тренирай

Само с ЩАНГА!

9 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 24 окт. 14 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ!

Какво ще кажете за една тренировка само с щанга?! Щангата е първият уред за трениране с тежести измислен в културизма.Независимо, че сме в 21-ви век, щангата си остава все още основното средство за трупане на мускули.Не вярвате ли? Погледнете снимки на билдерите от 30-те, 40-те и 50-те години.

Напук на твърденията, че мускула трябва да се обработва от всички ъгли и това е причината в залите да има какви ли не машини, аз смело мога да кажа, ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ!

За да обработиш мускул, първо трябва да си го направил, а това не става с машини!

Както и друг път е ставало дума на страниците на този сайт, за да направим мускули ни трябва съвсем малко. Необходимите уреди, които реално ще ни свършат работа се броят на пръстите на едната ръка, и всичко започва от ЩАНГАТА! И, за да не бъда голословен, че ви предложа една програма в стил "старата школа", която спокойно може да ползвате за база.

ПОНЕДЕЛНИК:

  1. Клек 3х5-8
  2. Повдигане от лег 3х5-8
  3. Гребане с щанга в надхват 3х5-8

СРЯДА:

  1. Преден клек 3х8-10
  2. Раменни преси прав 3х8-10
  3. Мъртва тяга 3х8-10

ПЕТЪК:

  1. Клек 3х10-15
  2. Повдигане от полу лег 3х10-15
  3. Гребане с щанга подхват 3х10-15

Това е рамката, по три базови упражнения в тренировка. Въпреки,че според мен програмата покрива абсолютно всички мускулни групи, то при нужда може да добавите по едно упражнение за прасци, бицепс, трицепс и корем, равномерно разпределени. Пак повтарям, при нужда, при това доказана безспорно!

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Арнолд Шварценегер е идол и вдъхновение за милиони хора през последните 40 години. За обикновения трениращ той е все едно от... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка за мускулна маса от бащата на натуралния бодибилдинг Чет Йортън. Само за седем месеца с... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Метода, който ще ви представя в тази статия е бил едно от тайните оръжия за качване на тегло, на културистите от... Прочети повече

9 коментара

  1. Много от тренировъчните програмни предложения тук, които съм тествал в последствие са се превръщали в основни програми за тренировъчния ми график.

    Тази програма си я преписах и ще я тествам също! И то ще мога на сто процента, тъй като вече съм и оборудван с необходимите уреди в домашни условия.

    Винаги съм харесвал по принцип упражненията с щанга. Увеличавали са ми мотивацията по време на трениране!

    Благодаря за поредното добро предложение тренировъчна програма! 🙂

  2. Това са базови упражнения,тренировката с щанга и дъмбели най-бързо расте мускула.Има обем и хубава плътна маса.

  3. Ще пробвам програмата хареса ми.Супер е, тя е за мен по стария метод.Но! ще вмъкна 1 упр. за бицепс че без него не мога.Няма да навреди предполагам.

      1. Днес ще изтренирам един клиент с тая програма,че оная от "Тренираи с мен"- "Тренировка за простосмъртни" вече му идва в по вече.) После съм аз.Така като гледам ще я изцепя набързо.Ще пиша отзиви.)

        1. Ето отзивите.) Изтренирах се по схемата.Понеже са само 3 упр.по 3 серии не ми отне време.15 мин тренировка,високо интензивна +5 мин. загрявка преди това.Сложих 5 мин. на упражнение.Максимално.Остана ми енергия понеже не се изтощих и излязох тонизиран от залата.Клека и гърдите бяха със 110 кг.а гребането със щанга с 80 кг.всичко по 8 повторения.Добра е и предизвиква анаболен ефект.Това вече идва в допълнение с храната.Успех на всички с този метод.

  4. Получава се нещо като тежка , средна и лека тренировка нали Сашо !!!

    1. По-скоро различен тип натоварване, но да може да се приеме и така.

      1. Да ясно разбирам то не може да се нарече лека ако примерно на 100кг. правиш 5 до 8 пов. максимум горе долу на 80-85 може да направим 10-15 пов. така , че да разбирам леко е ако правим 10 на 60 кг. а можеш и много повече повторения !!!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.