неделя , 21 октомври 2018
Начало » H.I.T. - Тренировки » Опитай метода „30-30-30“
Опитай метода „30-30-30“

Опитай метода „30-30-30“

Здравейте приятели на Тренирай.БГ!

Днес отново имаме статия на тази тема в рубриката „Тренирай с мен“. Деян Запрянов отново ни поднася интересна и любопитна информация. Ако следите рубриката знаете,че Деян има няколко статии с на тема Хеви Дюти и Майк Менцер, а днес ще попълним колекцията и с Д-р Елингтън Дарден.

Деян Запрянов:

Здравейте,искам да споделя нещо интересно от областта на високото интензивното трениране.

Това е метод разработен от Елингтън Дарден: 30-30-30 , който означава упражненията да се извършват по този начин:

30 секунди негативно (спускане на тежестта) движение – 30 секунди позитивно (вдигане на тежестта) движение и 30 секунди отново негативно движение. За целта трябва да ни помогнат за пълното вдигане на тежестта в началото на упражнението и да отброява (през 5 секунди) времето на изпълнение на упражнението . Трябва да се изберат приблизително 80% от тежестта, която използваме за 10 повторения в серия. Когато вече стигнем до перфектно изпълнение на метода, тежестта се увеличава минимално и се цели да се достигнат отново 30 секунди. При достигането им се увеличава тежестта. Всички упражнения се правят само на машина от съображения за сигурност.

Eто и една примерна програма от Е.Дарден :

1.Сгъване за задни бедра

2.Лег екстензии

3.Лег преса

4.Пулоувър

5.Гребане

6.Лежанка

7.раменни преси

8.Сгъване за бицепс

 

Това е същността на медота, ако не успеете да увеличите тежеста и нямате напредък от предишната тренировка то се увеличава почивното време, тренировката се извършва веднъж на седмица или на 7-8 дни. Може да си изберете и друга програма според вашите нужди,но имайте предвид,че за интензивно трениране са нужни малък брой упражнения.

Пожелавам успех на всички трениращи.

 

Ultimate Nutrition 100% Prostar whey е храната за шампиони!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

4 коментара

  1. Николай

    Без почивка ли се прави серията негативна-позитивна-негативна част,или има почивка между отделните части?

  2. светльо

    Прекалено ми е.30 сек.
    Но..всеки различно прави нещата.

  3. Георги Колев

    Супер бавен метод.Абсолютна демонстрация
    на сила,техника,контрол и ……….
    физическо развитие.
    Кой е на това ниво???

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

...