неделя , 16 юни 2019
Начало » Мотивация » Дай, за да получиш!
Дай, за да получиш!

Дай, за да получиш!

Здравейте приятели на Тренирай БГ!

„Дай, за да получиш“ е мисъл, която олицетворява всичко, което се случва около нас. Живота е такъв, както казват американците „няма безплатен обяд“. В крайна сметка всеки получава това, за което се е потрудил САМ. Не някой друг, а САМ!

Тренировките в залата могат да се сметнат за умален вариант на „живия живот“ – цел, план, труд, постижение! Това трябва да разбере всеки. Въпреки всичко все още се намират хора, които си мислят,че все някак си ще се наредят нещата, някак от само себе си, без много зор. Но нещо все не им достига, дали късмет или лошо стечение на обстоятелствата или пък програмата е скапана.

Всъщност недостига е в баланса във формулата ДАЙ, ЗА ДА ПОЛУЧИШ! Да това си е цяла формула на успеха и за да работи, всичко в нея трябва да е ОК. Не може само да получаваш, никъде в природата няма такова положение, никъде.Това е противоестествено! Е, има едно изключение и то се нарича ТЪРТЕЙ! 

  • Искате мускули?
  • Искате да стопите мазнините?
  • Каква цена сте готови да платите?
  • Какво бихте жертвали за това?
  • Готови ли сте да отделите необходимото време?
  • А да хвърлите целия нужен труд?

Това са въпроси върху, които трябва много хубаво да се помисли. Всичко има цена!

Някъде четох за правилото „10 000 часа“ , някой някъде изчислил,че за да стане човек специалист в дадена област са необходими средно 10 000 часа целенасочен труд и усъвършенстване. Това в съвременния живот се равнява горе долу на 5 до 10 години, ако приемем,че часовете са разпределени само в работни дни. Така,че следващия път когато се чудим как така някой е станал толкова добър в това което прави, нека си спомним за дадените от този човек часове труд.

Също така помня едно твърдение на Арнолд Шварценегер който казва,че общо 500 часа тренировки в рамките на 5 години са му били необходими, за да оправи недоразвитите си прасци и да ги превърне в най-добрите за своето време. Петстотин часа само за прасците!Това е цената – 500 часа здрави тренировки и той я е платил.

Сега нека помислим, преди да почнем да се чудим защо нещо не се получава. Желанието е едно, а съвсем друго е да го направиш. Всичко си има цена и то не е 2-3 месеца „ходене на фитнесче“. Има хора, които напредват по-бързо, други по-бавно, но всеки който влага всичко от себе си в тренировките, храненето, почивката,който е стриктен, дисциплиниран и последователен, ще върви напред и то много напред, ще изпревари много хора по пътя си – стига да плаща цената всеки ден! Това е начина, друг НЯМА!

 

Бодибилдинг Анатомия!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

3 коментара

  1. Износените стави се получават от НЕПРАВИЛНИ ТРЕНИРОВКИ и то тежки с повторения около 6 -ци. Единствения ти вариант са леките тренировки за около 15- 20 повторения плюс хранителен режим с глюкозамин, хондроитин и mcm . Спортния лекар ти е жадължителн и другото което е във военна академия във София имаше ортопеди които биеха хиолоринова киселина. Съвета ми е да ги намериш.

  2. красимир

    Ако имаме износени стави на хрущяла, какво трябва да правим?

    • Александър Георгиев

      Това е доста неприятно, а за съжаление последиците са трайни. Въпреки това винаги може да направим най-доброто от това което сме в момента, само че задачата става с малко повече неизвестни. С други думи, трябва да се съобразяваш с проблемите които имаш!Отиди на спортен лекар или такъв, който тренира.Виж какви ограничения ще имаш и си направи програмата спрямо новата действителност!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*