Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай с Кевин Леврони

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 19 авг. 14 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ!

Днес ще ви представя една програма на Кевин Леврони, бивш професионалист и настоящ киноактьор и музикант. Леврони бе известен с уникалната си генетика и най-вече супер развитите си рамена и трицепси, която дълги години го държа на върха в бодибилдинга. Той бе сред най-популярните имена на 90-те и дълго време държа рекорда за най-много победи в професионалните турнири. Повече за Кевин Леврони може да прочетете ТУК!

В началото на 21-ви век, Кевин Леврони слезе от сцената и се отдаде на музиката и предприе създаване на кариера в Холивуд. Въпреки това все още има впечатляващо тяло. По-долу, че видите една негова типична тренировка в днешни времена, когато е далеч от професионалната сцена.

ПОНЕДЕЛНИК:

  • Гърди
  1. Повдигане от лег с щанга 4х6-8
  2. Полу лег с щанга с щанга 4х6-8
  3. Флайс 4х10-12
  • Рамо
  1. Преси зад врат на смит машина 4х6-8
  2. Разтваряне с дъмбели от седеж 4х6-8
  3. Повдигане на дъмбели пред тяло 4х6-8
  • Трицепс
  1. Разгъване на скрипец 6х12-15

СРЯДА:

  • Крака
  1. Лег преса  4х6-8
  2. Хекен клек  4х6-8
  3. Сгъване от лег  4х10-12
  4. Изправяне на пръсти за прасци 4х10-12

ПЕТЪК:

  • Гръб
  1. Горен скрипец пред гърди с широк хват 4х6-8
  2. Гребане на долен скрипец 4х6-8
  3. Гребане с дъмбел 4х6-8
  • Бицепс
  1. Сгъване с щанга 4х6-8
  2. Чуково сгъване 4х6-8
  3. Концентрирано сгъване с дъмбел 4х10-12

Въпреки, че сега не се нуждае от огромната мускулна маса необходима му за професионалната сцена, Кевин Леврони тренира сравнително здраво и поддържа великолепна фигура, гравитираща около 90-те килограма. Може би ви прави впечатление,че има само едно упражнение за трицепс, но на него не му трябва повече, все пак Леврони бе известен като "Мистър трицепс".

Ползвайте статията с цел информация и източник на идеи, не копирайте сляпо, няма смисъл. Това е програма спрямо неговите моментни възможности и нужди!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте, приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една проста и базова тренировка за гръб, която ще даде необходимата ширина и плътност. Обикновено тренировката за гръб... Прочети повече
Насър Ел Сонбати е сред динозаврите с чудовищна мускулна маса през 90-те години на миналия век. Огромен и впечатляващ, Насър е и сред най-тежко трениращите... Прочети повече
Лий Прийст е една от суперзвездите на 90-те години на миналия век. Роден е на 6 юли 1972 година в Нюкясъл, Австралия. Още от малък... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар