тренирай

Супер тренировка за крака!

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 04 сеп. 14 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ето, че дойде време да попълним "Домашни тренировки" със СУПЕР ТРЕНИРОВКА ЗА КРАКА едно наистина добро попадения. Трябва ли ви "малко" огън в бедрата? Мислите,че не може да ги "разтреперите" с тренировка у дома? Я, пак  помисли!

Краката са най-трудната част на тялото за трениране. Като включим и че е най-нежеланата тренировка от болшинството хора, то напълно разбираемо е липсата на ентусиазъм, когато става въпрос за трениране на крака.

Тези от вас, които са сериозно се отнасят към краката си и им отделят необходимото внимание знаят, че тяхното развитие дава тласък на всички мускулни групи.

И така, тъй като рубриката е "Домашни тренировки" ще ви дам една бърза и много здрава тренировка за крака.

  1. Клек с дъмбел пред гърди 2х15-20 в суперсерия с :
  2. Клек с гръб опрян на стена 2х15-20
  3. Мъртва тяга с прави крака и дъмбели 2х15-20
  4. Изправяне на един крак за прасци 2х15-20
Клек с дъмбел пред гърди

Описание:

Нуждаете се от минимално оборудване,  1-2 разглобяеми дъмбела, малко пространство, стена и една дебела книга.

  • Клек с дъмбел - взимате дъмбела с две ръце и го държите горе пред гърдите си. Краката разтворени колкото раменете, кръста изправен и сега просто клякате, бавно и точно.
  • Клек с гръб опрян на стена - това е жокера в програмата. Супер упражнение! Подпирате се на стената с целия си гръб. Изнасяте краката малко напред и клякате като не отлепяте гърба от стената. Спускате на долу докато крака бедрата и подбедриците не станат под прав ъгъл (виж снимката по-горе). Правете бавни и точни повторения. Тези две суперсерии направо ще ви подпалят бедрата.
  • Сега след като сме "скапали" предните бедра, трябва да обърнем внимание и на задните. Няма по-добро упражнение от тягата с прави крака за домашни условия. Взимаме два дъмбела събираме краката така, че стъпалата да са близо едно до друго, а пръстите гледат напред. Сега се спускаме на долу като държим краката максимално възможно изправени, така че да усещаме разтягане в двуглавия бедрен мускул. Отново бавни и точни повторения.
  • Прасците тренираме отново с едно много популярно упражнение. Взимаме една дебела книга или две, така че да се получи височина 5-6 см. Стъпваме с единия крак на нея, другия го сгъваме и държим дъмбел в ръката от страна на тренирания крак. С другата ръка се държим за нещо за баланс.
  • Посочените серии са само работни, загряващите не се броят, може да направите колкото сметнете за добре.

Това е приятели на Тренирай.БГ. Убеден съм,че тренировката ще свърши работа на всеки един "Домашен войн"!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато е хубаво времето, добра идея е да вкараме малко разнообразие в тренировките си. Както неведнъж на страниците на сайта е... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В борбата с излишните килограми сме склонни да правим какво ли не. Ограничаваме храната, тренираме правим кардио и прочие. Днес обаче... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка, за която ще са ви необходими само два дъмбела, а ако са раязглобяеми още по-добре.... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още
Стив Рийвс