вторник , 23 януари 2018
Начало » H.I.T. - Тренировки » Опитай метода „30-30-30“
Опитай метода „30-30-30“

Опитай метода „30-30-30“

Здравейте приятели на Тренирай.БГ!

Днес отново имаме статия на тази тема в рубриката „Тренирай с мен“. Деян Запрянов отново ни поднася интересна и любопитна информация. Ако следите рубриката знаете,че Деян има няколко статии с на тема Хеви Дюти и Майк Менцер, а днес ще попълним колекцията и с Д-р Елингтън Дарден.

Деян Запрянов:

Здравейте,искам да споделя нещо интересно от областта на високото интензивното трениране.

Това е метод разработен от Елингтън Дарден: 30-30-30 , който означава упражненията да се извършват по този начин:

30 секунди негативно (спускане на тежестта) движение – 30 секунди позитивно (вдигане на тежестта) движение и 30 секунди отново негативно движение. За целта трябва да ни помогнат за пълното вдигане на тежестта в началото на упражнението и да отброява (през 5 секунди) времето на изпълнение на упражнението . Трябва да се изберат приблизително 80% от тежестта, която използваме за 10 повторения в серия. Когато вече стигнем до перфектно изпълнение на метода, тежестта се увеличава минимално и се цели да се достигнат отново 30 секунди. При достигането им се увеличава тежестта. Всички упражнения се правят само на машина от съображения за сигурност.

Eто и една примерна програма от Е.Дарден :

1.Сгъване за задни бедра

2.Лег екстензии

3.Лег преса

4.Пулоувър

5.Гребане

6.Лежанка

7.раменни преси

8.Сгъване за бицепс

 

Това е същността на медота, ако не успеете да увеличите тежеста и нямате напредък от предишната тренировка то се увеличава почивното време, тренировката се извършва веднъж на седмица или на 7-8 дни. Може да си изберете и друга програма според вашите нужди,но имайте предвид,че за интензивно трениране са нужни малък брой упражнения.

Пожелавам успех на всички трениращи.

 

Опитай !!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на стотици хора в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече няколко години е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава и тук ще намерите необходимите знания за тази цел!

4 коментара

  1. Николай

    Без почивка ли се прави серията негативна-позитивна-негативна част,или има почивка между отделните части?

  2. светльо

    Прекалено ми е.30 сек.
    Но..всеки различно прави нещата.

  3. Георги Колев

    Супер бавен метод.Абсолютна демонстрация
    на сила,техника,контрол и ……….
    физическо развитие.
    Кой е на това ниво???

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*