Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Опитай метода "30-30-30"

4 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 04 юли 14 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ!

Днес отново имаме статия на тази тема в рубриката "Тренирай с мен". Деян Запрянов отново ни поднася интересна и любопитна информация. Ако следите рубриката знаете,че Деян има няколко статии с на тема Хеви Дюти и Майк Менцер, а днес ще попълним колекцията и с Д-р Елингтън Дарден.

Деян Запрянов:

Здравейте,искам да споделя нещо интересно от областта на високото интензивното трениране.

Това е метод разработен от Елингтън Дарден: 30-30-30 , който означава упражненията да се извършват по този начин:

30 секунди негативно (спускане на тежестта) движение - 30 секунди позитивно (вдигане на тежестта) движение и 30 секунди отново негативно движение. За целта трябва да ни помогнат за пълното вдигане на тежестта в началото на упражнението и да отброява (през 5 секунди) времето на изпълнение на упражнението . Трябва да се изберат приблизително 80% от тежестта, която използваме за 10 повторения в серия. Когато вече стигнем до перфектно изпълнение на метода, тежестта се увеличава минимално и се цели да се достигнат отново 30 секунди. При достигането им се увеличава тежестта. Всички упражнения се правят само на машина от съображения за сигурност.

Eто и една примерна програма от Е.Дарден :

1.Сгъване за задни бедра

2.Лег екстензии

3.Лег преса

4.Пулоувър

5.Гребане

6.Лежанка

7.раменни преси

8.Сгъване за бицепс

Това е същността на медота, ако не успеете да увеличите тежеста и нямате напредък от предишната тренировка то се увеличава почивното време, тренировката се извършва веднъж на седмица или на 7-8 дни. Може да си изберете и друга програма според вашите нужди,но имайте предвид,че за интензивно трениране са нужни малък брой упражнения.

Пожелавам успех на всички трениращи.

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека да започна тази моя история от средата на март тази година. Есента съпругата ми и синът ми изкараха гадният covid... Прочети повече
Здравейте, културисти, щангисти, трибойци, многобойци, фитнесджий и четатели на Тренирай.БГ! Казвам се Неделин, на 24г., от Монтана. Още преди 6-7г. съм писал на г-н Александър... Прочети повече
Започнах да се занимавам с тренировки преди 26 години и желая да споделя с читателите на Тренирай.БГ малко полезен опит, който добих през предходната 2020... Прочети повече

4 коментара

  1. Без почивка ли се прави серията негативна-позитивна-негативна част,или има почивка между отделните части?

  2. Супер бавен метод.Абсолютна демонстрация
    на сила,техника,контрол и ..........
    физическо развитие.
    Кой е на това ниво???

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още