Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Летен протеинов ШЕЙК

4 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 22 юли 14 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ!

Днес ще ви представя една рецепта за вкусен, хранителен и освежаващ протеинов шейк. Вече е ясно, че за да сме в крак със здравословното хранене то трябва да приемаме хранителни вещества от 4 до 6, а в някои случаи и повече пъти.

Обикновено хранителния режим се състои от 3 основни хранения допълнение с 2 до 3 малки закуски. Всичко това се редува през 2-3 или 4 часа. И така, днес ще видим вариант за едно "малко" междинно хранене.

"Летен шейк"

  • продукти
  1. 400 гр ниско маслено кисело мляко
  2. 5-6 ягоди
  3. 1 банан
  4. 1 киви
  5. 2 супени лъжици протеин на прах
  6. чаша вода
  • приготвяне
  1. Всичко се изсипва в миксер
  2. Разбърква се до хомогенна смес

Това е! Ако след направата на шейка го оставите за 10-15 минути в хладилника, цена няма да има в летните жеги. Цялото количество може да се раздели на порции, ако сте 80 кг и нагоре, то става и за веднъж, при по-ниски килограми варианта да се раздели на две е много по-удачен.

  • състав
  1. Протеин - 36 гр
  2. Въглехидрати - 52 гр
  3. Мазнини - 5 гр
  4. Калории - 397

Да ви е сладко!

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Понеже следя сайта от както е основан. Като там обсъждаме и говорим както за тренировки така и за храненето за един... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ, казвам се Светльо Николов и ще ви разкажа какво е "бронирано кафе" или Bulletproof Coffee и как действа? Но нека първо... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Шон Рей е една от най-големите звезди на бодибилдинга през 90-те години на миналия век. Той показва една от най-добрите и... Прочети повече

4 коментара

  1. аз не съм фен на протеина на прах.може ли да се замени с нещо?

  2. Протеина е повече от 36 грама, само с двете дози протеин имаш около 40 грама, като прибавим млякото и останалите съставки се получава над 50 със сигурност!

    1. 🙂 едва ли. Една супена лъжица е приблизително 15 гр, протеините които масово се купуват в най-добрия случай са с 80% съдържание, да не говорим , че има такива с по 65-70% замаскирани с някакви супер имена. В примера съм взел 80% процентов протеин, слагаме и 12 гр от кофичката кисело мляко и сметката излиза.

      Сега, ако протеина е 85-90 или 95% и лъжицата е черпак, може и да ги докараме до 50 гр 🙂

      Шегата на страна, но много от етикетите заблуждават. Казват например 21 гр в доза, ама не казват, че дозата е 30 гр (2 супени лъжици) щото ако кажат всеки ще си сметне, че протеина е 70 % а останалото е баластра!

  3. Със удоволствие ще си приготвя шейка. Ще използвам случая да поздравя г-н Георгиев за чудесните статии

Вашият отговор на Любомир Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар