Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Кога да използваме фитили

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 03 апр. 14 от Александър Георгиев

Фитнес аксесоарите като фитили заедно с колана за тежести са най-разпространените фитнес аксесоари. Вече имахме статия за колана, а сега е ред на онези "каишки" без, които понякога не можем.

Кога е най-добре да ги ползваме. По принцип слагаме фитили, когато тренираме гръб, макар че съм виждал хора да ги слагат когато повдигат от лег, сгъват с щанга за бицепси и дори когато разтварят в страни с дъмбели за рамо.

Както се казва свят широк, хора всякакви. Нека изключим недоразуменията и преминем към основната им цел. Фитила е измислен така,че с негова помощ да преодолеем момента на слабост в хвата. На всеки му се е случвал да приключи серия мъртва тяга или набиране, само защото хвата изпуска. Така губим най-ценните 2-3 повторения в края, с които бихме изцедили гърба до край.

Какъв е резултата? Прекъсване на серията и не достатъчно натоварване, а от там и по-слаб растеж. Това обаче в никакъв случай, не е задължително да се случва при всеки. Има хора с доста здрави хватове и те нямат този проблем.

В интерес на истината, тук се получава малко затворен кръг. Ако искате здрав хват, то стойте далеч от фитилите, но пък ако хвата е слабата точка в движението трябва помощ.

Как да постъпим? Отговора, който ще дам е повече от логичен. Използвайте фитилите, както и колана, само при най-тежките серии, при сериите до отказ или ако гоните силов рекорд. Няма никакъв смисъл от ползването им извън тези случаи. Така,че слагайте ги най-накрая!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо,... Прочети повече
Грешка №1: Фокусиране върху тежестта От много години постоянно повтаряне, че за да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен! Но....приемането буквално... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар