понеделник , 18 януари 2021
Начало » Домашни тренировки » Супер тренировка за ГЪРДИ!
Супер тренировка за ГЪРДИ!

Супер тренировка за ГЪРДИ!

„Домашните тренировки“ придобива все по-голяма популярност. Не съм и предполагал,че толкова много хора тренират у дома. Както често цитирам:

Независимо къде…Независимо кога…Независимо как…ТРЕНИРАЙ! 

С днешната тренировка ще успеете да натоварите абсолютно всички „бутащи“ мускули от кръста на горе. Разбира се лъвският пай  се пада на гърдите, но раменете и трицепсите ви ще отнесат също „як бой“.

Да се приготвим. Поставете двата стола с облегалките една към друга на удобно за вас разстояние. Аз лично предпочитам да не са съвсем успоредни, а леко под ъгъл един към друг, за да се получи един вид “ V образна успоредка“. Добре стабилизирайте столовете, ако трябва сложете някаква тежест върху седалките, за да не се клатят и да не се пребиете. Сега да започваме.

  • Загрейте с няколко лицеви опори и  махове на ръцете от раменната става.
  1. Кофички  6х5-10 в суперсерия с:
  2. Лицеви опори  6х10-15
  • Разтягане на гърдите, рамената и трицепсите.

Не е кой знае какво, но има някои тънкости и те са при изпълнението на лицевите опори. Нека обясня. Първите две серии кофички са в комбинация с лицеви опори с широко разположени ръце. Вторите две серии кофички са в комбинация с лицеви опори с ръце на ширина на рамената, а последните две серии в комбинация с лицеви опори с ръце на разстояние 10-15 см .

На някой повторенията може и да му се сторят малко но не е така. Първите серии сигурно ще може да правите горната граница, но с напредване на сериите те ще падат и нищо чудно в края да може да направите „една“5 кофички и „само“ 10 лицеви.

Тренировката си я бива и бас държа,че скоро не сте имали такова напомпване!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

9 коментара

  1. Страхотно предложение! Тъкмо се чудех как да подобря натоварването на гърдите при тренировка извън залата. Имам само един уточняващ въпрос – каква трябва да бъде продължителността на оптималната почивка между сериите?

    • Александър Георгиев

      Минимална, но ако ти е за първи път дай си 1 минута, а след всяка супер серия 2-3 минути

  2. Мартин

    Доста добра тренировка аз лично я направих в комбинация с набирания на лост със широк хват и ме изцеди тоталнооо страшна е

  3. Strahotna trenirovka neveroqtno natovarvane osobenno ako pravite purvite 3 serious kofichki s tejest!! Shte sum mn blagodaren ako dadete domashna trenirovka za grub I ruce!

  4. Димитър Димитров

    Вчера завърших тренировката си за гърди със серии лицеви опори на три стола!
    Резултатът е днес просто не мога да се движа от мускулна треска
    Натоварването от този тип лицеви е зверско ако спускаш на макс до долу
    Мисля ефектът е същият като при кофичките

    • Александър Георгиев

      Лицеви на 3 стола си е класика, много подценяват това, но всички факти са в тяхна полза!

  5. За Гърди тренирам по подобна схема, но първо правя флайс с дъмбели в супер серия с кофички на столовете, след това лицеви опори в суперсерия пак на столовете. Само едно друго приспособление използвам за лицевите опори. Двата дъмбела са на пода на разтояние около метър един от друг и една тръба поставям върху дръжките на дъмбелите и я ползвам като лост. Хващам се за нея, а краката са на дивана и имитирам упражнението полулег за горната част на гърдите. Само, че на обратно. А ползвам тръбата като лост, за да не ми се натоварват китките.

    • Александър Георгиев

      Приспособлението ти си го бива, опитах и знам, че е така както казваш 🙂
      Поздрави

      • След 15 години трениране по залите преоткрих магията на тренировките в домашна обстановка. Ставам сутринта и си правя тренировката веднага без да губя време в ходене до залата. Тренирам си сам и никой не ми пречи. Постепенно си увеличавам оборудването. В процес съм на експериментиране или по точно преминаване на една програма от типа на тези на Майк Менцер. Бях си дал една година време, за да видя какъв ще е резултата, но по средата се разболях и позагубих формата, която бях успял да постигна, но сега отново съм в атака. Тренировката е разделена на две части. Първия ден тренирам гърди, рамене и трицепс, а във втория тренирам Гръб, бицепс, предмишница и крака. Тренирам през 4-5 дена. Всяка тренировка е по инстинкт. Тренирам така както почувствам, че трябва да тренирам. Използвам принципа на предварителното изтощение, защото тренирам предимно с дъмбели и собствено тегло. Краката са ми генетично много здрави и много бързо набъбват и затова внимавам с тях, тренирам ги след гърба и бицепса накрая на тренировката.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*