сряда , 19 септември 2018
Начало » Тренирай със .... » Тренирай с Денис Волф
Книгите, които ще те променят!
Тренирай с Денис Волф

Тренирай с Денис Волф

Здравейте приятели на Тренирай.БГ!

Днес ще ви представя една от тренировъчните програми на Денис Волф.

Денис Волф е сред най-големите културисти в буквалният смисъл днес. Висок 182 см и с тегло от 117 кг на сцената, той няма как да остане незабелязан. Всъщност „Големият лош вълк“, както наричат Денис е и сред най-успешните професионалисти.

През 2005 година Волф печели абсолютната титла на Световното първенство за аматьори, което от своя страна му носи профикарта. Още през следващата 2006 прави своя професионален дебют на Europa Supershow и се класира 7-ми. През същата година е и първата му Олимпия, там се сблъсква с жестока конкуренция и остава в края на класирането, 16 – ти. Това е и най-лошото му класиране. През следващата, Денис взима реванш и вече е 5-ти на най-престижното състезание в света.

Бавно и постепенно Денис Волф си пробива път към върха, като се утвърждава сред фаворитите за всяко едно състезание.Така през 2014 година само преди няколко месеца „Големият лош вълк“ прави най-голямото си постижение и става шампион на „Арнолд Класик“Малко по-късно в края на септември тази година Волф се класира 4-ти на Мистър Олимпия 2014.

Тренировъчната програма на Денис Волф:

Ден 1: Гърди + Бицепс

  1. Повдигане от полу-лег с щанга 3х8-12
  2. Повдигане от хоризонтален лег 2х8-12
  3. Флайс от наклон 2х8-12
  4. Кросовър 1х15-20
  5. Сгъване с дъмбели от седеж 2х10-12
  6. Сгъване с щанга 2х10-12
  7. Сгъване с една ръка на скрипец 1х12-15

Ден 2: Крака

  1. Лег екстензии 3х15-20
  2. Лег-преси 2х12-15
  3. Клек с щанга 2х10-15
  4. Сгъване от лег 3х10-15
  5. „Добро утро“ 2х10-15
  6. Сгъване с един крак от стоеж 1х10-15
  7. Повдигане на пръсти от стоеж 3х15-20
  8. Повдигане на пръсти от сед 2х15-20

Ден 3: Гръб + Задно рамо + Трапец

  1. Пуловер с дъмбел 2х10-12
  2. Горен скрипец с тесен подхват 2х10-12
  3. Гребане с щанга 2х10-12
  4. Гребане с една ръка на машина от седеж 1х12-15
  5. Разтваряне с дъмбели от наклон 3х12-15
  6. Разтваряне от наклон с кабел и една ръка 2х12-15
  7. Повдигане на раменете с дъмбели 2х10-12

Ден 4: Рамо + Трицепс + Корем

  1. Раменни преси пред гърди на смит машина 3х10-12
  2. Разтваряне с дъмбели от седеж 2х10-12
  3. Разтваряне с една ръка на скрипец 1х10-12
  4. Разгъване на скрипец 3х10-12
  5. Френско разгъване от лег 2х10-12
  6. Разгъване на скрипец в подхват с една ръка 1х12-15
  7. Коремни преси 3х15-20

Ден 5: ПОЧИВКА

Това е всичко, посочените серии са работните, без тези за загряване. Използвайте програмата само за информация и генериране на идеи. Както виждате, дори един от най-големите професионалисти тренира не толкова обемно. „Само“ 3-4 упражнения за големите и „само“ 2-3 за малките мускули.

Това определено много се различава една програма за гърди, която наскоро получих с 6 упражнения и трябваше да откривам какво не и е наред…

Вие как мислите?!

 

Екстра качество на Супер цена!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

3 коментара

  1. светльо

    Това с програмата за гърди от 6 упражнения ми хареса много. 🙂

  2. Ангел Чалъков

    Качи, ако имаш възможност на още тренировъчни програми от „старата школа“ когато тялото се е тренирало в една тренировка в непоследователни дни.

  3. В момента тренирам по абсолютно същият сплит само,че 2 дни тренирам 1 почивам после пак 2 дни тренирам и 2 почивам същата смисъл разпределянето на мускулните групи ми е по същият начин доста се колебаех докато стигна до този сплит но съм тренирал по подобен начин и така оставям на всяка мускулна група достатаъчно време да почива до следващата тренировка !!! Исках съвет и от основателя на този сайт Александър , но това което преомених е, че разделих ръцете си с два дни не в един ден , но с по малко серий , но тежки
    мнение за сплита много добър !!!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

Тази реклама ще се скрие след...