неделя , 19 май 2019
Начало » От стария дневник » От стария дневник – 2 част!
От стария дневник – 2 част!

От стария дневник – 2 част!

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Не бях планирал да пускам скоро статия от тази серия, но интереса от първата и имейлите, които получих ме провокираха да пренаредя графика.

Днес приятели ще ви представя една тренировка за крака, която както съм отбелязал в дневника „…ме смаза“ .

Програмата е сравнително кратка, с малко упражнения. Съвсем в духа на Тренирай.БГ!

Тренирането на крака е било винаги важно за мен. Имах късмет, а може би и интуицията да попадна и съответно да следвам и експериментирам със съветите на хора като Еню Рангелов, Стюарт МакРобърт,а в последствие Майк Менцер и Дориан Йейтс. Общо взето тези четиримата оформиха и моите виждания в голяма степен.

И така, схемата е проста – три тренировъчни дни, сплита е предпочитания от мен ( бутам-дърпам-крака) а тренировката е следната:

  1. Напади с щанга 1х15, 1х12 + 3х10-15
  2. Клек 1х15,1х12 + 3х10-15
  3. Сгъване от лег с дъмбел – 1х15+ 3х10-15
  4. Ходене на пръсти с щанга3 дължини

Общо 4 упражнения с общо 12 работни серии ( с удебеления шрифт), времето е някъде около 40 минути със загряването. Като казах загряване, добре е преди тренировката да повъртите малко велоергометъра, за да подготвите колената, 10 минути е ОК.

Защо нападите първи? Опитай и ще разбереш! Първото упражнение изтощава предните, задните бедра, че и задника. Това определено ще ви накара да намалите тежестите в клека, но пък какво от това. С по-малка тежест ще тренирате достатъчно тежко!

Третото упражнение е от „старата школа“ то е правено когато все още не е имало машина за сгъване на краката. Смея да твърдя,че още си го бива, дори малко е спорно кое е по-добре. Ако питате мен, то е ясно – варианта с дъмбел.

Как се прави? Подготвяте си един дъмбел пред лежанката, лягате по корем и го хващате със стъпалата си, сега го вдигате нагоре, като сгъвате бедрата за да ви стане съвсем ясно вижте снимката по долу:

За ходенето на пръсти мога само да кажа суперлативи, за мен това е най-доброто упражнение за прасци. Какви да са дължините? Ами от единия край на залата до другия мисля,че е добре, намерете си такава тежест, че да ги направите с много зор.

Това е приятели. На тези, които решат да опитат пожелавам УСПЕХ!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

2 коментара

  1. dimdammeister

    Сашо, това са тежки упражнения! И друг път си пускал такива и все си мисля, че малко от четящите тук могат да ги изпълняват. Казвам го от някои лични наблюдения.

    • Александър Георгиев

      Тежко, тежко, колко да е тежко 🙂
      Шегата на страна, наистина не е лека тренировката, който опита ще се убеди, но човек се учи да плува на дълбоко! Освен това, това е личен пример с цел провокиране на мисленето и излизане от рамката. Всеки може да си сглоби каквато иска комбинация стига да работи за него разбира се.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*