Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Супер тренировка за крака!

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 04 сеп. 14 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ето, че дойде време да попълним "Домашни тренировки" със СУПЕР ТРЕНИРОВКА ЗА КРАКА едно наистина добро попадения. Трябва ли ви "малко" огън в бедрата? Мислите,че не може да ги "разтреперите" с тренировка у дома? Я, пак  помисли!

Краката са най-трудната част на тялото за трениране. Като включим и че е най-нежеланата тренировка от болшинството хора, то напълно разбираемо е липсата на ентусиазъм, когато става въпрос за трениране на крака.

Тези от вас, които са сериозно се отнасят към краката си и им отделят необходимото внимание знаят, че тяхното развитие дава тласък на всички мускулни групи.

И така, тъй като рубриката е "Домашни тренировки" ще ви дам една бърза и много здрава тренировка за крака.

  1. Клек с дъмбел пред гърди 2х15-20 в суперсерия с :
  2. Клек с гръб опрян на стена 2х15-20
  3. Мъртва тяга с прави крака и дъмбели 2х15-20
  4. Изправяне на един крак за прасци 2х15-20
Клек с дъмбел пред гърди

Описание:

Нуждаете се от минимално оборудване,  1-2 разглобяеми дъмбела, малко пространство, стена и една дебела книга.

  • Клек с дъмбел - взимате дъмбела с две ръце и го държите горе пред гърдите си. Краката разтворени колкото раменете, кръста изправен и сега просто клякате, бавно и точно.
  • Клек с гръб опрян на стена - това е жокера в програмата. Супер упражнение! Подпирате се на стената с целия си гръб. Изнасяте краката малко напред и клякате като не отлепяте гърба от стената. Спускате на долу докато крака бедрата и подбедриците не станат под прав ъгъл (виж снимката по-горе). Правете бавни и точни повторения. Тези две суперсерии направо ще ви подпалят бедрата.
  • Сега след като сме "скапали" предните бедра, трябва да обърнем внимание и на задните. Няма по-добро упражнение от тягата с прави крака за домашни условия. Взимаме два дъмбела събираме краката така, че стъпалата да са близо едно до друго, а пръстите гледат напред. Сега се спускаме на долу като държим краката максимално възможно изправени, така че да усещаме разтягане в двуглавия бедрен мускул. Отново бавни и точни повторения.
  • Прасците тренираме отново с едно много популярно упражнение. Взимаме една дебела книга или две, така че да се получи височина 5-6 см. Стъпваме с единия крак на нея, другия го сгъваме и държим дъмбел в ръката от страна на тренирания крак. С другата ръка се държим за нещо за баланс.
  • Посочените серии са само работни, загряващите не се броят, може да направите колкото сметнете за добре.

Това е приятели на Тренирай.БГ. Убеден съм,че тренировката ще свърши работа на всеки един "Домашен войн"!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка, за която ще са ви необходими само два дъмбела, а ако са раязглобяеми още по-добре.... Прочети повече
Ластиците за тренировки, не могат да заменят силовата тренировка с тежести, но могат да я разнообразят и подобрят! "Изолацията" и затварянето на фитнес залите покрай... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Напоследък по независещи от нас причини ни се наложи да тренираме в домашни условия. Да, не е като в залата, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар