сряда , 18 септември 2019
Начало » Мотивация » Петте ключа към успеха!
Петте ключа към успеха!

Петте ключа към успеха!

Кой иска да знае тайната на големите мускули? Има ли тайна за успеха ? Или…

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Искам да ви представя 5-те ключови фактора за изграждането на мускули според мен. Съдейки от личният си опит, този на мои познати и колеги от залите през годините и не на последно място от резултатите на момчетата с които контактувам напоследък.

От сега ви казвам няма тайна! Няма магическа формула, вълшебно хапче или някакъв секрет. Резултата е плод на разум, фокус,търпение, практичност и индивидуалност.

РАЗУМ: Може да научиш една маймуна да вдига щанги, но не може да я научиш да прави мускули. Не си спомням кой го бе казал, но често се сещам за тази мисъл. Нека не бъдем маймуни. Нека използваме мозъка си, нека да мислим, да анализираме и да взимаме решения базирани на факти, а не на предположения. Ще правя тази програма – ЗАЩО? Ще се храня по този начин – ЗАЩО? Ще ходя 5 пъти в залата – ЗАЩО? Няма да ходя 5 пъти в залата – ЗАЩО? Схващате ли мисълта, каквото и да правите трябва да знаете защо, а ще знаете когато анализирате ситуацията.

ФОКУС: И друг път съм споменавал за целта и нейната важност. Е, важна е! Трябва да имате цел – 1 см на ръката, 10 килограма повече или минус 5 см на талията, трябва. Задавайте си точни, конкретни и ясни цели. Когато знаете към какво се стремите тогава вие виждате „мишената“…сега остава да не я изпускате от поглед.

ТЪРПЕНИЕ: Рим не е построен за един ден. Всичко изисква време, дали ще сваляте или качвате, каквото и да е, трябва време…много време. Забравете за бързите резултати и снимките „преди и след“ , истинските реални резултати не стават за месец или два. Тренирайте така,че да прогресирате година след година и ще задминете много от „бързаците“по пътя. Забравете за „бързите мускули“ и не се поддавайте на „изкушения“, а градете тухла по тухла, килограм по килограм и запазете изграденото поне докато сте живи. Една ръка от 45 см изградена за 10 или 15 години ще си остане такава почти до края, а такава от 50 см направена „бързо“ за 2 години, колко мислите,че ще изтрае? Виждал съм много „културисти еднодневки“ по залите, изгряват бързо и след 2-3 години никакви ги няма!

ПРАКТИЧНОСТ: Когато искаме да изкопаем голяма дупка какво използваме? Детска лопатка, лопата или направо багер? Кое е по-добре? Кое ще ни спести време? Ако сте избрали последното сте на прав път. Ето и упражненията които играят ролята на багера:

  • Клек
  • Мъртва тяга
  • Повдигане от лег
  • Гребане с щанга
  • Раменни преси с щанга
  • Набиране
  • Кофички

Стремете се тези упражнения да са гръбнака на вашата тренировка, те са тези които дават резултат всичко друго е допълнение и украса.

ИНДИВИДУАЛНОСТ: Ако не слушате тялото си и не се съобразявате с него, нищо добро не ви чака. Каквото и да прочетете, какъвто и съвет да получите винаги го пречупвайте през вашата призма. Никой друг освен вас не знае кое е най-доброто за вас, НИКОЙ. Вие знаете, колко почивка вие нужна, с колко храна се чувствате добре, колко да спите, колко повторения работят по-добре, коя група от упражнения дава резултат и т.н. Никой не може да ви даде рецептата на готово. Дори и най-добрите треньори разчитат на информацията която им давате за да изградят стратегията си за действие. Опознайте тялото си и ще стъпите на прави път.

УСПЕХ!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

6 коментара

  1. Валентин

    Здравей. Искам да попитам нещо относно ултра съкратените тренировки в книгата Бодибилдинг без стероиди. Интересно ми е дали тренировка „клек и тяга с 1х20“ без нищо друго е добра тренировка или ще донесе много несиметричност и най вече няма да има развитие на гръдната мускулатура и раменете? Благодаря ти. Мисля че тренировката ще е чудесна за мен, поради ред причини, но се колебая дали да я започна, заради гърдите и рамената.

    • Александър Георгиев

      Може да пробваш, ако пък се съмняваш или ти идва в повече тяга и клек в един ден може да ги разделиш като към клека в едната тренировка сложиш едни кофички, а в другата с тягата набиране и си готов 🙂

  2. Тук е истината , не мога да бъда по-съгласен с автора.И между другото трябва да мислим и за продавачите на „бързите мускули“ , защото ако всички мислим така , те ще останат гладни. хаха

  3. Mojesh li da kajesh primeren 3 dneven split sus tezi uprajneniq ?

    • Александър Георгиев

      В сайта има много примери особено в раздел „Само за харгейнери“.

  4. Паскалев

    Страхотна статия!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*