Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как да (НЕ) си прецакаме тренировката

5 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 10 авг. 14 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Задавали ли сте си въпроси като, как да тренирам, дали не бъркам, това правилно ли е...и т.н.

Човек може да бъде най-големият си враг. Дали от незнание, дали от невнимание или просто от голямо его, може така да си саботираме дейностите, че няма кой друг да го направи по-добре от нас.

В крайна сметка всеки получава това, което заслужава, за това което се е трудил, изучавал и имал упоритостта и търпението да постигне.

Същото се отнася и за тренировките. Ако искате да изградите мускули, да стопите мазнини или да вдигнете физическото си ниво, то трябва сериозно да се запретнат ръкавите и не само те. Отношение към тренировъчния процес трябва да е сериозно, такова каквото влагаме, като изкарваме пари или придобиваме нови умения. Подготовката започва в главата продължава в дневника и завършва в залата. Това е реда. Няма нищо случайно.

Как да не се прецакваме сами, ето 3-те най-често допускани грешки

  • Незнаем защо сме в залата - Няма такова нещо, като искам да съм като Арнолд, ама не чак толкова или искам да кача малко маса, ама пресата да се вижда или нещо подобно.Когато прекрачиш прага на залата трябва да си наясно какво точно искаш. Искаш да качиш килограми - КОЛКО? Искаш да свалиш - КОЛКО? Трябват точни цифри, точни и ясни цели, всичко друго е вятър работа. Както се казва не може да уцелиш цел, която не виждаш. Ако искате конкретен напредък, трябва конкретна цел.
  • Нямаме тренировъчен план - Втората най-голяма грешка. Тук не става въпрос за лист хартия със списък с упражнения, която ни е драснал някой напреднал. Повечето тренировъчни програми са "списък с упражнения". Прави това, прави онова, по толкова пъти и т.н. Това само по себе си нищо не означава, да не говорим,че се дават и пари за такива листчета. Трябва да има план, план за действие за седмици напред. Тренировката, трябва да е съчетана с хранителен режим съобразен с целта,която преследваме, трябва почивката също да е планирана (почивни дни, цикличност на натоварването) и всичко това трябва да е съобразено с текущият ни начин на живот. Не оставяйте нищо на случайността, добрите резултати не стават случайно. Нищо не става стойностно.
  • Липса на търпение - Тук 90% от хората се провалят. Търпението и упоритостта са може би най-важните качества за постигане на каквото и да е. Почти 9 от 10 трениращи сменят програмите си "на око" без никаква реална причина. Така се правело, така казали, така трябва. Да но, какво казва твоето тяло? То същото ли е като на този който казва тази велика мисъл? Няма нужда да се отговаря, всеки знае отговора. Двама от най-великите културисти въобще с общо 14 Олимпии - Дориан Йейтс и Рони Колман, не си сменят тренировката през месец. Дориан е тренирал по първата си програма 3 пъти седмично докато не става шампион на Англия?! Рони от своя страна никога не е сменял драстично тренировката си от колежа до сега. Тогава, какво остава за нас простосмъртните.

НЕ СЕ ПРЕЦАКВАЙТЕ САМИ!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека да започна тази моя история от средата на март тази година. Есента съпругата ми и синът ми изкараха гадният covid... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Искам днес да поговорим за търпението. Едно качество, което е сред топ 3 на успешните хора. Да, знам 21 век сме... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В началото сме на една чисто нова година и на едни 365 чисто нови дни. Как ще ги изпълним това зависи... Прочети повече

5 коментара

  1. Доста вярна статия.
    Само малко правописни грешки трябва да оправите

  2. Тренировките и живота ни , са
    .........като скачени съдове.

  3. Подредиш ли си нещата извън залата,
    тренировката няма да ти е проблем.

  4. Само, че Дориан е взимал стеориди и е имал брутално хранене естествено неговите статий ми допадат. А за Roni Colеman не е пример за подражание, тъй като има филмче как се тъпче и с какво ли не. За останалата част съм съгласен. Попринцип според мен 2-3 до 6 месеца се сменя програмта или някое упражнение. Аз вече карам почти 2 месеца и вече се чувствам изморен и определно писнала програмта по кяото карам и ще си взема и почивка. Естествено качих и вода, тъй като правя с малко повече повторения, но и видимо наедрях от към рамене, гърди и гръб и малко ръце.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още