неделя , 18 ноември 2018
Начало » Бодибилдинг пионери » Големи мускули с Лерой Колбърт
Големи мускули с Лерой Колбърт

Големи мускули с Лерой Колбърт

Как билдерите преди 60-70 години са правили наистина големи мускули? Как така са развивали ръце по 45-46, че дори и 50 см без каквито и да е от предимствата, които имаме днес?

Отговора е прост! Тренирали са просто и основно, без засукани сплитове,без предтренировъчни бустери, без знания на молекулярно ниво и без интернет с всичките му предимства и недостатъци.

Предполагам вече сте чели за историята на Лерой Колбърт, първия културист преминал 50 см ръка, ако не сте то вижте ТУК! 

Днес ще видите и една типична негова тренировка, която той препоръчва и на други трениращи. Ето отправните точки:

  • Тренирайте цялото тяло 3 пъти седмично.
  • Правете общо 6 серии за мускулна група разделени в две упражнения
  • Редувайте дърпащи и бутащи упражнения
  • Правете по 6 до 10 повторения в серии (без прасците), когато стигнете 10 за всичките серии, тежестта се вдига
  • Хранете се основно три пъти на ден, плюс 2 малки закуски.
  • Пийте много мляко
  • Спете по 8 до 10 часа на нощ

ТРЕНИРОВКА:

(тази тренировка е с акцент върху мускулите на ръцете, ако искате да дадете предимство на някоя друга част то я изтеглете в началото)

  1. Драг сгъване с щанга 3х6-10
  2. Бутане от лег с тесен хват 3х6-10
  3. Сгъване с дъмбели от наклон 3х6-10
  4. Разгъване с щанга над глава прав 3х6-10
  5. Набиране 3х6-10
  6. Полу-лег с щанга 3х6-10
  7. Гребане с щанга 3х6-10
  8. Флайс от обратен наклон 3х6-10
  9. Клек с щанга 3х6-10
  10. Раменни преси с щанга 3х6-10
  11. Хакен клек с щанга зад тялото 3х6-10
  12. Разтваряне с дъмбели в страни 3х6-10
  13. Повдигане на пръсти от стоеж с щанга 3х12-15
  14. Повдигане на пръсти от сед с щанга на бедрата 3х12-15

Колбърт е правил доста бързи тренировки. Почивал е по една минута между сериите, а повторенията за по 4 секунди всяко. Така тази тренировка му е отнемала само един час и 10 минути общо. Този стил му е помагал да поддържа тънка талия и да качва чиста мускулна маса, при това с тренировки общо за три часа и половина на седмица.

Тренировката не е лека и не е за всеки, но всеки може да си направи изводите и да извлече това което смята за полезно. Накрая иска само едно на кажа, Лерой Колбърт е още един от многото примери, че големи мускули могат да се правят и ТАКА!

 

Ultimate Nutrition 100% Prostar whey е храната за шампиони!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

20 коментара

  1. Kakvo da kaja na vas gos.Georgiev.Kazvam se Petar i sam na 37 godini i treniram ot 23 godini i o6te ne sam razvil tova koeto iskam,razbira se 4e genetikata e mnogo vajna.Takiva trenirovki kaot tezi sa palen tashak izvinqvam se za izarza,taka 4ovek siskapva tqloto i pretreniraneto i nikakav muskulen rastej nqma da ima osobeno bes hranitelni dobavki i nai v4e anaboli za tqhnoto osvoqvane i vaztanovqvane na muskulaturata osobeno i za oka4vane na nivata na testosterona i hormona na rasteja i insulina i taka na tatak.Az stignah do tam 4e moga da treniram cqloto si tqlo v edna trenirovka s po 1 uprajneie i 1 seria,smisala na tova e da si stignal do tam 4e poznavash tqloto si na 100% i znaesh kak raboti daden muskul povreme na seriata i neinoto ispalnenie,s pove4e povtoreniq ili s po malko moje da se reduvat trenirovkite za treniraneto na barzite i bavnite muskulni vlakna a sled tova moje da se dade 2 dena po4ivka na tqloto i muskulaturata da se vastanovi.Tezi trenirovki ot sorta 5=6 dneven split i taka na tatak sa napraveni za pari,smisal da se prodavat dobavkite i produktite svarzani s bodybuildinga.Treniraite za zdrave,no predi da zapo4nete zastanete pred ogledaloto i vijte vashata fizika koi muskulni grupi az silni i koi sa po slabi taka 4e neka prioriteta vi da e ka m razvitie na po slabite i taka da izgradite edna hubava majka fizika koqto ima strahoten balans,kato ramenete i racete sa vajni pri majai ne do tolkova garba i gardite i razbirase saraznernite kraka.bes da bada samohvalko moga da kaja 4e 6te sloja v djobasi mnogo golemi instruktori v djoba si.Pojelavam vi sportno dalgoletie.

    • Izvinqvam se 4e pisha na latinica i slqto i sam propusnal bukvi.

    • Пламен

      Приятел, този спорт е индивидуален, като казвам, че е индивидуален, това значи, че даденият метод на тренировка, в случая горния..може да работи добре за мен, а за теб може да не работи, а пък за трети може дори да доведе до здравословни проблеми!Точно затова всеки трябва да открие начина на тренировки, такъв какъвто му дава и резултати и му доставя удоволствие..Не натрапвай мнението си на хората, пълен „Ташак“ е много относително.

      • Pazo,ako moga taka da te nari4am,dumata Tashak e obrazno kazana a ne v palniq smisal na dumata.Iskam da ti kaja 4e si prav za tova 4e vsi4ko e strogo individualno pri vseki koito trenira i razbira se ima razli4na genetika na koqto edno tqlo reagira dobre a drugo ne.No s tova ti iskazvane 4e natrapvam moeto mnenie mnogo se barkash,pri polojenie 4e neznaesh ni6to za men i kakvi znaniq imam,pri polojenie 4e znam kak deista choveshkoto tqlo,muskulatura,suhojiliq i stavi i o6te mnogo ne6ta za koito ne iskam da komenttitam,sasto taka razbiram i ot masaji i vastanovqvane sled operativno ili sled travmi,znam vsi4ko i za hraneneto v kulturizma,za anabolite,za podgotovkata,za sa4etaniqta koito sa zadaljitelni na sastezaniq,za pozinga i o6te kup ne6ta.Samo iskam da ti kaja 4e kogato edin 4ovek ili instruktor si razbira ot kulturizam,vdigane na tejesti ili triboi moje da pomogne na hora koito teparva navlizat v tezi sportove pomagaiki im da stignat do tam te sami da razberat kakvo e i kak da razviqta tqhniq potencial,a ne az sam 4el tova ili onova,trenirovkata na toq ili na onq.Hubavo e 4e ima mneniq i sporove ot tam vsi4ki nie se u4im,4erpim informaciq i se rajda istinata.Blagoadqr ti za komentara i ti pojelavam zdrave i sportno dalgoletie.

  2. светльо

    Eто тук може да видите Лирой как прави военни преси.

    https://www.youtube.com/watch?v=mNLbgLwcMQY

  3. Лирой Колбърт има блог в you tube . Сега е на около 80 ,ако разбирате английски, ви го препоръчвам .

  4. светльо

    Изключено да направя тази тренировка с такъв обем,но това показва колко са били силни,издръжливи и със страхотен физически потенциал.Действително не са били простосмъртни за своето време.Дори и сега да бяха сред нас щяха да ни изумяват.

  5. Владимир

    За 16 годишни става ли? Мисля че такава опростена програма само от 2 базови упражнения за група е перфектна за покачване на мускулна маса с тренировки през ден. При подрастващите дали ще има голям ефект, още повече при начинаещите в фитнеса? 1 година върху тази програма и след това чистене и релеф гарантират хубаво тяло? Да не забравяме и добрата храна?

    • Александър Георгиев

      Честно казано малко е тежка! Бих ти препоръчал да започнеш с „Златните шест“ за няколко месеца, след това „Първата година“ пак за няколко месеца и едва след това тази!

      • Владимир

        Имам 8 месеца стаж в залата. Тренирал съм по 4 дневен сплит от изолиращи и базови упражнения и реших да си изградя по-добра основа само с базови упражнения. Видял съм „Златните шест“ и „Първата година“ и мисля че мога да се справя с тази дори да е тежка. Издръжлив съм, не се възстановявам трудно. Допада ми тази програма, защото според мен минимално две базови упражнения за мускулна група за мен могат да ме натоварят добре. Тъй като тука не се тренира корем, аз мисля да го тренирам два пъти в някои от почивните дни като например вторник и събота и в същите дни да правя по 4 серии по 50 метра спринтове общо 200. Мисля че мога да се справя колкото и да е тежко, другите две програми ми се струват твърди малки.

      • Владимир

        Ако е толкова тежка както казваш, мога да сложа почивните дни да са 2 между тренировките. Така ще тренирам през 2 дена и ще има време да се възтановя след тежката работа. Искам да добавя че младите хора се възстановяват по-бързо. На всичкото отгоре взимам БЦАА и ми помагат след тежка тренировка. Храня се както трябва.

        • Александър Георгиев

          през 2 дни е по добрия вариант, това за възстановяването не разчитай само на възрастта, а си следи сигналите на тялото. Ако се убиеш от тренировка и се претовариш жестоко може да се наложи да почиваш и месец въпреки, че си млад 🙂

  6. Валентин

    Тренировката е брутална и мега-натоварваща… Последните упражнения вече ги давах на автопилот… Хубавото е че усещам напрежение във всички мускулни групи, което за мен е мн. добре. Драг сгъването не го бях правил до сега, но много ми хареса и ще го правя и за напред. Тренировката обаче ми отне доста време- 2-2:30 часа. Мисля да комбинирам нея и тренировката от ренесанса в дни, които трябва да свърша трен по-бързо.

    • Александър Георгиев

      Да тренировката си я бива. Мускулите в тялото са пригодени да работят в синхрон, като едно цяло и няма нищо по естествено от такъв тип трениране. Относно времето мисля, че като свикнеш ще паднеш до 80-90 минути максимум.

  7. Валентин

    Важно ли е да се прави през ден тренировката? Питам, защото имам ситуации, в които не мога да тренирам през ден и трябва да взема 2 тренировки в два последователни дена. Гребането с щанга може ли да се замени с Гребане с Т-щанга?

    • Александър Георгиев

      Разбира се! Тренировката за цялото тяло трябва да е последвана поне от един почивен ден. В твоя случай, вместо да ги сбиваш една след друга, просто ги раздели през 2 дни, не е фатално.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

...