събота , 27 февруари 2021
Начало » Тренировки » Само с ЩАНГА!
Само с ЩАНГА!

Само с ЩАНГА!

Здравейте приятели на Тренирай.БГ!

Какво ще кажете за една тренировка само с щанга?! Щангата е първият уред за трениране с тежести измислен в културизма.Независимо, че сме в 21-ви век, щангата си остава все още основното средство за трупане на мускули.Не вярвате ли? Погледнете снимки на билдерите от 30-те, 40-те и 50-те години.

Напук на твърденията, че мускула трябва да се обработва от всички ъгли и това е причината в залите да има какви ли не машини, аз смело мога да кажа, ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ!

За да обработиш мускул, първо трябва да си го направил, а това не става с машини!

Както и друг път е ставало дума на страниците на този сайт, за да направим мускули ни трябва съвсем малко. Необходимите уреди, които реално ще ни свършат работа се броят на пръстите на едната ръка, и всичко започва от ЩАНГАТА! И, за да не бъда голословен, че ви предложа една програма в стил „старата школа“, която спокойно може да ползвате за база.

ПОНЕДЕЛНИК:

  1. Клек 3х5-8
  2. Повдигане от лег 3х5-8
  3. Гребане с щанга в надхват 3х5-8

СРЯДА:

  1. Преден клек 3х8-10
  2. Раменни преси прав 3х8-10
  3. Мъртва тяга 3х8-10

ПЕТЪК:

  1. Клек 3х10-15
  2. Повдигане от полу лег 3х10-15
  3. Гребане с щанга подхват 3х10-15

Това е рамката, по три базови упражнения в тренировка. Въпреки,че според мен програмата покрива абсолютно всички мускулни групи, то при нужда може да добавите по едно упражнение за прасци, бицепс, трицепс и корем, равномерно разпределени. Пак повтарям, при нужда, при това доказана безспорно!

Бодибилдинг Анатомия

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

9 коментара

  1. Много от тренировъчните програмни предложения тук, които съм тествал в последствие са се превръщали в основни програми за тренировъчния ми график.

    Тази програма си я преписах и ще я тествам също! И то ще мога на сто процента, тъй като вече съм и оборудван с необходимите уреди в домашни условия.

    Винаги съм харесвал по принцип упражненията с щанга. Увеличавали са ми мотивацията по време на трениране!

    Благодаря за поредното добро предложение тренировъчна програма! 🙂

  2. Това са базови упражнения,тренировката с щанга и дъмбели най-бързо расте мускула.Има обем и хубава плътна маса.

  3. светльо

    Ще пробвам програмата хареса ми.Супер е, тя е за мен по стария метод.Но! ще вмъкна 1 упр. за бицепс че без него не мога.Няма да навреди предполагам.

    • Александър Георгиев

      Давай 🙂

      • светльо

        Днес ще изтренирам един клиент с тая програма,че оная от „Тренираи с мен“- „Тренировка за простосмъртни“ вече му идва в по вече.) После съм аз.Така като гледам ще я изцепя набързо.Ще пиша отзиви.)

        • светльо

          Ето отзивите.) Изтренирах се по схемата.Понеже са само 3 упр.по 3 серии не ми отне време.15 мин тренировка,високо интензивна +5 мин. загрявка преди това.Сложих 5 мин. на упражнение.Максимално.Остана ми енергия понеже не се изтощих и излязох тонизиран от залата.Клека и гърдите бяха със 110 кг.а гребането със щанга с 80 кг.всичко по 8 повторения.Добра е и предизвиква анаболен ефект.Това вече идва в допълнение с храната.Успех на всички с този метод.

  4. Получава се нещо като тежка , средна и лека тренировка нали Сашо !!!

    • Александър Георгиев

      По-скоро различен тип натоварване, но да може да се приеме и така.

      • Да ясно разбирам то не може да се нарече лека ако примерно на 100кг. правиш 5 до 8 пов. максимум горе долу на 80-85 може да направим 10-15 пов. така , че да разбирам леко е ако правим 10 на 60 кг. а можеш и много повече повторения !!!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

...