Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Супер тренировка за ГЪРДИ!

9 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 29 апр. 14 от Александър Георгиев

"Домашните тренировки" придобива все по-голяма популярност. Не съм и предполагал,че толкова много хора тренират у дома. Както често цитирам:

Независимо къде...Независимо кога...Независимо как...ТРЕНИРАЙ! 

С днешната тренировка ще успеете да натоварите абсолютно всички "бутащи" мускули от кръста на горе. Разбира се лъвският пай  се пада на гърдите, но раменете и трицепсите ви ще отнесат също "як бой".

Да се приготвим. Поставете двата стола с облегалките една към друга на удобно за вас разстояние. Аз лично предпочитам да не са съвсем успоредни, а леко под ъгъл един към друг, за да се получи един вид " V образна успоредка". Добре стабилизирайте столовете, ако трябва сложете някаква тежест върху седалките, за да не се клатят и да не се пребиете. Сега да започваме.

  • Загрейте с няколко лицеви опори и  махове на ръцете от раменната става.
  1. Кофички  6х5-10 в суперсерия с:
  2. Лицеви опори  6х10-15
  • Разтягане на гърдите, рамената и трицепсите.

Не е кой знае какво, но има някои тънкости и те са при изпълнението на лицевите опори. Нека обясня. Първите две серии кофички са в комбинация с лицеви опори с широко разположени ръце. Вторите две серии кофички са в комбинация с лицеви опори с ръце на ширина на рамената, а последните две серии в комбинация с лицеви опори с ръце на разстояние 10-15 см .

На някой повторенията може и да му се сторят малко но не е така. Първите серии сигурно ще може да правите горната граница, но с напредване на сериите те ще падат и нищо чудно в края да може да направите "една"5 кофички и "само" 10 лицеви.

Тренировката си я бива и бас държа,че скоро не сте имали такова напомпване!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка, за която ще са ви необходими само два дъмбела, а ако са раязглобяеми още по-добре.... Прочети повече
Ластиците за тренировки, не могат да заменят силовата тренировка с тежести, но могат да я разнообразят и подобрят! "Изолацията" и затварянето на фитнес залите покрай... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Напоследък по независещи от нас причини ни се наложи да тренираме в домашни условия. Да, не е като в залата, но... Прочети повече

9 коментара

  1. Страхотно предложение! Тъкмо се чудех как да подобря натоварването на гърдите при тренировка извън залата. Имам само един уточняващ въпрос - каква трябва да бъде продължителността на оптималната почивка между сериите?

    1. Минимална, но ако ти е за първи път дай си 1 минута, а след всяка супер серия 2-3 минути

  2. Доста добра тренировка аз лично я направих в комбинация с набирания на лост със широк хват и ме изцеди тоталнооо страшна е

  3. Strahotna trenirovka neveroqtno natovarvane osobenno ako pravite purvite 3 serious kofichki s tejest!! Shte sum mn blagodaren ako dadete domashna trenirovka za grub I ruce!

  4. Вчера завърших тренировката си за гърди със серии лицеви опори на три стола!
    Резултатът е днес просто не мога да се движа от мускулна треска
    Натоварването от този тип лицеви е зверско ако спускаш на макс до долу
    Мисля ефектът е същият като при кофичките

    1. Лицеви на 3 стола си е класика, много подценяват това, но всички факти са в тяхна полза!

  5. За Гърди тренирам по подобна схема, но първо правя флайс с дъмбели в супер серия с кофички на столовете, след това лицеви опори в суперсерия пак на столовете. Само едно друго приспособление използвам за лицевите опори. Двата дъмбела са на пода на разтояние около метър един от друг и една тръба поставям върху дръжките на дъмбелите и я ползвам като лост. Хващам се за нея, а краката са на дивана и имитирам упражнението полулег за горната част на гърдите. Само, че на обратно. А ползвам тръбата като лост, за да не ми се натоварват китките.

    1. Приспособлението ти си го бива, опитах и знам, че е така както казваш 🙂
      Поздрави

      1. След 15 години трениране по залите преоткрих магията на тренировките в домашна обстановка. Ставам сутринта и си правя тренировката веднага без да губя време в ходене до залата. Тренирам си сам и никой не ми пречи. Постепенно си увеличавам оборудването. В процес съм на експериментиране или по точно преминаване на една програма от типа на тези на Майк Менцер. Бях си дал една година време, за да видя какъв ще е резултата, но по средата се разболях и позагубих формата, която бях успял да постигна, но сега отново съм в атака. Тренировката е разделена на две части. Първия ден тренирам гърди, рамене и трицепс, а във втория тренирам Гръб, бицепс, предмишница и крака. Тренирам през 4-5 дена. Всяка тренировка е по инстинкт. Тренирам така както почувствам, че трябва да тренирам. Използвам принципа на предварителното изтощение, защото тренирам предимно с дъмбели и собствено тегло. Краката са ми генетично много здрави и много бързо набъбват и затова внимавам с тях, тренирам ги след гърба и бицепса накрая на тренировката.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар