мин.400 гр.)примерно за ден(само протеина):

Закуска: 2 яйца със сирене+телешки суджук(120 гр.)
Обяд: 1/2  пиле
Вечеря: 2 яйца и 300 гр. риба

Поздрави

Красимир Кръстев - ръст 186 см / тегло 94 кг

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! И, за бога момчета, тренирайте краката си!!! Толкова нелепо изглежда развита горна част на тялото с неразвита долна част. Постоянно наблюдаваме... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Здравейте на всички приятели на Тренирай.БГ! Лятото все още продължава и това не ми пречи да държа перфектна форма все още. Не, че и през... Прочети повече

7 коментара

  1. Здравейте!

    Готина програма, но не разбрах тези упражнения "нещо+нещо", като супер серии ли се изпълняват?

  2. Здравейте. гложди ме един въпрос, каква работа има в тренировката за ръце пулоувър с щанга!?

    1. Здравейте, упражнението е пулоувър съчетан с тесен хват и е отлично упр. за маса.При него могат да се използват големи тежести за разлика от френско от лег, повярвай ми че когато започнеш да го правиш с 90-100 кг. трицепса се натоварва жестоко.Това е едно отлично упр. от старата школа за съжаление доста позабравено.

      1. Не позабравено, а направо си е забравено 🙂
        Благодаря ти Краси,че ни го припомни!

  3. Здравейте,
    програмата е интересна, само ако може да обясните какво означава "концентрирано сгъване с щанга от стоеж"?

    1. Здравейте,
      "концентрирано сгъване с щанга от стоеж" е бавно,концентрирано сгъване с щанга, като тук акцента не е в използването на голяма тежест за разлика от първото упражнение където целта е да се сгъва с големи тежести с чийтинг. Стриктни повторения изпълнени бавно и концентрирано, като на последните 1-2 може да приложите чийтинг.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още
Стив Рийвс