Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Големи ръце с Бил Пърл

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 05 май 14 от Александър Георгиев

Бил Пърл е една от най-ярките личности в историята на бодибилдинга. Уникално тяло, велик шампион, треньор, писател и легенда. Повече за него може да видите в статията Бил Пърл на Тренирай.БГ.

В най-добрите си години Пърл е тежал над 100 кг и е притежавал едни от най-добрите ръце за времето си. Уникалността на този човек е, че в последните си състезателни години е бил абсолютно натурален и на всичкото отгоре вегетарианец. Това не му пречи да се явява на състезания с масивна мускулатура и ръце над 50 см. Но как е тренирал той?

Преди време пуснахме статия с негова типична програма за мускулна маса, а днес е наред и програма за ръце. Програмата, която ще видите по-долу е публикувана през януари 1968 година в списанието на Дан Лаури "Dan Lurie’s Muscle Training". Тя не е нещо супер секретно или нещо ново  и няма да откриете топлата вода.Това отново доказва,че продуктивните упражнения не са кой знае колко и не бива да си губим времето в лутане.

Програмата се изпълнява 2 или 3 пъти в седмицата в зависимост от сплита, който е използвал по това време Пърл. Но за нашите цели може да се пригоди и за един път седмично. Ето и тренировката.

ПРОГРАМА:

Упражнения 1 и 2

1.Разгъване на скрипец 4х8-10

2.Сгъване с дъмбели от седеж 4х8-10

упражнения 3 и 4

3.Френско разгъване прав 4х8-10 в суперсерия с:

4.Кофички на столове с вдигнати крака 4х10-12

упражнение 5

5.Сгъване с щанга от стоеж 4х8-10

Всичките упражнения се правят стриктно без никакъв читинг. Упражнение 3 и 4 се правят без почивка помежду им, като суперсерия. Показаните серии са работни, но тъй като сме обикновени трениращи може първите две да ги направим загряващи а следващите две работни. Нека всеки сам да си прецени как е най-удачно. На тези, които решат да опитат пожелавам УСПЕХ!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте, приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една проста и базова тренировка за гръб, която ще даде необходимата ширина и плътност. Обикновено тренировката за гръб... Прочети повече
Насър Ел Сонбати е сред динозаврите с чудовищна мускулна маса през 90-те години на миналия век. Огромен и впечатляващ, Насър е и сред най-тежко трениращите... Прочети повече
Лий Прийст е една от суперзвездите на 90-те години на миналия век. Роден е на 6 юли 1972 година в Нюкясъл, Австралия. Още от малък... Прочети повече

2 коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар