Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Само с ЩАНГА!

9 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 24 окт. 14 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ!

Какво ще кажете за една тренировка само с щанга?! Щангата е първият уред за трениране с тежести измислен в културизма.Независимо, че сме в 21-ви век, щангата си остава все още основното средство за трупане на мускули.Не вярвате ли? Погледнете снимки на билдерите от 30-те, 40-те и 50-те години.

Напук на твърденията, че мускула трябва да се обработва от всички ъгли и това е причината в залите да има какви ли не машини, аз смело мога да кажа, ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ!

За да обработиш мускул, първо трябва да си го направил, а това не става с машини!

Както и друг път е ставало дума на страниците на този сайт, за да направим мускули ни трябва съвсем малко. Необходимите уреди, които реално ще ни свършат работа се броят на пръстите на едната ръка, и всичко започва от ЩАНГАТА! И, за да не бъда голословен, че ви предложа една програма в стил "старата школа", която спокойно може да ползвате за база.

ПОНЕДЕЛНИК:

  1. Клек 3х5-8
  2. Повдигане от лег 3х5-8
  3. Гребане с щанга в надхват 3х5-8

СРЯДА:

  1. Преден клек 3х8-10
  2. Раменни преси прав 3х8-10
  3. Мъртва тяга 3х8-10

ПЕТЪК:

  1. Клек 3х10-15
  2. Повдигане от полу лег 3х10-15
  3. Гребане с щанга подхват 3х10-15

Това е рамката, по три базови упражнения в тренировка. Въпреки,че според мен програмата покрива абсолютно всички мускулни групи, то при нужда може да добавите по едно упражнение за прасци, бицепс, трицепс и корем, равномерно разпределени. Пак повтарям, при нужда, при това доказана безспорно!

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

9 коментара

  1. Много от тренировъчните програмни предложения тук, които съм тествал в последствие са се превръщали в основни програми за тренировъчния ми график.

    Тази програма си я преписах и ще я тествам също! И то ще мога на сто процента, тъй като вече съм и оборудван с необходимите уреди в домашни условия.

    Винаги съм харесвал по принцип упражненията с щанга. Увеличавали са ми мотивацията по време на трениране!

    Благодаря за поредното добро предложение тренировъчна програма! 🙂

  2. Това са базови упражнения,тренировката с щанга и дъмбели най-бързо расте мускула.Има обем и хубава плътна маса.

  3. Ще пробвам програмата хареса ми.Супер е, тя е за мен по стария метод.Но! ще вмъкна 1 упр. за бицепс че без него не мога.Няма да навреди предполагам.

      1. Днес ще изтренирам един клиент с тая програма,че оная от "Тренираи с мен"- "Тренировка за простосмъртни" вече му идва в по вече.) После съм аз.Така като гледам ще я изцепя набързо.Ще пиша отзиви.)

        1. Ето отзивите.) Изтренирах се по схемата.Понеже са само 3 упр.по 3 серии не ми отне време.15 мин тренировка,високо интензивна +5 мин. загрявка преди това.Сложих 5 мин. на упражнение.Максимално.Остана ми енергия понеже не се изтощих и излязох тонизиран от залата.Клека и гърдите бяха със 110 кг.а гребането със щанга с 80 кг.всичко по 8 повторения.Добра е и предизвиква анаболен ефект.Това вече идва в допълнение с храната.Успех на всички с този метод.

  4. Получава се нещо като тежка , средна и лека тренировка нали Сашо !!!

    1. По-скоро различен тип натоварване, но да може да се приеме и така.

      1. Да ясно разбирам то не може да се нарече лека ако примерно на 100кг. правиш 5 до 8 пов. максимум горе долу на 80-85 може да направим 10-15 пов. така , че да разбирам леко е ако правим 10 на 60 кг. а можеш и много повече повторения !!!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар