Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Френско разгъване от лег за трицепс

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 02 сеп. 14 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ!

Френско разгъване от лег е може би едно от най-популярните упражнения за трицепс изпълнявани във фитнес залите. То фигурира в арсенала на  редица културисти и фитнес любители. Всичко това си има своето обяснение, просто то работи!Както всяко едно упражнение и френското разгъване има своите тънкости и особености. Точно за това е и днешната статия.

Изпълнение:

Пригответе си пейка или лежанка на която да легнете. Седнете в единия и край и легнете така,че да остане малко разстояние след главата ви до края на пейката,за да може да оставите там щангата след серията. Протегнете ръце право на горе и нека партньорът ви, ви подаде щангата.

Ако нямате партньор то сами си вземете щангата, седнете в единия край на лежанката и внимателно легнете, като държите щангата на тялото си.

Сега от легнало положение щангата трябва да ви е точно над лицето. Бавно и под контрол започнете да спускате лоста на долу към горната част на главата, като трябва да подминете челото и да минете над главата движението спира на 2-3 пръста от лежанката. Това е положението при което трицепса е максимално разтегнат. Сега започва бавното разгъване нагоре до изходна позиция и първото повторение е налице. Още 6-7 такива и ето ви една добра серия.

 

 

Грешки:

Най-голямата грешка е да разгъвате над лицето си, не случайно другото име на това упражнение е "разбивач на носове". Опасността е съвсем реална особено в края на серията или пък ако не внимавате.

Друга грешка е разтварянето на лактите. Знам, че е трудно лактите да се държат успоредни един на друг и може би ще трябва да се намали тежестта но  все пак трябва да тренираме трицепса, а не просто да местим някаква щанга.

Третата грешка за която се сещам е отново с положението на лактите, следете в при спускането в най-долната точка лактите да сочат право към тавана, ако не е така, то движението не е от най-точните, което от своя страна прави компромис с качеството на натоварване върху трицепса.

Лост:

Прав или крив лост? Наскоро имахме статия за бицепса и лостовете. За разлика от него при трицепса може еднакво добре да  ползваме и двата варианта, дори кривия е за предпочитане, тъй като сваля напрежението от китките.

Бонус:

За финал и една техника, която ще подпали трицепса. След като сте направили 6-7-8 или 10 чисти и точни повторения до отказ и не може да направите поне още едно, то спуснете щангата над гърди и избутайте няколко повторения докато може да мърдате. Това ще довърши трицепса - ГАРАНЦИЯ!

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес отново бръкнем в торбата на добре забравените упражнения от Старата Школа. Преди 50-60 години, залите не са били така... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес обърнем внимание на едно забравено упражнение от Старата Школа, а именно ЗЕЛЕР сгъване! Това упражнение носи името на неговия... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Правите ли мъртва тяга? А, мъртва тяга с дъмбели? Е, преди някой да си каже, че това е „женско“ упражнение, нека... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар