Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Летен протеинов ШЕЙК

4 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 22 юли 14 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ!

Днес ще ви представя една рецепта за вкусен, хранителен и освежаващ протеинов шейк. Вече е ясно, че за да сме в крак със здравословното хранене то трябва да приемаме хранителни вещества от 4 до 6, а в някои случаи и повече пъти.

Обикновено хранителния режим се състои от 3 основни хранения допълнение с 2 до 3 малки закуски. Всичко това се редува през 2-3 или 4 часа. И така, днес ще видим вариант за едно "малко" междинно хранене.

"Летен шейк"

  • продукти
  1. 400 гр ниско маслено кисело мляко
  2. 5-6 ягоди
  3. 1 банан
  4. 1 киви
  5. 2 супени лъжици протеин на прах
  6. чаша вода
  • приготвяне
  1. Всичко се изсипва в миксер
  2. Разбърква се до хомогенна смес

Това е! Ако след направата на шейка го оставите за 10-15 минути в хладилника, цена няма да има в летните жеги. Цялото количество може да се раздели на порции, ако сте 80 кг и нагоре, то става и за веднъж, при по-ниски килограми варианта да се раздели на две е много по-удачен.

  • състав
  1. Протеин - 36 гр
  2. Въглехидрати - 52 гр
  3. Мазнини - 5 гр
  4. Калории - 397

Да ви е сладко!

 

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Понеже следя сайта от както е основан. Като там обсъждаме и говорим както за тренировки така и за храненето за един... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ, казвам се Светльо Николов и ще ви разкажа какво е "бронирано кафе" или Bulletproof Coffee и как действа? Но нека първо... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Шон Рей е една от най-големите звезди на бодибилдинга през 90-те години на миналия век. Той показва една от най-добрите и... Прочети повече

4 коментара

  1. аз не съм фен на протеина на прах.може ли да се замени с нещо?

  2. Протеина е повече от 36 грама, само с двете дози протеин имаш около 40 грама, като прибавим млякото и останалите съставки се получава над 50 със сигурност!

    1. 🙂 едва ли. Една супена лъжица е приблизително 15 гр, протеините които масово се купуват в най-добрия случай са с 80% съдържание, да не говорим , че има такива с по 65-70% замаскирани с някакви супер имена. В примера съм взел 80% процентов протеин, слагаме и 12 гр от кофичката кисело мляко и сметката излиза.

      Сега, ако протеина е 85-90 или 95% и лъжицата е черпак, може и да ги докараме до 50 гр 🙂

      Шегата на страна, но много от етикетите заблуждават. Казват например 21 гр в доза, ама не казват, че дозата е 30 гр (2 супени лъжици) щото ако кажат всеки ще си сметне, че протеина е 70 % а останалото е баластра!

  3. Със удоволствие ще си приготвя шейка. Ще използвам случая да поздравя г-н Георгиев за чудесните статии

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още
muskuli