сряда , 19 септември 2018
Начало » Само за Хардгейнери » Крака в ТРИ упражнения!
Книгите, които ще те променят!
Крака в ТРИ упражнения!

Крака в ТРИ упражнения!

Здравейте приятели на Тренирай.БГ!

Продължаваме с поредицата и днес идва ред на „Крака в Три упражнения“. Много хора като чуят за крака, леко се намръщват и казват нещо от сорта „абе то на мен от футбола са ми развити“ или „генетиката ми е такава,че са ми големи“ или култувото “ аз си имам за какво са ми“.

Тъпото е,че всеки, който си мисли по този начин или подобен, жестоко бърка. Тази „философия“ спъва и прогреса им в другите мускули, но…

Как иначе си обяснявате най-хитовия сплит : Гърди+бицепс; Гръб+трицепс и накрая Рамо+Крака, като често краката са с по 1-2 или 3 упражнения. В контекса на предното, то доста хора правят крака и с по-малко упражнения, така че може и да не съм много актуален.

От друга страна тези от вас, които се интересуват от истинската здрава работа ето и днешното предложение. Подбрани са три упражнения, които в определени моменти са описвани на страниците на Тренирай.БГ. Ето за какво става въпрос:

  1. Преден клек6х15,12,10,8,10,12 , сега някой ще каже, ама как така преден, не е ли по-добре „нормален“ клек.  Да и ако трябваше да тренираме краката само с едно упражнение то клека няма алтернатива, но за целта на статията съм се спрял на предния клек. Сериите са в пирамида нагоре и надолу.
  2. Мъртва тяга с дъмбели и прави крака5х15,12,10,10,10 тук използваме дъмбели, тъй като те ни позволяват по-добро разтягане, а и са по-удобни за акцентиране в задната част на бедрата. Ще спомена и една хитрост. За да поддържате постоянно напрежение в задните бедра, то не се изправяйте напълно, нека пътя нагоре достигне по 2/3 от целия.
  3. Ходене на пръсти с щанга на раменете2х 30 до 50 метра. Това ще ви разкаже играта. Упражнението е страхотно и нещо, което ще ви помогне много. Разбира се прасците отнасят цялата работа, но ще окаже и благоприятно влияние върху целите ви бедра.

Е, това беше! Три упражнения, но ако се направят както трябва няма да има нужда от нищо друго.Бас държа,че след една такава тренировка ходенето пеша, ще е „леко“ неприятно, а на следващия ден „леко“ болезнено!

Сега вече имате пълен комплект от серията:

Гърди,Рамо и Трицепс в ТРИ упражнения!

Гръб и бицепс в ТРИ упражнения!

Както виждате няма нужда от супер сложни сплитове и тренировки изградени от много дни и упражнения, за да се тренира качествено. Убеден съм, че по-малко е по-добре, просто остава да убедя и Вас!

 

Екстра качество на Супер цена!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

3 коментара

  1. Тези упражнения от поредицата три упражнения за крака , три за рамо гърди и трицепс и т.н конструктивно свързани ли са като сплит или е само едни пример и можем да си сглобим от другите дадени от поредицата.

    • Александър Георгиев

      Спокойно може да си ги вържеш трите тренировки и да ги правиш през ден-два.

  2. Интересен вариант , но лично аз предпочитам клека зад врат бил съм щамгист и 3 години и от горе съм се клякал само отпред , но пак е много ефективно особенно ако правиш пълен клек не леко пресвиване !!! Момента е подходящ да споделя моята тренировка за крака коята се състои пак в три упражнения !!!
    1.Клек- 4 x 8-12 повторения.
    2.Бенч-преса за крака – 4 x 10-15 повторения.
    3.Разгъване за предно бедро – 4 x 10-15 повторения.
    Като всяка тренировка увеличавам или тежеста или повторенията по-точно два пъти увеличавам повторенията веднъц тежеста и т.н. прасецът е след това за който правя по 4-6 x 10-15 повторения.
    Знам къде имам лек пропуск въпреки , че краката след всяка тренировка са ми направо размазани просто в залата която тренирам уредът почти не става за разгъване на задно бедро , но пък за това има мъртва тяга с прави крака и с дъмбели и с прав лост , но просто в момента разчитам на тези ми три здрави упражнения които написах по горе !!!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

Тази реклама ще се скрие след...