Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Кори Еверсън - 6 пъти Мис Олимпия

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 24 май 14 от Александър Георгиев

Питали ли сте се, кой е женският еквивалент на Арнолд Шварценегер, Ли Хейни, Дориан Йейтс или Рони Колман.

Както споменахме в статията за първата Мис Олимпия Рейчъл Маклиш, в началото на 80-те, Джо и Бен Уайдър създават най-голямото състезание в женския бодибилдинг, по подобие на вече успешният му мъжки вариант.

Веднъж годишно най-добрите дами в културизма премерват сили. Така през 1984 година изгрява звездата на 26 годишната тогава Кори Еверсън. Мис Олимпия вече има нов шампион, който дава заявка да не слезе от трона дълго време. Всъщност Кори печели всяка една титла през следващите шест години преди да се откаже.

След състезателната си кариера Еверсън не напуска спорта. Продължава да тренира и да поддържа много добра форма дори и днес когато е на 56. Кори Еверсън се снима в доста филми, като "Двоен удар" с Жан-Клод Ван Дам и сериала Херкулес.

По-долу ще ви представя и една от типичните програми на Еверсън по време на състезателният и период. Тя е тренирала доста здраво и мисля,че сами ще се убедите в това. Програмата е изградена на стандартния по това време сплит "3+1" или с други думи казано - три дни тренировка един ден почивка.

Ден 1: Гърди;Рамо;Трицепс

  1. Повдигане от лег 5х8-15
  2. Полу лег с дъмбели 3х8-15
  3. Раменни преси с дъмбели 3х8-15
  4. Разтваряне с дъмбели в страни 3х8-15
  5. Вертолет 3х8-15
  6. Разтваряне с дъмбели от наклон 3х8-15
  7. Разгъване на скрипец 3х8-15

Ден 2: Крака

  1. Клек 5х8-15
  2. Хакен клек 3х8-15
  3. Напади 3х8-15
  4. Сгъване от лег 3х8-15
  5. Магарешко повдигане на пръсти 3х15-25
  6. Повдигане на пръсти от стоеж 3х15-25
  7. Повдигане на пръсти от сед 3х8-15

Ден 3: Гръб;Бицепс

  1. Гребане с щанга 5х8-15
  2. Горен скрипец пред гърди 3х8-15
  3. Гребане на долен скрипец 3х8-15
  4. Гребане с дъмбел 3х8-15
  5. Сгъване с щанга 3х8-15
  6. Концентрирано сгъване 3х8-15

Корем - тренира се три пъти седмично:

  1. Молитва на скрипец 3х30-40
  2. Коремни преси 3х100
  3. Повдигане краката от лег 3х30-40

Трите упражнения се правят едно след друго под формата на гигантски серии.

Сподели с приятели

Подобни статии

Майк Крисчън е една от звездите на 80-те години на миналия век. Роден на 5 февруари 1955 година в Кливлънд Охайо. Едва 10 годишен се... Прочети повече
Пол Дилет е роден в Монреал, Канада на 12 април 1965 година. От най-ранна възраст се занимава със спорт, като най-любимият е футбола. Всъщност говорим... Прочети повече
Портър Котрел е Американска бодибилдинг звезда от края на 80-те и началото на 90-те години на 20-ти век. През 1974 година, едва 12 годишен Котрел... Прочети повече

2 коментара

  1. Два въпроса-какво е магарешко повдигане на пръсти,и какво е 7-мото упражнение в ден втори?

    1. Магарешко повдигане на пръсти е когато трениращия се навежда напред и се подпира на лакти върху плот, а върху него има човек, който е седна на кръста му. Така се повдига на пръсти. Това е упражнение от преди 50 години, сега в по-модерните зали има машина за това движение.

      Относни упражнение 7 е поправено, просто печатна грешка.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още