четвъртък , 14 ноември 2019
Начало » Рецепти » Летен протеинов ШЕЙК
Летен протеинов ШЕЙК

Летен протеинов ШЕЙК

Здравейте приятели на Тренирай.БГ!

Днес ще ви представя една рецепта за вкусен, хранителен и освежаващ протеинов шейк. Вече е ясно, че за да сме в крак със здравословното хранене то трябва да приемаме хранителни вещества от 4 до 6, а в някои случаи и повече пъти.

Обикновено хранителния режим се състои от 3 основни хранения допълнение с 2 до 3 малки закуски. Всичко това се редува през 2-3 или 4 часа. И така, днес ще видим вариант за едно „малко“ междинно хранене.

„Летен шейк“

  • продукти
  1. 400 гр ниско маслено кисело мляко
  2. 5-6 ягоди
  3. 1 банан
  4. 1 киви
  5. 2 супени лъжици протеин на прах
  6. чаша вода
  • приготвяне
  1. Всичко се изсипва в миксер
  2. Разбърква се до хомогенна смес

Това е! Ако след направата на шейка го оставите за 10-15 минути в хладилника, цена няма да има в летните жеги. Цялото количество може да се раздели на порции, ако сте 80 кг и нагоре, то става и за веднъж, при по-ниски килограми варианта да се раздели на две е много по-удачен.

  • състав
  1. Протеин – 36 гр
  2. Въглехидрати – 52 гр
  3. Мазнини – 5 гр
  4. Калории – 397

Да ви е сладко!

 

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

4 коментара

  1. Георги

    аз не съм фен на протеина на прах.може ли да се замени с нещо?

  2. Любомир

    Протеина е повече от 36 грама, само с двете дози протеин имаш около 40 грама, като прибавим млякото и останалите съставки се получава над 50 със сигурност!

    • Александър Георгиев

      🙂 едва ли. Една супена лъжица е приблизително 15 гр, протеините които масово се купуват в най-добрия случай са с 80% съдържание, да не говорим , че има такива с по 65-70% замаскирани с някакви супер имена. В примера съм взел 80% процентов протеин, слагаме и 12 гр от кофичката кисело мляко и сметката излиза.

      Сега, ако протеина е 85-90 или 95% и лъжицата е черпак, може и да ги докараме до 50 гр 🙂

      Шегата на страна, но много от етикетите заблуждават. Казват например 21 гр в доза, ама не казват, че дозата е 30 гр (2 супени лъжици) щото ако кажат всеки ще си сметне, че протеина е 70 % а останалото е баластра!

  3. Тихомир Тодоров

    Със удоволствие ще си приготвя шейка. Ще използвам случая да поздравя г-н Георгиев за чудесните статии

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*